Audyt SEO - analiza strony internetowej



Audyt SEO polega na przygotowaniu raportu, w którym ujęte są uwagi do aktualnego stanu serwisu oraz porady i wytyczne dotyczące dalszej optymalizacji strony internetowej. Znajdujące się w audycie SEO zalecenia mają na celu poprawę widoczności strony w Internecie i wzrost liczby użytkowników, a w efekcie zwiększenie sprzedaży.

    Zamów bezpłatną wycenę Audytu SEO




    Podanie danych jest dobrowolne i będą one przetwarzane jedynie w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Administratorem danych osobowych jest NETIM Paweł Sądaj z siedzibą przy ul. Zyndrama z Maszkowic 16/2, 50-202 Wrocław


    audyt SEO Netim



    Jakie korzyści daje audyt SEO strony internetowej?

    Dzięki audytowi strony dowiesz się:
    • Czy roboty Google widzą twoją stronę
    • Czy roboty Google widzą zawartość podstron i treści na Twojej stronie
    • Czy roboty Google i potencjalni klienci mogła łatwo poruszać się po Twojej stronie i odnajdywać ofertę
    • Jak duży potencjał ma Twoja strona i jak go wykorzystać
    • Jak Twoja strona wypada na tle konkurencji

    • 1

      1. Analizujemy widoczność Twojej strony

      Przy użyciu narzędzi takich jak choćby Google Analytics, Senuto, Majestic czy Google Search Console sprawdzamy, m.in.:

      • na ile fraz strona jest widoczna w top3, top10 i top50,
      • czy trendy widoczności i ruchu na stronie są wzrostowe,
      • na których podstronach jest największy ruch,
      • jak wyglądają wyniki w SERP na zapytania związane z Twoją ofertą,
      • jak duży jest potencjał branży,
      • jak prężnie działa konkurencja.
      audyty SEO - analiza widoczności i ruchu
    • 2

      2. Analizujemy stronę WWW

      Na tym etapie przeprowadzamy kompleksową analizę fraz oraz sprawdzamy czy Twoja strona:

      • posiada przyjazne adresy URL,
      • ma przejrzystą strukturę kategorii i rozbudowaną siatkę połączeń między dokumentami,
      • zawiera wyczerpujące temat treści z wyróżnionymi nagłówkami H1-H6,
      • nie zawiera kopii i podstron bez wartości dla użytkownika,
      • zawiera rozwiązania wspierające jej indeksację,
      • zawiera frazy kluczowe w treści oraz elementach takich jak title, description, alt, anchor text linków wewnętrznych,
      • szybko się ładuje,
      • jest dostosowana do wyświetlania na urządzeniach mobilnych,
      • ma oznaczone dane strukturalne.
      audyty SEO - analiza strony
    • 3

      3. Analizujemy profil linków kierujących do Twojej strony

      Analizujemy jakie domeny i linki wskazują na Twoją stronę oraz do jakich podstron prowadzą. Weryfikujemy ich jakość i wpływ na efekty pozycjonowania. W razie potrzeby przygotowujemy plik do zrzeczenia się linków niskiej jakości, mogących szkodzić stronie.

      Każdy analizowany element jest również opatrzony komentarzem oraz szczegółowymi wytycznymi z dokładnymi wskazówkami wdrożeń poprawnych rozwiązań.

      audyty SEO - analiza linków



    Audyt SEO - Optymalizacja SEO stron WWW

    Dlaczego bez audytu i optymalizacji strony internetowej nie uda Ci się osiągnąć zamierzonych celów biznesowych?

    • Nawet najlepsza oferta, której nikt nie znajdzie, nie sprzeda się – wdrożenie zmian wskazanych w audycie poprawi widoczność Twojej strony, zwiększy ilość odwiedzin i pomoże poprawić sprzedaż,
    • Błędy w indeksacji strony mogą skutecznie odstraszać potencjalnych klientów od dokonania konwersji,
    • Elementy optymalizacji pod kątem pozycjonowania mają też wpływ na lepsze dostosowanie strony do użytkownika ułatwiając mu analizowanie oferty i jej wybór,
    • Optymalizacja strony już na etapie jej planowania zaoszczędzi czasu i pieniędzy jakie trzeba by było przeznaczyć na poprawianie gotowej strony.



    Masz więcej pytań?

    Skontaktuj się z nami!


    Netim logo
    Netim
    Agencja SEO / SEM
    504 pokaż numer504 339 559
    kontakt@pokaż emailkontakt@netim.pl



    Audyty SEO Netim


    Audyt strony internetowej – wiedza i doświadczenie

    Audyty SEO to dla nas podstawowa czynność w ramach codziennej pracy. Zajmujemy się tym od lat i jesteśmy na bieżąco z nowinkami, narzędziami oraz zmieniającymi się algorytmami wyszukiwarek. Duże doświadczenie pozwala nam nie tylko wskazać błędy, ale też opracować efektywne rozwiązania i wskazać najlepsze metody.