Pozycjonowanie sklepów internetowych — SEO e-commerce


Pozycjonowanie sklepów internetowych (pozycjonowanie e-commerce) pozwala zwiększyć widoczność serwisu w wynikach wyszukiwania Google, a w konsekwencji zwiększyć ruch na stronie i konwersję (mierzoną jako liczba sprzedanych produktów, przesłanych próśb o kontakt, czy zapisów do newslettera).

    Zamów bezpłatną wycenę pozycjonowania sklepu




    Podanie danych jest dobrowolne i będą one przetwarzane jedynie w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Administratorem danych osobowych jest NETIM Paweł Sądaj z siedzibą przy ul. Zyndrama z Maszkowic 16/2, 50-202 Wrocław

    widoczność sklepu internetowego

    Wzrost widoczności w wyszukiwarce

    ruch i sprzedaż w e-commerce

    Większy ruch i sprzedaż w sklepie

    rozpoznawalność marki w internecie

    Rozpoznawalność marki w sieci


    pozycjonowanie sklepów internetowych



    Pozycjonowanie sklepów internetowych (e-commerce)

    Co możesz zyskać, pozycjonując sklep internetowy?

    • Jesteś wysoko w wynikach Google (klienci szukający określonych produktów, trafiają do Twojego sklepu w pierwszej kolejności).
    • Sprzedajesz więcej (więcej osób zainteresowanych zakupem odwiedza Twój sklep).
    • Wyprzedzasz konkurencję (strategię SEO dla sklepu prowadzimy w odniesieniu do Twoich rywali rynkowych).
    • Optymalizujesz konwersję – dbamy o to, aby ruch na Twojej stronie był wartościowy, tzn. by trafiały do Ciebie osoby rzeczywiście zainteresowane zakupem.
    • Łatwiej kontrolujesz strukturę sprzedaży – pomożemy Ci promować określone kategorie, np. te charakteryzujące się sezonowością.
    • Zyskujesz rozpoznawalność w sieci – wysoka widoczność przekłada się na autorytet strony i coraz większy (dodajmy: dobrze stargetowany) ruch, a w efekcie na konwersję.
    • Wiesz więcej o swoich klientach – dzięki działaniom analitycznym. Ta wiedza pozwoli Ci lepiej dopasować ofertę do tego, czego potrzebują Twoi odbiorcy.



    SEO dla sklepów

    Twój sklep internetowy generuje dużo podstron, które należy nasycić właściwymi frazami kluczowymi. W przypadku sklepów internetowych opisy pełnią również funkcję informacyjną. Dokonując zakupów przez Internet należy pamiętać, żeby oprócz estetycznego zdjęcia produktu zamieścić szczegółowy opis z danymi technicznymi, zaletami i przeznaczeniem przedmiotu. Ta kwestia należy już do nas – zajmujemy się tworzeniem rzetelnych opisów, które sprawią, że Twój sklep pojawi się w wyszukiwarce:

    • opis kategorii – doskonale sprawdza się z punktu widzenia SEO, pomaga wypracować pozycję w wyszukiwarce ze względu na umieszczenie fraz kluczowych, a także przyciąga potencjalnych klientów do zakupów i pozwala im zapoznać się z asortymentem;
    • opis produktu – zawiera najistotniejsze informacje dotyczące produktu, prezentuje jego zalety i parametry, zawiera słowa kluczowe, a także frazy z długiego ogona;
    • treści poradnikowe lub blog – rozbudowane treści zawierające linkowanie wewnętrzne.



    Masz więcej pytań?

    Skontaktuj się z nami!


    Netim logo
    Netim
    Agencja SEO / SEM
    504 pokaż numer504 339 559
    kontakt@pokaż emailkontakt@netim.pl




    pozycjonowanie sklepów Netimh


    Jak pozycjonować sklep internetowy? Synergia SEO & Google Ads

    Jesteśmy agencją marketingową, która specjalizuje się w pozycjonowaniu sklepów internetowych i stron www, content marketingu i Google Ads. Działania SEO możemy uzupełnić kampaniami reklamowymi, co pozwoli uzyskać efekt synergii, a także prowadzić zaawansowaną analitykę. Dzięki temu możliwe jest precyzyjne targetowanie, remarketing i wiele innych działań reklamowych o wysokiej skuteczności w e-commerce.

    SEO dla sklepów – pamiętamy o content marketingu

    Twój sklep internetowy składa się z wielu podstron, które należy nasycić właściwymi frazami kluczowymi. W przypadku e-commerce opisy mają także funkcję informacyjną, nierzadko mają decydujące znaczenie dla decyzji o zakupie. Należy więc zadbać o rzetelny opis produktu (uwzględniający parametry techniczne i inne istotne informacje), który jednocześnie skutecznie zachęci do zakupu.

    Ta kwestia należy już do nas – zajmujemy się tworzeniem opisów, które sprawią, że Twój sklep będzie skutecznie budował coraz wyższą pozycję w wyszukiwarce.