Pozycjonowanie rynków zagranicznych anglojęzycznych i niemieckojęzycznych



Wejście na rynek zagraniczny to bardzo ważny krok w rozwoju Twojej firmy. Dzięki usłudze pozycjonowania stron za granicą i powierzenia działań specjalistom SEO Twoja firma może zyskać reklamę na różnych rynkach Unii Europejskiej i nie tylko. Etapy pozycjonowania wyglądają podobnie jak w przypadku stron internetowych w języku polskim. Należy jednak pamiętać, że silnie rozwinięte rynki takie jak Niemcy, USA czy Wielka Brytania cechują się silniejszą konkurencją i własną specyfikacją. W związku z tym, na pierwsze efekty potrzeba więcej czasu i pracy.

Zamów bezpłatną wycenę pozycjonowania




Podanie danych jest dobrowolne i będą one przetwarzane jedynie w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Administratorem danych osobowych jest NETIM Paweł Sądaj z siedzibą przy ul. Zyndrama z Maszkowic 16/2, 50-202 Wrocław

widoczność sklepu internetowego

Większa widoczność w wyszukiwarce

ruch i sprzedaż w e-commerce

Wzrost ruchu i konwersji

rozpoznawalność marki w internecie

Rozpoznawalność marki w sieci


  • 1

    Etap 1: Przygotowanie audytu

    Pozycjonowanie Twojej strony internetowej rozpoczyna się od przygotowania szczegółowego audytu SEO, czyli analizy parametrów jakie mają wpływ na pozycjonowanie. Audyt zawiera cenne informacje nie tylko dla naszych specjalistów, ale także dla Ciebie. Dzięki niemu możesz monitorować i porównywać zmiany i ich efekty w obrębie swojego serwisu. Nasi specjaliści zadbają, by w audycie znalazły się zalecenia, uwagi i porady dotyczące badanej strony.

  • 2

    Etap 2: Research rynku zagranicznego

    Przy pozycjonowaniu zagranicznym bardzo ważny element stanowi szczegółowa analiza specyfiki rynku, która pomoże właściwie dobrać działania. Skupiamy się na aspektach językowych, kulturowych i biznesowych. Badamy specyfikę mówienia o produkcie bądź usłudze jaką oferuje Twoja firma, a także zwracamy uwagę na obecną na zagranicznym rynku konkurencję.

  • 3

    Etap 3: Wybór fraz kluczowych

    Po szczegółowych badaniach rynku, konkurencji i języka przystępujemy do analizy słów kluczowych. Kluczowe jest, by wychwycić wszelkie niuanse językowe i dobrać frazy zgodnie z panującymi na zagranicznym rynku trendami.

  • 4

    Etap 4: Content i jego optymalizacja

    Bardzo ważne jest poprawne przetłumaczenie treści. Nie korzystamy z automatycznych tłumaczy – powierzamy tworzenie contentu w ręce wykwalifikowanych copywriterów. Możesz być pewien, że za działania na Twojej stronie odpowiadają ludzie, a nie roboty.

  • 5

    Etap 5: Budowa profilu linków

    Link building realizowany jest w odniesieniu do danej wersji językowej z domen w tym samym języku. Źródła linków są dobierane według specyfiki danego rynku na podstawie wcześniej wykonanych analiz branży, a także konkurencji.


pozycjonowanie na rynki zagraniczne Źródło: https://www.statista.com/statistics/280269/market-share-held-by-search-engines-in-the-united-kingdom/



Pozycjonowanie UK w Google CO.UK

Pozycjonując stronę internetową na rynek angielski należy dopasować treści do wersji dedykowanej Google, czyli google.co.uk, a także wciąż obecnej na angielskim rynku wyszukiwarki Bing. Oznacza to, że pozycjonowanie w Wielkiej Brytanii powinno być poprzedzone dokładną analizą specyfiki robotów działających w danych wyszukiwarkach.

Na rynkach anglojęzycznych kluczowe znaczenie w pozycjonowaniu ma dostosowanie strony do wyświetlania na urządzeniach mobilnych, a także krótki czas jej ładowania. Udział wyszukiwarek na telefonach komórkowch i tabletach w styczniu 2018 roku wynosił 96%. Na powodzenie pozycjonowania w Wielkiej Brytanii duży wpływ ma także dobór treści i języka do wieku odbiorców, które bezpośrednio wpływają na targetowanie. W Wielkiej Brytanii z Internetu korzystają ludzie w każdym wieku. Poprzez właściwy dobór języka można dotrzeć nie tylko do ludzi młodych, których udział jest zdecydowanie największy, ale także do osób powyżej 65 roku życia. Zatem odpowiednie sformułowanie treści i późniejsza optymalizacja pozwoli zyskać kolejną grupę odbiorców.





Pozycjonowanie USA w Google COM

Rynek amerykański jest jednym z największych na świecie. Aby skutecznie wypozycjonować Twoją firmę potrzebna jest doskonała znajomość nie tylko specyfiki amerykańskiego rynku, ale przede wszystkim konkurencji. Oprócz standardowych działań takich jak dostosowanie witryny do wyszukiwarek Yahoo czy Bing, należy także zdecydować się na spójne prowadzenie kampanii biorąc pod uwagę strefę czasową i wybór języka – amerykański bądź angielski.

Pozycjonowanie w Niemczech

Rynki, które rozwijają się o wiele dłużej niż rynek Polski, wymagają więcej cierpliwości. Duża konkurencja wymusza dopasowywanie kampanii do stale zmieniających się warunków. Przy pozycjonowaniu w Niemczech kładziemy nacisk na szczegółowe i rozbudowane treści, bogate w branżowe, również techniczne słownictwo. Ruch na Twojej stronie będzie budowany przez naszych specjalistów w oparciu o strategię long tail, czyli tak zwanego długiego ogona. Nasze działania polegają na przygotowaniu niemieckiej wersji serwisu widocznej dla google.de, przetłumaczeniu treści, a także stałym monitorowaniu i optymalizacji Twojej witryny.


Masz więcej pytań?

Skontaktuj się z nami!


Szymon Dominik
Szymon Dominik
Key Account Manager