Content marketing w strategii SEO



widoczność sklepu internetowego

Wzrost widoczności w wyszukiwarce

ruch i sprzedaż w e-commerce

Większy ruch i zaangażowanie

rozpoznawalność marki w internecie

Rozpoznawalność marki w sieci

Content marketing to inaczej marketing treści, czyli strategia marketingowa, która polega na tworzeniu jakościowych treści mających na celu przekonanie określonej grupy docelowej do zakupu produktu lub usługi. W działaniach content marketingu ważne są również promocja treści, plan generowania sprzedaży oraz analiza efektów.

Co jest contentem?

Określenie marketing treści może być nieco mylące, ponieważ treścią nie są wyłącznie pisane teksty. Bowiem wszystko to, co komunikuje Twoją ofertę do potencjalnego klienta, może przybierać najróżniejsze formy, takie jak:

  • infografiki,
  • webinary,
  • wideo,
  • podcasty.

Zamów bezpłatną wycenę content marketingu




Podanie danych jest dobrowolne i będą one przetwarzane jedynie w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Administratorem danych osobowych jest NETIM Paweł Sądaj z siedzibą przy ul. Zyndrama z Maszkowic 16/2, 50-202 Wrocław




Która forma contentu jest najskuteczniejsza?

I tu musi paść dozgonnie najlepsza odpowiedź na tego typu pytania – to zależy. Przed doborem rodzaju treści wspólnie musimy ustalić, co jest najatrakcyjniejsze do Twojego odbiorcy oraz która forma najtrafniej odda specyfikę tego, co chcesz sprzedać. Bardzo ważna w tej kwestii jest forma Twojego biznesu. Content marketing B2B niemal zawsze będzie prowadzony profesjonalną, ekspercką narracją. Natomiast w treściach kierowanych do klienta indywidualnego znacznie częściej korzystamy z innych form content marketingu. B2C to przecież sektor, w którym różnorodność odbiorców jest niezwykle duża.




Content marketing
e-commerce go potrzebuje!

Zaczynamy od stworzenia dla Ciebie treści, a następnie zamieszczamy je na:
  • Twoim blogu,
  • stronie www.
  • zapleczach,
  • portalach zewnętrznych jako publikacje zewnętrzne lub artykuły sponsorowane
Teraz przychodzi kolej na to, by zacząć je odpowiednio promować. Nawet najlepszy content bez odpowiedniej promocji jest niczym samochód bez paliwa – daleko nim zajedziesz. W związku z tym wspólnie opracujemy budżet dla działań promujących Twoją kampanię marketingu treści.

content marketing w e-commerce


Zamów bezpłatną wycenę content marketingu




Podanie danych jest dobrowolne i będą one przetwarzane jedynie w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Administratorem danych osobowych jest NETIM Paweł Sądaj z siedzibą przy ul. Zyndrama z Maszkowic 16/2, 50-202 Wrocław



Dlaczego jest tak ważne?

To proste! Nie możemy pozwolić, by pieniądze, które przeznaczysz na stworzenie treści, a także praca naszych copywriterów poszły na marne. Nie czekaj, aż potencjalny klient sam przypadkowo wpadnie na Twój content – podsuń mu go pod nos. Pomogą Ci w tym:
  • nasi specjaliści SEO, którzy przeprowadzą dla Ciebie skuteczne procesy pozycjonowania treści w wyszukiwarce Google, a także zbudują dla Ciebie szeroką sieć linków,
  • nasi specjaliści SEM, którzy biegle obsługują kampanie AdWords, reklamy w mediach społecznościowych, oraz prowadzą skuteczny i docelowy remarketing.
Widzisz zatem, że tworzenie treści to nie wszystko, co składa się na content marketing. SEO i SEM to niezbędne motory napędowe, które pozwolą Twoim treściom docierać do tych odbiorców, którzy interesują się tym, co masz do zaoferowania. To właśnie dzięki tym działaniom content, który dla Ciebie tworzymy, ma dużo większy potencjał kompresyjny, dzięki czemu częściej będzie generował sprzedaż.




Content marketing – outsourcing to mniej Twojej pracy i znakomite efekty

Jak osiągnąć zadawalające efekty kampanii e-marketingowych? Najlepiej powierzyć ją zespołowi, który wie, jak ją poprowadzić. Realizujemy kampanie zarówno dla firm, których klientami są całe rzesze bardzo różnych ludzi, jak i takich, które kierują swoje produkty lub usługi do bardzo zawężonej grupy odbiorców z określonymi potrzebami i problemami do rozwiązania.

Mieliśmy już do czynienia z kampaniami, w których musieliśmy rozpoznać potrzeby i problemy konsumentów i udzielić pomocy przy ich rozwiązywaniu. Dobrze znane są nam również strategie, które polegają na przekonaniu odbiorcy, że to właśnie Twoja oferta jest dla niego najkorzystniejsza. Dlatego niestraszne jest nam żadne wyzwanie i jesteśmy przekonani o tym, że wzajemnie nauczymy się wiele o swojej pracy, dzięki czemu wspólnie osiągniemy satysfakcjonujące efekty.


outsourcing content marketingu



content marketing Netim



Jak to robimy?

Szczegółowe wytyczne specjalistów SEO pozwalają naszym copywriterom stworzyć treść, która nie tylko spełni oczekiwania swoich odbiorców, ale również doskonale poradzi sobie z algorytmami Google’a. Nasi specjaliści od tworzenia contentu nie są zdani wyłącznie na siebie – korzystają z narzędzi, dzięki którym:
  • każdy ich tekst jest oryginalny i wyróżnia się na tle konkurencji,
  • mogą ocenić przystępność treści pod kątem narracji, jaką preferują odbiorcy,
  • nie umknie im żaden szczegół poprawności tekstu.
Następnie szukamy odpowiednich dla twoich treści miejsc w Internecie, gdzie otoczone są opieką naszych specjalistów SEO i SEM.




Marketing treści jak archeologia!

Praca archeologów zawsze kojarzyła Ci się z przygodami Indiany Jonesa? Tymczasem prawdziwi archeologowie większość czasu spędzają w czytelniach i bibliotekach na zdobywaniu wiedzy o historycznych reliktach, natomiast wykopaliska to tylko niewielka część ich pracy.

Podobnie jest z content marketingiem – tworzenie atrakcyjnych merytorycznie, jakościowo czy nawet wizualnie treści to jedynie wierzchołek góry lodowej. Nasza praca w zakresie marketingu treści to także dogłębne analizy tego, jak radzą sobie wpuszczone do Internetu teksty. Pomaga nam w tym duża ilość narzędzi, które badają ich widoczność, współczynniki kompresji, trendy dotyczące słów kluczowych oraz reakcje odbiorców. Dzięki tej pracy wiemy, jakie treści są atrakcyjne dla Twoich klientów oraz które powinniśmy jeszcze mocniej promować.

content marketing jak archeologia





Wybierz Netim, bo…

  • Zanim zaczniemy naszą pracę, odpowiadamy na wszystkie Twoje pytania, rozwiewamy wątpliwości i tłumaczymy, co zrobić, by osiągać satysfakcjonujące wyniki.
  • Nie omijamy żadnego etapu pracy na treścią.
  • Dbamy o stworzony dla Ciebie content i nie puszczamy go samopas.
  • Wiemy, że strategia marketingu treści nie kończy się na wrzuceniu tekstu do sieci i dlatego…
  • … nasz content nie ginie w oceanie treści, jaką jest Internet!


Masz więcej pytań?

Skontaktuj się z nami!


Szymon Dominik

Szymon Dominik
Key Account Manager