Content marketing to inaczej marketing treści, czyli strategia, która polega na tworzeniu jakościowych treści mających na celu przekonanie określonej grupy docelowej do zakupu produktu lub usługi. Warto jednak pamiętać, że dobry content nie obroni się sam, dlatego należy zadbać również o dobrą promocję treści, plan generowania sprzedaży i analizę efektów. Możesz być pewien, że powierzając nam te działania, osiągniesz oczekiwane rezultaty.
Określenie marketing treści może być nieco mylące, ponieważ treścią nie są wyłącznie pisane teksty. Bowiem Wszystko, co w mniej lub bardziej bezpośredni sposób przedstawia klientowi Twoją ofertę, może przybierać najróżniejsze formy, a do takich elementów zaliczymy jednostki contentowe takie jak:
Odpowiedź na to pytanie zależy od wielu czynników. Przed doborem rodzaju treści wspólnie musimy ustalić, co jest najatrakcyjniejsze dla Twojego odbiorcy i jaka forma contentu najtrafniej przedstawi specyfikę tego, co chcesz sprzedać. Bardzo ważny w tej kwestii jest rodzaj Twojego biznesu. Content marketing B2B niemal zawsze będzie prowadzony profesjonalną, ekspercką narracją. Natomiast w treściach kierowanych do klienta indywidualnego znacznie częściej skorzystamy z innych rozwiązań content marketingowych. B2C to w końcu sektor, w którym różnorodność odbiorców jest niezwykle duża.
Zaczynamy od stworzenia dla Ciebie treści, a następnie zamieszczamy je na:
To proste! Nie możemy pozwolić, by pieniądze, które przeznaczysz na stworzenie treści, a także praca naszych copywriterów poszły na marne. Nie czekaj, aż potencjalny klient sam przypadkowo wpadnie na Twój content – podsuń mu go pod nos. Pomogą Ci w tym:
Pamiętaj, że tworzenie treści to nie wszystko, co składa się na content marketing. SEO i SEM to niezbędne motory napędowe, które pozwolą Twoim treściom docierać do tych odbiorców, którzy interesują się tym, co masz do zaoferowania. To właśnie dzięki tym działaniom content, który dla Ciebie tworzymy, ma dużo większy potencjał kompresyjny, dzięki czemu częściej będzie generował sprzedaż.
Jak osiągnąć zadowalające efekty kampanii e-marketingowej? Najlepiej powierzyć ją zespołowi, który wie, jak ją poprowadzić. Realizujemy kampanie zarówno dla firm, których klientami są odbiorcy zróżnicowani pod względem cech charakterystycznych i potrzeb, jak i takich, które kierują swoje produkty lub usługi do konkretnej grupy odbiorców – z określonymi potrzebami i problemami do rozwiązania.
Mieliśmy już do czynienia z kampaniami, w których musieliśmy rozpoznać potrzeby i problemy konsumentów, a następnie i udzielić pomocy przy ich rozwiązywaniu. Dobrze znane są nam również strategie, które polegają na przekonaniu odbiorcy, że to właśnie Twoja oferta jest dla niego najkorzystniejsza. Dlatego niestraszne jest nam żadne wyzwanie i jesteśmy przekonani o tym, że wzajemnie nauczymy się wiele o swojej pracy, a co za tym idzie – wspólnie osiągniemy satysfakcjonujące efekty.
Szczegółowe wytyczne specjalistów SEO pozwalają naszym copywriterom tworzyć treść, która nie tylko spełnia oczekiwania określonych odbiorców, ale również doskonale poradzi sobie z algorytmami Google’a. Nasi specjaliści od tworzenia contentu nie są zdani wyłącznie na siebie – korzystają z narzędzi, dzięki którym:
Następnie szukamy odpowiednich dla Twoich treści miejsc w internecie, w których otoczone są opieką naszych specjalistów SEO i SEM.
Praca archeologów zawsze kojarzyła Ci się z przygodami Indiany Jonesa? Prawdziwi archeolodzy większość czasu spędzają w czytelniach i bibliotekach na zdobywaniu wiedzy o historycznych reliktach, natomiast wykopaliska to tylko niewielka część ich pracy.
Podobnie jest z content marketingiem – tworzenie merytorycznych i doskonałych w konsumpcji czy nawet atrakcyjnych wizualnie treści to jedynie wierzchołek góry lodowej. Nasza praca w zakresie marketingu treści to także dogłębne analizy tego, jak radzą sobie opublikowane w sieci teksty. Pomaga nam w tym duża liczba narzędzi, które badają ich widoczność, współczynniki kompresji, trendy dotyczące słów kluczowych oraz reakcje odbiorców. Dzięki tym działaniom wiemy, jakie treści są atrakcyjne dla Twoich klientów i które powinniśmy jeszcze intensywniej promować.