Content marketing w strategii SEO



Content marketing to inaczej marketing treści, czyli strategia, która polega na tworzeniu jakościowych treści mających na celu przekonanie określonej grupy docelowej do zakupu produktu lub usługi. Warto jednak pamiętać, że dobry content nie obroni się sam, dlatego należy zadbać również o dobrą promocję treści, plan generowania sprzedaży i analizę efektów. Możesz być pewien, że powierzając nam te działania, osiągniesz oczekiwane rezultaty.

Co jest contentem?

Określenie marketing treści może być nieco mylące, ponieważ treścią nie są wyłącznie pisane teksty. Bowiem Wszystko, co w mniej lub bardziej bezpośredni sposób przedstawia klientowi Twoją ofertę, może przybierać najróżniejsze formy, a do takich elementów zaliczymy jednostki contentowe takie jak:

  • infografiki
  • webinary


  • wideo
  • podcasty

    Zamów bezpłatną wycenę content marketingu




    Podanie danych jest dobrowolne i będą one przetwarzane jedynie w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Administratorem danych osobowych jest NETIM Paweł Sądaj z siedzibą przy ul. Zyndrama z Maszkowic 16/2, 50-202 Wrocław



    widoczność sklepu internetowego

    Wzrost widoczności w wyszukiwarce

    ruch i sprzedaż w e-commerce

    Większy ruch i zaangażowanie

    rozpoznawalność marki w internecie

    Rozpoznawalność marki w sieci




    Strategia content marketingowa, jaka forma jest najskuteczniejsza?

    Odpowiedź na to pytanie zależy od wielu czynników. Przed doborem rodzaju treści wspólnie musimy ustalić, co jest najatrakcyjniejsze dla Twojego odbiorcy i jaka forma contentu najtrafniej przedstawi specyfikę tego, co chcesz sprzedać. Bardzo ważny w tej kwestii jest rodzaj Twojego biznesu. Content marketing B2B niemal zawsze będzie prowadzony profesjonalną, ekspercką narracją. Natomiast w treściach kierowanych do klienta indywidualnego znacznie częściej skorzystamy z innych rozwiązań content marketingowych. B2C to w końcu sektor, w którym różnorodność odbiorców jest niezwykle duża.





    Content marketing -
    e-commerce go potrzebuje!

    Zaczynamy od stworzenia dla Ciebie treści, a następnie zamieszczamy je na:

    • Twoim blogu,
    • stronie www.
    • stronach zapleczowych,
    • portalach zewnętrznych jako publikacje zewnętrzne lub artykuły sponsorowane
    Następnie dbamy o to, by zacząć je odpowiednio dystrybuować. Nawet najlepszy content bez odpowiedniej promocji jest niczym samochód bez paliwa – może być atrakcyjny, ale nie dotrze w pożądane miejsce. W związku z tym wspólnie opracujemy budżet dla działań promujących Twoją kampanię marketingu treści.

    content marketing w e-commerce


      Zamów bezpłatną wycenę content marketingu




      Podanie danych jest dobrowolne i będą one przetwarzane jedynie w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Administratorem danych osobowych jest NETIM Paweł Sądaj z siedzibą przy ul. Zyndrama z Maszkowic 16/2, 50-202 Wrocław





      Strategia content marketingowa - dlaczego jest tak ważna?

      To proste! Nie możemy pozwolić, by pieniądze, które przeznaczysz na stworzenie treści, a także praca naszych copywriterów poszły na marne. Nie czekaj, aż potencjalny klient sam przypadkowo wpadnie na Twój content – podsuń mu go pod nos. Pomogą Ci w tym:

      • nasi specjaliści SEO, którzy przeprowadzą dla Ciebie skuteczne procesy pozycjonowania treści w wyszukiwarce Google, a także zbudują szeroką sieć linków,
      • nasi specjaliści SEM, którzy biegle obsługują kampanie Google Ads (kampanie AdWords) i reklamy w mediach społecznościowych (prowadzenie social media, oraz prowadzą skuteczny i docelowy remarketing.

      Pamiętaj, że tworzenie treści to nie wszystko, co składa się na content marketing. SEO i SEM to niezbędne motory napędowe, które pozwolą Twoim treściom docierać do tych odbiorców, którzy interesują się tym, co masz do zaoferowania. To właśnie dzięki tym działaniom content, który dla Ciebie tworzymy, ma dużo większy potencjał kompresyjny, dzięki czemu częściej będzie generował sprzedaż.





      Content marketing dla firm – outsourcing to mniej Twojej pracy i znakomite efekty

      Jak osiągnąć zadowalające efekty kampanii e-marketingowej? Najlepiej powierzyć ją zespołowi, który wie, jak ją poprowadzić. Realizujemy kampanie zarówno dla firm, których klientami są odbiorcy zróżnicowani pod względem cech charakterystycznych i potrzeb, jak i takich, które kierują swoje produkty lub usługi do konkretnej grupy odbiorców – z określonymi potrzebami i problemami do rozwiązania.

      Mieliśmy już do czynienia z kampaniami, w których musieliśmy rozpoznać potrzeby i problemy konsumentów, a następnie i udzielić pomocy przy ich rozwiązywaniu. Dobrze znane są nam również strategie, które polegają na przekonaniu odbiorcy, że to właśnie Twoja oferta jest dla niego najkorzystniejsza. Dlatego niestraszne jest nam żadne wyzwanie i jesteśmy przekonani o tym, że wzajemnie nauczymy się wiele o swojej pracy, a co za tym idzie – wspólnie osiągniemy satysfakcjonujące efekty.



      outsourcing content marketingu



      content marketing Netim



      Strategia content marketingowa - jak to robimy?

      Szczegółowe wytyczne specjalistów SEO pozwalają naszym copywriterom tworzyć treść, która nie tylko spełnia oczekiwania określonych odbiorców, ale również doskonale poradzi sobie z algorytmami Google’a. Nasi specjaliści od tworzenia contentu nie są zdani wyłącznie na siebie – korzystają z narzędzi, dzięki którym:

      • każdy ich tekst jest oryginalny i wyróżnia się na tle konkurencji,
      • mogą ocenić przystępność treści pod kątem narracji, jaką preferują odbiorcy,
      • nie umknie im żaden szczegół dotyczący poprawności tekstu.

      Następnie szukamy odpowiednich dla Twoich treści miejsc w internecie, w których otoczone są opieką naszych specjalistów SEO i SEM.





      Marketing treści jak archeologia!

      Praca archeologów zawsze kojarzyła Ci się z przygodami Indiany Jonesa? Prawdziwi archeolodzy większość czasu spędzają w czytelniach i bibliotekach na zdobywaniu wiedzy o historycznych reliktach, natomiast wykopaliska to tylko niewielka część ich pracy.



      Podobnie jest z content marketingiem – tworzenie merytorycznych i doskonałych w konsumpcji czy nawet atrakcyjnych wizualnie treści to jedynie wierzchołek góry lodowej. Nasza praca w zakresie marketingu treści to także dogłębne analizy tego, jak radzą sobie opublikowane w sieci teksty. Pomaga nam w tym duża liczba narzędzi, które badają ich widoczność, współczynniki kompresji, trendy dotyczące słów kluczowych oraz reakcje odbiorców. Dzięki tym działaniom wiemy, jakie treści są atrakcyjne dla Twoich klientów i które powinniśmy jeszcze intensywniej promować.


      content marketing jak archeologia





      Dlaczego Netim?

      • Zanim zaczniemy naszą pracę, odpowiadamy na wszystkie Twoje pytania, rozwiewamy wątpliwości i tłumaczymy, co zrobić, by osiągać satysfakcjonujące wyniki.
      • Nie omijamy żadnego etapu pracy nad treścią.
      • Dbamy o stworzony dla Ciebie content i nie pozostawiamy go bez kontroli po publikacji w sieci.
      • Wiemy, że strategia marketingu treści nie kończy się na wrzuceniu tekstu do sieci i dlatego…
      • … nasz content nie ginie w oceanie treści, jaką jest internet!


      Masz więcej pytań?

      Skontaktuj się z nami!


      Netim logo
      Netim
      Agencja SEO / SEM
      504 pokaż numer504 339 559
      kontakt@pokaż emailkontakt@netim.pl