Audyt SEO polega na przygotowaniu raportu, w którym ujęte są uwagi do aktualnego stanu serwisu oraz porady i wytyczne dotyczące dalszej optymalizacji strony internetowej. Znajdujące się w audycie SEO zalecenia mają na celu poprawę widoczności strony w Internecie i wzrost liczby użytkowników, a w efekcie zwiększenie sprzedaży.
Zobacz, jakie kroki podejmujemy w czasie audytu SEO.
Przy użyciu narzędzi takich jak choćby Google Analytics, Senuto, Majestic czy Google Search Console sprawdzamy, m.in.:
Na tym etapie przeprowadzamy kompleksową analizę fraz oraz sprawdzamy czy Twoja strona:
Analizujemy jakie domeny i linki wskazują na Twoją stronę oraz do jakich podstron prowadzą. Weryfikujemy ich jakość i wpływ na efekty pozycjonowania. W razie potrzeby przygotowujemy plik do zrzeczenia się linków niskiej jakości, mogących szkodzić stronie.
Każdy analizowany element jest również opatrzony komentarzem oraz szczegółowymi wytycznymi z dokładnymi wskazówkami wdrożeń poprawnych rozwiązań.
Dlaczego bez audytu i optymalizacji strony internetowej nie uda Ci się osiągnąć zamierzonych celów biznesowych?
Audyty SEO to dla nas podstawowa czynność w ramach codziennej pracy. Zajmujemy się tym od lat i jesteśmy na bieżąco z nowinkami, narzędziami oraz zmieniającymi się algorytmami wyszukiwarek. Duże doświadczenie pozwala nam nie tylko wskazać błędy, ale też opracować efektywne rozwiązania i wskazać najlepsze metody.