Przygotujemy dla Ciebie szczegółowy audyt SEO sklepu internetowego lub strony www. W formie przejrzystego raportu otrzymasz uwagi dotyczące aktualnego stanu Twojej witryny poparte rzeczywistymi danymi z narzędzi analitycznych, cenne porady i gotowe do wdrożenia wytyczne. Audyt SEO strony to podstawa do rozpoczęcia współpracy z naszym zespołem specjalistów, którzy po wnikliwej ocenie i przygotowaniu strategii wielokierunkowo zajmą się poprawą widoczności Twojego serwisu.
Chcesz zwiększyć liczbę użytkowników na stronie i poprawić wyniki sprzedaży? Zamów bezpłatną wycenę audytu SEO lub dowiedz się, co możesz zyskać, wybierając współpracę z naszą agencją marketingową.
Audyt SEO to zestaw rekomendacji gotowych do wdrożenia na stronie internetowej, które mają na celu zwiększyć ruch i konwersję. W ramach analizy opracowujemy zalecenia optymalizacyjne umożliwiające dostosowanie strony www lub sklepu online do sposobu funkcjonowania robotów indeksujących wyszukiwarek internetowych ze szczególnym uwzględnieniem robotów wyszukiwarki Google. W ramach usługi audytu SEO otrzymasz gotowe rozwiązania, których implementacją zajmiemy się w trakcie dalszej współpracy.
Stawiamy na partnerskie relacje i zaufanie, dlatego nie dostaniesz od nas pustych wykresów i danych liczbowych, które niewiele mówią. Możesz liczyć na wyjaśnienie zaleconych działań optymalizacyjnych i pełne wsparcie opiekuna SEO Twojego projektu.
Z raportu dowiesz się m.in.:
W audycie SEO strony i sklepu internetowego wyjaśnimy, jak występujące błędy wpływają na widoczność domeny i z czego mogą wynikać.
Audyt SEO polega na wnikliwej analizie witryny okiem specjalistów z zakresu pozycjonowania stron internetowych i umiejętnym zastosowaniu dedykowanych narzędzi. W Netim nie korzystamy z oprogramowania, które automatycznie generuje dane o niskiej wiarygodności, jakie możesz otrzymać podczas zamówienia bezpłatnego raportu w innych agencjach. W swojej codziennej pracy wykorzystujemy zaawansowane narzędzia analityczne m.in.:
Analizujemy historię domeny, prowadzone działania on-site oraz off-site i sprawdzamy wyniki konkurencji, aby zyskać jak największy wgląd w aktualny stan techniczny i pozycje analizowanej domeny.
Zobacz, jakie kroki podejmujemy w czasie audytu SEO.
Przy użyciu narzędzi analitycznych sprawdzamy, m.in.:
Na tym etapie przeprowadzamy kompleksową analizę fraz oraz sprawdzamy czy Twoja strona:
W audycie SEO poddajemy analizie poprawność wdrożenia mapy witryny xml, nawigację okruszkową oraz menu górne, boczne i dostępne w stopce. Badamy również profil linków kierujących do Twojego serwisu – sprawdzamy, jakie domeny i linki wskazują na stronę oraz do jakich podstron prowadzą. Weryfikujemy ich jakość oraz wpływ na efekty pozycjonowania. Jeśli pojawi się taka potrzeba – przygotujemy plik do zrzeczenia się linków niskiej jakości, które mogą obniżać pozycję Twojej witryny.
Dlaczego Audyt SEO ma kluczowy wpływ na osiągnięcie zamierzonych celów biznesowych?
Audyt SEO to podstawowe zadanie w pracy każdego specjalisty SEO. W Netim od lat zajmujemy się przygotowaniem szczegółowych raportów z zestawieniem danych, analizą i opracowywaniem strategii pozycjonowania, która przynosi biznesowe korzyści naszym partnerom. Jesteśmy na bieżąco z nowinkami ze świata branży, narzędziami oraz zmieniającymi się algorytmami wyszukiwarek. Dzięki kilkunastoletniemu doświadczeniu w branży, w naszej codziennej pracy zwracamy uwagę na wiele czynników, co pozwala nam wypracować efektywne rozwiązania i wdrożyć skuteczne działania optymalizacyjne.
Przeczytaj także: Jak przeprowadzić audyt SEO?