Audyt SEO - analiza strony internetowej



Audyt SEO polega na przygotowaniu raportu, w którym ujęte są uwagi do aktualnego stanu serwisu oraz porady i wytyczne dotyczące dalszej optymalizacji strony internetowej. Znajdujące się w audycie SEO zalecenia mają na celu poprawę widoczności strony w Internecie i wzrost liczby użytkowników, a w efekcie zwiększenie sprzedaży.

Zamów bezpłatną wycenę Audytu SEO




Podanie danych jest dobrowolne i będą one przetwarzane jedynie w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Administratorem danych osobowych jest NETIM Paweł Sądaj z siedzibą przy ul. Zyndrama z Maszkowic 16/2, 50-202 Wrocław


audyt SEO Netim



Jakie korzyści daje audyt strony internetowej?

Dzięki audytowi strony dowiesz się:
  • Czy roboty Google widzą twoją stronę
  • Czy roboty Google widzą zawartość podstron i treści na Twojej stronie
  • Czy roboty Google i potencjalni klienci mogła łatwo poruszać się po Twojej stronie i odnajdywać ofertę
  • Jak duży potencjał ma Twoja strona i jak go wykorzystać
  • Jak Twoja strona wypada na tle konkurencji

  • 1

    1. Analizujemy widoczność Twojej strony

    Przy użyciu narzędzi takich jak choćby Google Analytics, Senuto, Majestic czy Google Search Console sprawdzamy, m.in.:

    • na ile fraz strona jest widoczna w top3, top10 i top50,
    • czy trendy widoczności i ruchu na stronie są wzrostowe,
    • na których podstronach jest największy ruch,
    • jak wyglądają wyniki w SERP na zapytania związane z Twoją ofertą,
    • jak duży jest potencjał branży,
    • jak prężnie działa konkurencja.
    audyty SEO - analiza widoczności i ruchu
  • 2

    2. Analizujemy stronę WWW

    Na tym etapie przeprowadzamy kompleksową analizę fraz oraz sprawdzamy czy Twoja strona:

    • posiada przyjazne adresy URL,
    • ma przejrzystą strukturę kategorii i rozbudowaną siatkę połączeń między dokumentami,
    • zawiera wyczerpujące temat treści z wyróżnionymi nagłówkami H1-H6,
    • nie zawiera kopii i podstron bez wartości dla użytkownika,
    • zawiera rozwiązania wspierające jej indeksację,
    • zawiera frazy kluczowe w treści oraz elementach takich jak title, description, alt, anchor text linków wewnętrznych,
    • szybko się ładuje,
    • jest dostosowana do wyświetlania na urządzeniach mobilnych,
    • ma oznaczone dane strukturalne.
    audyty SEO - analiza strony
  • 3

    3. Analizujemy profil linków kierujących do Twojej strony

    Analizujemy jakie domeny i linki wskazują na Twoją stronę oraz do jakich podstron prowadzą. Weryfikujemy ich jakość i wpływ na efekty pozycjonowania. W razie potrzeby przygotowujemy plik do zrzeczenia się linków niskiej jakości, mogących szkodzić stronie.

    Każdy analizowany element jest również opatrzony komentarzem oraz szczegółowymi wytycznymi z dokładnymi wskazówkami wdrożeń poprawnych rozwiązań.

    audyty SEO - analiza linków



Optymalizacja SEO strony WWW

Dlaczego bez audytu i optymalizacji strony internetowej nie uda Ci się osiągnąć zamierzonych celów biznesowych?

  • Nawet najlepsza oferta, której nikt nie znajdzie, nie sprzeda się – wdrożenie zmian wskazanych w audycie poprawi widoczność Twojej strony, zwiększy ilość odwiedzin i pomoże poprawić sprzedaż,
  • Błędy w indeksacji strony mogą skutecznie odstraszać potencjalnych klientów od dokonania konwersji,
  • Elementy optymalizacji pod kątem pozycjonowania mają też wpływ na lepsze dostosowanie strony do użytkownika ułatwiając mu analizowanie oferty i jej wybór,
  • Optymalizacja strony już na etapie jej planowania zaoszczędzi czasu i pieniędzy jakie trzeba by było przeznaczyć na poprawianie gotowej strony.



Masz więcej pytań?

Skontaktuj się z nami!


Szymon Dominik
Szymon Dominik
Key Account Manager



Audyty SEO Netim


Wiedza, doświadczenie i ciągły rozwój

Audyty SEO to dla nas podstawowa czynność w ramach codziennej pracy. Zajmujemy się tym od lat i jesteśmy na bieżąco z nowinkami, narzędziami oraz zmieniającymi się algorytmami wyszukiwarek. Duże doświadczenie pozwala nam nie tylko wskazać błędy, ale też opracować efektywne rozwiązania i wskazać najlepsze metody.