Pozycjonowanie sklepów internetowych (e-commerce) to proces, który poprzez zwiększenie widoczności strony w wynikach wyszukiwania Google, ma na celu zwiększenie ruchu i konwersji w serwisie takich jak liczba sprzedanych produktów, przesłanych próśb o kontakt czy zapisów do newslettera.
Nasze działania są kompleksowe i zaczynają się od stworzenia szczegółowego audytu SEO, a kończą na optymalizacji sklepu internetowego. Pozycjonowanie sklepu znacznie różni się od działań podejmowanych na standardowych stronach internetowych. Wynika to ze zwiększonej liczby generowanych podstron, na których znajdują się różnego rodzaju produkty, których opisy muszą być właściwie zoptymalizowane i łatwe do wyszukania w rankingu Google.
Pozycjonowanie Twojego sklepu internetowego poprzedzone jest przygotowaniem przez nas szczegółowego audytu SEO. Jest to dokument stanowiący dokładną analizę strony internetowej uwzględniający wszelkie parametry mające wpływ na pozycjonowanie, zawierający także szereg zaleceń, uwag i porad dotyczących badanej strony sklepu e-commerce. Rzetelność naszych specjalistów, a także szereg wyspecjalizowanych narzędzi pomaga w wychwyceniu najdrobniejszych błędów i wdrożenie właściwych zmian. Naszej analizie podlegają wszystkie generowane przez Twój sklep internetowy podstrony. Optymalizujemy elementy takie jak:
Kolejnym krok to dobór właściwych dla asortymentu fraz kluczowych. Dzięki temu możemy dobrać frazy, które zwiększą ruch na Twojej stronie i pozwolą uzyskiwać coraz lepsze wyniki.
Poprawna analiza fraz kluczowych jest czynnikiem, który w dużej mierze odpowiada za sukces kampanii SEO. Przy użyciu specjalistycznych narzędzi internetowych odnajdziemy frazy, których potencjał może pozytywnie wpłynąć na widoczność Twojej strony. W czasie analizy słów kluczowych wyszukujemy fraz:
Po dobraniu fraz kluczowych ważnym elementem jest stworzenie wysokiej jakości treści, wpływającej bezpośrednio na pozycjonowanie produktu. Opisy powinny odpowiadać na pytania i wątpliwości Klienta, a także zawierać słowa kluczowe. Treść powinna cechować się wysoką jakością, być ciekawa i wartościowa. Powinna także w jak najlepszy sposób reklamować dany produkt, a także wpływać na ostateczną decyzję o zakupie.
Dlatego w naszych treściach dbamy o przedstawienie Twoich produktów lub usług w jak najlepszym świetle oraz przedstawienie Twoim klientom wszystkich korzyści, jakie ich czekają po dokonaniu zakupu. Nie pozostawiamy żadnych wątpliwości i pytań. Ponadto stosujemy formatowanie treści, które podnosi jej atrakcyjność dla robotów Google’a.
Link building to proces pozyskiwania linków prowadzących do danej domeny z innych, zewnętrznych domen. Pozyskiwanie linków to bardzo istotne działania, które wpływają na budowanie pozycji w wynikach wyszukiwania. Budowanie sieci linków odbywa się poprzez:
Zamów bezpłatną wycenę