Płatne reklamy Google+ czyli +Post Ads

Blog page

Jak można zauważyć Google coraz to bardziej rozszerza możliwości swojej platformy społecznościowej Google+. Tym razem z dniem 16 kwietnia wprowadziło do publicznego obiegu płatne reklamy +Post Ads. Wcześniej opcja ta była dostępna tylko i wyłącznie dla wąskiego grona firm, które posiadały swoje profile na tej platformie społecznościowej. Obecnie wszystko jest już w pełni dostępne i każda firma może skorzystać z możliwości, jakie daje +Post Ads. Warunkiem umożliwiającym firmie ekspansję reklam jest posiadanie minimum 1000 obserwatorów oraz włączenie opcji udostępniania rekomendacji.

Działanie reklam

Dzięki +Post Ads możemy promować filmy, zdjęcia, wpisy tekstowe, a także zaproszenia do hangouta. Jest tylko jeden warunek – treści muszą być ściśle związane z tematyką danej strony.

Toyota i +Post Ads?

Dzięki +Post Ads nie tylko rozszerzamy zasięg publikowanych przez naszą firmę postów, lecz także zdobywamy użytkowników oraz zwiększamy ich zaangażowanie na naszej stronie. Dobrym tego przykładem jest Toyota.

Rozliczanie reklam

W przypadku +Post Ads reklamodawcy płacą m.in. za dołączenie do spotkania Hangouta, czy dołączenia strony do kręgów, czyli zaangażowania użytkowników. Jest to zdecydowanie lepsza opcja niż płacenie za wyświetlenia promowanych wpisów.  Jednak tutaj nasuwa się fundamentalne pytanie – czy +Post Ads będzie na tyle dobrym rozwiązaniem dla firm w obliczu ciągle ewoluującej platformy Google AdWords?

Paweł Sądaj

Szef wszystkich szefów. Na jego głowie leży zarządzanie "kreatywnym zamieszaniem" jakim jest Netim. Optymalizacja czasu pracy i nadanie priorytetów zadaniom to główna idea przyświecająca Pawłowi. Z zamiłowania piłkarz.