Ekipa Netim regularnie pojawia się na wrocławskim Crash Mondays, dlatego nie mogło nas zabraknąć i tym razem. Content marketing jest nam szczególnie bliski, a właśnie ten temat przewodni towarzyszył 11. edycji spotkania. Czego dowiedzieliśmy się z prelekcji i z jakimi wrażeniami wróciliśmy z wydarzenia?
Kilka słów o Crash Mondays
Crash Mondays to cykliczne wydarzenia, które obfitują w mnóstwo wiedzy na temat digital marketingu, a także okazja do spotkania specjalistów z branży i wymiany doświadczeń.
Pomysłodawcami mini konferencji w różnych miastach Polski są Anna Ledwoń oraz Anka Armatys, natomiast nad realizacją i przebiegiem spotkania we Wrocławiu czuwają: Agnieszka Zagrobelna, Katarzyna Krupicka, Anna Chrzanowska-Łysak i Angelika Białoszewska.
Udział w Crash Mondays to okazja zyskania świeżego spojrzenia na branżę, które stale ewoluuje. Cykl luźnych spotkań powstał z myślą o marketingowcach, pasjonatach, freelancerach, PR-owcach, pracownikach agencji i wolnych strzelcach, którzy chcą dowiedzieć się czegoś więcej na temat różnych aspektów prowadzenia działań marketingowych w internecie.
Dawka wiedzy z zakresu content marketingu
W Hard Rock Cafe na wrocławskim rynku wysłuchaliśmy 4 prelegentów:
- Michał Kasprzyk, storyteller i producent podcastów opowiedział, jak stworzyć skuteczny podcast, który stanie się ulubionym programem słuchaczy.
Dopełnieniem całej sztuki tworzenia podcastu jest regularne odkrywanie go na nowo i dostarczanie słuchaczom contentu, który sprawi, że chętnie będą powracać do znanej im serii odcinków.
- Izabela Rott z Wills Integrated opowiedziała nam o „pewnym contencie w niepewnych sytuacjach”. Prelegentka skupiła się na dobrych praktykach tworzenia contentu w trudnej sytuacji zewnętrznej, takiej jak wybuch wojny w Ukrainie.
- Łukasz Wiatr z Artefaktu przygotował prelekcję o contencie dla branż nietypowych, takich jak sanitaria, ochrona, erotyka, astrologia czy mleczarstwo. Poznaliśmy kilka tricków, które pozwolą zaciekawić użytkowników strony oraz bloga o niszowej tematyce.
- Panel prelekcji zamknęła Joanna Rychel z Unity Group z prezentacją na temat dobrych praktyk związanych outsourcingu contentu. Jak wskazała mówczyni, największym wyzwaniem firm działających w sektorze B2B jest znalezienie partnera do tworzenia contentu, który ma wiedzę i potrafi zrozumieć grupę docelową.
Jak co spotkanie uczestnicy mogli wziąć udział w kilku konkursach zapowiedzianych przez organizatorów, w których czekały na nich nagrody w postaci książek oraz nowych egzemplarzy magazynu Sprawny.marketing. Spośród uczestników aktywnych na Instagramie przedstawicielki wrocławskiego teamu Crash Mondays wybrały cztery osoby, które otrzymały nagrodę w postaci książki. Dodatkowo po każdym wystąpieniu prelegenci mieli możliwość zadania pytania do słuchaczy, które umożliwiło kilku szczęśliwcom wyjść z sali Hard Rock Cafe z nowym egzemplarzem branżowej prasy.
A oto jak wyglądało to na zdjęciach:
Perfekcjonistka w tekstach. W branży content marketingu obecna od 2 lat. Jak sama mówi, lubi swoją pracę za to, że może się popisać. Stale rozwija swoje umiejętności praktyczne i zgłębia tajniki SEO. Wolne chwile spędza na praktyce jogi i spotkaniach z przyjaciółmi.