TLDR
- Szukamy kreatywnego i zaangażowanego Content Creatora, który dołączy do naszego zespołu i będzie odpowiedzialny za tworzenie atrakcyjnych materiałów graficznych oraz wideo na potrzeby mediów społecznościowych i nie tylko. Jeśli masz pasję do tworzenia treści wizualnych, znasz trendy w social media i potrafisz opowiadać historie za pomocą obrazu i wideo, to stanowisko jest dla Ciebie!
- Wymagane 1-2 letnie doświadczenie
- Praca hybrydowa (w poniedziałki i piątki pracujemy zdalnie)
- Elastyczne godziny pracy (nie ma problemu jeśli potrzebujesz wyjść w trakcie pracy)
- Widełki: 5000 - 7500 PLN brutto miesięcznie
Kim jesteśmy?
Jesteśmy agencją marketingową z Wrocławia specjalizującą się w obszarach SEO i kampaniach PPC. Nie obsługujemy masowo klientów, dla nas liczy się jakość, nie ilość. Pracujemy w zespole, szkolimy się, analizujemy i cały czas optymalizujemy procesy - nie doświadczysz jednak atmosfery korporacyjnej. Zależy nam na dobrych, koleżeńskich relacjach w firmie - każdy jest dla nas ważny. Działamy na rynku już 13 lat.
Pracuj wśród specjalistów na najlepszym sprzęcie. Stawiamy na ludzi i ich rozwój jako ekspertów.
Możemy Ci zaproponować:
- ciekawe wyzwania i duże pole do rozwoju;
- pracę w nowoczesnym, świeżo wyremontowanym biurze w centrum Wrocławia przy ulicy Legnickiej;
- wszystkie potrzebne Ci narzędzia (brak limitów, jeśli chodzi o licencje) oraz nowoczesne stanowisko pracy (ergonomiczny fotel, macbook, dwa monitory);
- możliwość szkolenia się w trakcie czasu pracy;
- budżet na konferencje i szkolenia;
- dowolną formę współpracy (UoP, B2B);
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, w przedziale między 5000 - 7500 PLN brutto miesięcznie
- pracę w modelu hybrydowym (zwykle poniedziałki i piątki zdalnie);
- elastyczne godziny pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między 6:00 a 9:00);
- 39-godzinny tydzień pracy – w piątki pracujemy godzinę krócej;
- możliwość dopasowania dnia pracy do Twoich potrzeb (masz wizytę u lekarza na 12:00? Żaden problem!);
- premie za osiągane wyniki (wdrożony system premiowy);
- dodatkowe mini benefity, np. z okazji urodzin;
- dofinansowanie do karty MultiSport;
- swobodną niekorporacyjną atmosferę, w firmie, w której pracują ludzie z pasją;
Zakres obowiązków na stanowisku Content Creator:
- projektowanie grafik i animacji na potrzeby postów, stories, reels i innych formatów w social mediach (Instagram, Facebook, LinkedIn);
- przygotowywanie materiałów reklamowych zgodnych z wymaganiami platform (np. formaty reklam Google Ads, Meta Ads);
- tworzenie i edycja wideo, w tym montaż, dodawanie efektów oraz napisów;
- współpraca ze specjalistką social media oraz działem PPC przy opracowywaniu koncepcji kreatywnych kampanii i postów;
- dbanie o spójność wizualną marki w mediach społecznościowych;
- śledzenie trendów w obszarze social media oraz proponowanie nowych pomysłów i rozwiązań.
Czego oczekujemy:
- doświadczenie 1-2 lata w pracy jako Content Creator, grafik lub montażysta wideo (portfolio jest mile widziane);
- znajomość programów do obróbki grafiki i wideo;
- kreatywność, poczucie estetyki i znajomość aktualnych trendów wizualnych;
- dobra organizacja swojego czasu pracy;
- chęci do rozwoju i doskonalenia swojego warsztatu – to dla nas bardzo ważne;
Super jeśli dodatkowo:
- sprawnie posługujesz się narzędziami AI;
- znasz podstawy fotografii;
- masz doświadczenie w pracy w agencji marketingowej i rozumiesz jej specyfikę;
- pracowałeś/pracowałaś na ClickUp;
Osoby zainteresowane prosimy o skorzystanie z formularza lub przesyłanie aplikacji na adres praca@netim.pl. W tytule maila prosimy o zawarcie: „Content Creator".
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.
Zobacz też na naszym Instagramie jak wygląda praca w Netim > https://www.instagram.com/netim.pl/
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."
Informujemy, że administratorem danych jest Netim Paweł Sądaj z siedzibą we Wrocławiu, ul Legnicka 59C/9 (dalej jako "administrator"). Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji. Podanie danych w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jest obowiązkowe. W pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne. Odmowa podania danych obowiązkowych może skutkować brakiem możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji. Administrator przetwarza dane obowiązkowe na podstawie ciążącego na nim obowiązku prawnego, zaś w zakresie danych dodatkowych podstawą przetwarzania jest zgoda. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego i przez okres możliwości dochodzenia ewentualnych roszczeń, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych - do czasu wycofania tej zgody. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie.