Pozycjonowanie zagraniczne - rynki angloj─Özyczne i niemieckoj─Özyczne



Wej┼Ťcie na rynek zagraniczny to bardzo wa┼╝ny krok w rozwoju Twojej firmy. Dzi─Öki us┼éudze pozycjonowania stron za granic─ů i powierzenia dzia┼éa┼ä specjalistom SEO Twoja firma mo┼╝e zyska─ç reklam─Ö na r├│┼╝nych rynkach Unii Europejskiej i nie tylko. Etapy pozycjonowania wygl─ůdaj─ů podobnie jak w przypadku stron internetowych w j─Özyku polskim. Nale┼╝y jednak pami─Öta─ç, ┼╝e silnie rozwini─Öte rynki takie jak Niemcy, USA czy Wielka Brytania cechuj─ů si─Ö silniejsz─ů konkurencj─ů i w┼éasn─ů specyfikacj─ů. W zwi─ůzku z tym, na pierwsze efekty potrzeba wi─Öcej czasu i pracy.

    Zam├│w bezp┼éatn─ů wycen─Ö pozycjonowania




    Podanie danych jest dobrowolne i b─Öd─ů one przetwarzane jedynie w celu udzielenia odpowiedzi na przes┼éane zapytanie. Administratorem danych osobowych jest NETIM Pawe┼é S─ůdaj z siedzib─ů przy ul. Zyndrama z Maszkowic 16/2, 50-202 Wroc┼éaw

    widoczno┼Ť─ç sklepu internetowego

    Wi─Öksza widoczno┼Ť─ç w wyszukiwarce

    ruch i sprzeda┼╝ w e-commerce

    Wzrost ruchu i konwersji

    rozpoznawalno┼Ť─ç marki w internecie

    Rozpoznawalno┼Ť─ç marki w sieci


    • 1

      Etap 1: Przygotowanie audytu

      Pozycjonowanie Twojej strony internetowej rozpoczyna si─Ö od przygotowania szczeg├│┼éowego audytu SEO, czyli analizy parametr├│w jakie maj─ů wp┼éyw na pozycjonowanie. Audyt zawiera cenne informacje nie tylko dla naszych specjalist├│w, ale tak┼╝e dla Ciebie. Dzi─Öki niemu mo┼╝esz monitorowa─ç i por├│wnywa─ç zmiany i ich efekty w obr─Öbie swojego serwisu. Nasi specjali┼Ťci zadbaj─ů, by w audycie znalaz┼éy si─Ö zalecenia, uwagi i porady dotycz─ůce badanej strony.

    • 2

      Etap 2: Research rynku zagranicznego

      Przy pozycjonowaniu zagranicznym bardzo wa┼╝ny element stanowi szczeg├│┼éowa analiza specyfiki rynku, kt├│ra pomo┼╝e w┼éa┼Ťciwie dobra─ç dzia┼éania. Skupiamy si─Ö na aspektach j─Özykowych, kulturowych i biznesowych. Badamy specyfik─Ö m├│wienia o produkcie b─ůd┼║ us┼éudze jak─ů oferuje Twoja firma, a tak┼╝e zwracamy uwag─Ö na obecn─ů na zagranicznym rynku konkurencj─Ö.

    • 3

      Etap 3: Wyb├│r fraz kluczowych

      Po szczeg├│┼éowych badaniach rynku, konkurencji i j─Özyka przyst─Öpujemy do analizy s┼é├│w kluczowych. Kluczowe jest, by wychwyci─ç wszelkie niuanse j─Özykowe i dobra─ç frazy zgodnie z panuj─ůcymi na zagranicznym rynku trendami.

    • 4

      Etap 4: Content i jego optymalizacja

      Bardzo wa┼╝ne jest poprawne przet┼éumaczenie tre┼Ťci. Nie korzystamy z automatycznych t┼éumaczy ÔÇô powierzamy tworzenie contentu w r─Öce wykwalifikowanych copywriter├│w. Mo┼╝esz by─ç pewien, ┼╝e za dzia┼éania na Twojej stronie odpowiadaj─ů ludzie, a nie roboty.

    • 5

      Etap 5: Budowa profilu link├│w

      Link building realizowany jest w odniesieniu do danej wersji j─Özykowej z domen w tym samym j─Özyku. ┼╣r├│d┼éa link├│w s─ů dobierane wed┼éug specyfiki danego rynku na podstawie wcze┼Ťniej wykonanych analiz bran┼╝y, a tak┼╝e konkurencji.


    pozycjonowanie na rynki zagraniczne Źródło: https://www.statista.com/statistics/280269/market-share-held-by-search-engines-in-the-united-kingdom/



    Pozycjonowanie Wielka Brytania, pozycjonowanie UK w Google CO.UK

    Pozycjonuj─ůc stron─Ö internetow─ů na rynek angielski nale┼╝y dopasowa─ç tre┼Ťci do wersji dedykowanej Google, czyli google.co.uk, a tak┼╝e wci─ů┼╝ obecnej na angielskim rynku wyszukiwarki Bing. Oznacza to, ┼╝e pozycjonowanie w Wielkiej Brytanii powinno by─ç poprzedzone dok┼éadn─ů analiz─ů specyfiki robot├│w dzia┼éaj─ůcych w danych wyszukiwarkach.

    Na rynkach angloj─Özycznych kluczowe znaczenie w pozycjonowaniu ma dostosowanie strony do wy┼Ťwietlania na urz─ůdzeniach mobilnych, a tak┼╝e kr├│tki czas jej ┼éadowania. Udzia┼é wyszukiwarek na telefonach kom├│rkowch i tabletach w styczniu 2018 roku wynosi┼é 96%. Na powodzenie pozycjonowania w Wielkiej Brytanii du┼╝y wp┼éyw ma tak┼╝e dob├│r tre┼Ťci i j─Özyka do wieku odbiorc├│w, kt├│re bezpo┼Ťrednio wp┼éywaj─ů na targetowanie. W Wielkiej Brytanii z Internetu korzystaj─ů ludzie w ka┼╝dym wieku. Poprzez w┼éa┼Ťciwy dob├│r j─Özyka mo┼╝na dotrze─ç nie tylko do ludzi m┼éodych, kt├│rych udzia┼é jest zdecydowanie najwi─Ökszy, ale tak┼╝e do os├│b powy┼╝ej 65 roku ┼╝ycia. Zatem odpowiednie sformu┼éowanie tre┼Ťci i p├│┼║niejsza optymalizacja pozwoli zyska─ç kolejn─ů grup─Ö odbiorc├│w.





    Pozycjonowanie USA w Google COM

    Rynek ameryka┼äski jest jednym z najwi─Ökszych na ┼Ťwiecie. Aby skutecznie wypozycjonowa─ç Twoj─ů firm─Ö potrzebna jest doskona┼éa znajomo┼Ť─ç nie tylko specyfiki ameryka┼äskiego rynku, ale przede wszystkim konkurencji. Opr├│cz standardowych dzia┼éa┼ä takich jak dostosowanie witryny do wyszukiwarek Yahoo czy Bing, nale┼╝y tak┼╝e zdecydowa─ç si─Ö na sp├│jne prowadzenie kampanii bior─ůc pod uwag─Ö stref─Ö czasow─ů i wyb├│r j─Özyka ÔÇô ameryka┼äski b─ůd┼║ angielski.

    Pozycjonowanie w Niemczech

    Rynki, kt├│re rozwijaj─ů si─Ö o wiele d┼éu┼╝ej ni┼╝ rynek Polski, wymagaj─ů wi─Öcej cierpliwo┼Ťci. Du┼╝a konkurencja wymusza dopasowywanie kampanii do stale zmieniaj─ůcych si─Ö warunk├│w. Przy pozycjonowaniu w Niemczech k┼éadziemy nacisk na szczeg├│┼éowe i rozbudowane tre┼Ťci, bogate w bran┼╝owe, r├│wnie┼╝ techniczne s┼éownictwo. Ruch na Twojej stronie b─Ödzie budowany przez naszych specjalist├│w w oparciu o strategi─Ö long tail, czyli tak zwanego d┼éugiego ogona. Nasze dzia┼éania polegaj─ů na przygotowaniu niemieckiej wersji serwisu widocznej dla google.de, przet┼éumaczeniu tre┼Ťci, a tak┼╝e sta┼éym monitorowaniu i optymalizacji Twojej witryny.


    Masz więcej pytań?

    Skontaktuj si─Ö z nami!


    Netim logo
    Netim
    Agencja SEO / SEM
    504 poka┼╝ numer504 339 559
    kontakt@poka┼╝ emailkontakt@netim.pl