Nowe rozszerzenia reklam w AdWords. Więcej tekstu w reklamie.

Blog page

Kilka dni temu Google zapowiedziało wprowadzenie nowego rozszerzenia reklam, które umożliwi reklamodawcom lepsze podkreślenie ich strony, produktu czy usługi. Mowa tutaj o tzw. „objaśnieniach” widocznych w postaci dodatkowej linijki tekstu na naszej reklamie.

Lepszą klikalność reklam dzięki dodatkowemu rozszerzeniu

Jak można przeczytać na oficjalnym blogu Google, objaśnienia mogą pełnić funkcję informacyjną, mającą na celu zwrócenie uwagi na istotne szczegóły i zalety produktu, a także różnicować produkt lub usługę aby wyróżnić ją od innych konkurujących firm. Przykładowymi objaśnieniami dla sklepu internetowego i jego produktów może być np. darmowa dostawa czy całodobowa obsługa. Umieszczanie takowych informacji ma spowodować zwiększenie klikalności w reklamę.

objasnienia-reklam

Korzyści płynące z użycia „objaśnień”

Dzięki zastosowaniu opisywanego rozszerzenia będziemy mogli wyróżnić oraz podsumować naszą ofertę wybierając popularne oraz unikatowe aspekty naszego biznesu. Aktualizacja objaśnień nie będzie wymagała tworzenia nowych. W dowolnym momencie będziemy mogli edytować obecne objaśnienia. Rozszerzenie ma być również całkowicie elastyczne dzięki czemu jego dodanie na poziomie konta, kampanii lub z poziomu reklam nie będzie stanowiło problemu. Pozwoli to na dodane ogólne lub szczegółowe dodanie informacji w reklamach. Oczywiście nie zabraknie możliwości harmonogramowania czy dostosowywania objaśnień dla urządzeń mobilnych.

Jak można zauważyć Google wprowadza coraz to więcej praktycznych nowości mających usprawnić pokazywanie naszych reklam, których celem jest niewątpliwie jeszcze skuteczniejsze dotarcie do odbiorcy. Proces wprowadzania rozszerzenia potrwa kilka tygodni. Miejmy nadzieję, że rozszerzenie już niedługo trafi na nasze polskie konta AdWords i będziemy mogli cieszyć się z dodatkowych możliwości, które spowodują wzrost klikalności a co za tym idzie wzrost wskaźnika konwersji.

Paweł Sądaj

Szef wszystkich szefów. Na jego głowie leży zarządzanie "kreatywnym zamieszaniem" jakim jest Netim. Optymalizacja czasu pracy i nadanie priorytetów zadaniom to główna idea przyświecająca Pawłowi. Z zamiłowania piłkarz.