Wejście na rynek zagraniczny to bardzo ważny krok w rozwoju Twojej firmy. Dzięki usłudze pozycjonowania stron za granicą i powierzenia działań specjalistom SEO Twoja firma może zyskać reklamę na różnych rynkach Unii Europejskiej i nie tylko. Etapy pozycjonowania wyglądają podobnie jak w przypadku stron internetowych w języku polskim. Należy jednak pamiętać, że silnie rozwinięte rynki takie jak Niemcy, USA czy Wielka Brytania cechują się silniejszą konkurencją i własną specyfikacją. W związku z tym, na pierwsze efekty potrzeba więcej czasu i pracy.
Działania naszych specjalistów są kompleksowe i etapowe. Wypracowanie odpowiednich praktyk na początku współpracy pozwala na cykliczność zadań w przyszłości. Pozycjonowanie stron za granicą rozpoczyna się od dokładnej analizy Twojego serwisu, a także specyfiki rynku na jakim ma się pojawić. Doświadczenie specjalistów oraz korzystanie z narzędzi dostarczających dane o widoczności strony na rynkach zagranicznych, pozwala na właściwą optymalizację treści i systematyczny wzrost widoczności strony.
Pozycjonowanie Twojej strony internetowej rozpoczyna się od przygotowania szczegółowego audytu SEO, czyli analizy parametrów jakie mają wpływ na pozycjonowanie. Audyt zawiera cenne informacje nie tylko dla naszych specjalistów, ale także dla Ciebie. Dzięki niemu możesz monitorować i porównywać zmiany i ich efekty w obrębie swojego serwisu. Nasi specjaliści zadbają, by w audycie znalazły się zalecenia, uwagi i porady dotyczące badanej strony.
Przy pozycjonowaniu zagranicznym bardzo ważny element stanowi szczegółowa analiza specyfiki rynku, która pomoże właściwie dobrać działania. Skupiamy się na aspektach językowych, kulturowych i biznesowych. Badamy specyfikę mówienia o produkcie bądź usłudze jaką oferuje Twoja firma, a także zwracamy uwagę na obecną na zagranicznym rynku konkurencję.
Po szczegółowych badaniach rynku, konkurencji i języka przystępujemy do analizy słów kluczowych. Kluczowe jest, by wychwycić wszelkie niuanse językowe i dobrać frazy zgodnie z panującymi na zagranicznym rynku trendami.
Bardzo ważne jest poprawne przetłumaczenie treści. Nie korzystamy z automatycznych tłumaczy – powierzamy tworzenie contentu w ręce wykwalifikowanych copywriterów. Możesz być pewien, że za działania na Twojej stronie odpowiadają ludzie, a nie roboty.
Link building realizowany jest w odniesieniu do danej wersji językowej z domen w tym samym języku. Źródła linków są dobierane według specyfiki danego rynku na podstawie wcześniej wykonanych analiz branży, a także konkurencji.
Źródło: https://www.statista.com/statistics/280269/market-share-held-by-search-engines-in-the-united-kingdom/
Pozycjonując stronę internetową na rynek angielski należy dopasować treści do wersji dedykowanej Google, czyli google.co.uk, a także wciąż obecnej na angielskim rynku wyszukiwarki Bing. Oznacza to, że pozycjonowanie w Wielkiej Brytanii powinno być poprzedzone dokładną analizą specyfiki robotów działających w danych wyszukiwarkach.
Na rynkach anglojęzycznych kluczowe znaczenie w pozycjonowaniu ma dostosowanie strony do wyświetlania na urządzeniach mobilnych, a także krótki czas jej ładowania. Udział wyszukiwarek na telefonach komórkowch i tabletach w styczniu 2018 roku wynosił 96%. Na powodzenie pozycjonowania w Wielkiej Brytanii duży wpływ ma także dobór treści i języka do wieku odbiorców, które bezpośrednio wpływają na targetowanie. W Wielkiej Brytanii z Internetu korzystają ludzie w każdym wieku. Poprzez właściwy dobór języka można dotrzeć nie tylko do ludzi młodych, których udział jest zdecydowanie największy, ale także do osób powyżej 65 roku życia. Zatem odpowiednie sformułowanie treści i późniejsza optymalizacja pozwoli zyskać kolejną grupę odbiorców.