Netim oferuje szeroki wachlarz usług związanych z marketingiem internetowym – tworzenie nowoczesnych stron, pozycjonowanie, prowadzenie kampanii AdWords czy zajmowanie się profilami w Social Media. Tylko po co o tym piszemy?
Pozwala nam to na kontakt z różnymi firmami, osobami prywatnymi oraz ich potrzebami. Niestety coraz częściej zauważamy, że trafiają do nas klienci z negatywnym nastawieniem do działań związanych z marketingiem internetowym.
Skąd w nich przeświadczenie, że jest on nieskuteczny? Często okazuje się, że powodem są wcześniej podjęte działania z agencjami lub firmami marketingu on-line, które nie przyniosły oczekiwanych efektów. Kolejną przyczyną jest brak wystarczającej wiedzy lub niechęć do wprowadzania zmian w działaniu firmy klienta.
Więcej o przyczynach niezadowolenia klientów związanym z pozycjonowaniem i nie tylko pisaliśmy tutaj: 7 grzechów głównych branży SEO w Polsce.
Wszyscy wiemy, jak dynamiczne zmiany zachodzą w pozycjonowaniu i jak szybko należy na nie reagować. Po części jest to przyczyną narastania wokół działań SEO mitów, przekłamań i niedomówień. Mało jest również miejsc, gdzie klienci mogliby uzyskać rzetelne informacje na temat marketingu internetowego. Z przykrością stwierdzamy również, że niektórzy klienci mają po prostu niemiłe doświadczenia z wcześniejszych współprac. Nie każdy klient dostrzega też konieczność wprowadzania zmian w swojej firmie.
Wszystkie te czynniki spowodowały, że postanowiliśmy rozpocząć cykl szkoleń dla wrocławskich przedsiębiorców, małych i średnich firm oraz osób, które chciałby sprawdzić działania swojej agencji lub stoją dopiero przed jej wyborem.
Głównym celem szkolenia jest przede wszystkim edukacja klientów w zakresie audytu działań agencji, przybliżenie działań promocyjnych dla małych biznesów oraz unikaniu podstawowych błędów podczas prowadzenia promocji w internecie.
Pomysł pojawił się już w lutym tego roku, kiedy to na jednym z forum zrzeszającym właścicieli małych firm na pytanie dotyczące takiego typu szkolenia, zgłosiło się wielu chętnych. To tylko utwierdziło nas w przekonaniu, że idziemy we właściwym kierunku.
Niedługo po tym przygotowaliśmy stronę szkolenia, nowy roll-up i prezentację, która została oparta przede wszystkim na naszym doświadczeniu i wiedzy.
Pierwsze szkolenie odbyło się 21 października 2016 roku, a podczas 3-godzinnego wykładu uczestnicy nie tylko dowiedzieli się więcej na temat działań marketingowych w sieci, ale otrzymali od nas bonus w postaci 2 godzin darmowych indywidualnych konsultacji.
Oczywiście planujemy dalsze szkolenia, których terminy pojawią się na naszej stronie: Szkolenie Marketing On-line.
Zobaczcie, jak to wyglądało:
Naszą redakcję tworzą eksperci marketingu internetowego: specjaliści SEO, SEM/PPC, social media i copywriterzy. Chętnie dzielimy się wiedzą – jeśli masz do nas pytania, zostaw je w komentarzu. Z przyjemnością na nie odpowiemy 🙂
Proszę o informacje czy takie szkolenia nadal się odbywają.
Takie szkolenia dla firm to bardzo fajna sprawa 😉 Za ich pomocą dowiedzieć się można szereg nowych informacji, które później wykorzystać można w pracy 😉
Uważam, że takie szkolenia są bardzo fajną sprawą dla przedsiębiorców, którzy sami by chcieli się pobawić w pozycjonowanie. Skontaktowałem się już z Wami z zapytaniem o kolejne szkolenia, liczę na odpowiedź.