Kampanie Social Media i Buzz Marketingu


Social media marketing (zwany też marketingiem społecznościowym) to skuteczny i – co istotne – tani sposób na budowanie wizerunku w sieci, komunikację z klientami oraz zdobywanie kolejnych leadów sprzedażowych. Pomagają w tym oczywiście ogólnodostępne serwisy społecznościowe, np. Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn, Google Plus czy Twitter .

Social media marketing z roku na rok odgrywa coraz ważniejszą rolę w prowadzeniu niemal każdej firmy. Użytkownicy, szukając informacji o produktach i usługach, weryfikują informacje znalezione na stronie www właśnie w mediach społecznościowych. To tam mogą poznać zaplecze firmy, opinie na jej temat, znaleźć dodatkowe informacje, które często decydują o zakupie czy współpracy.

Odpowiednio prowadzona komunikacja w mediach społecznościowych, która jest wspierana marketingiem szeptanym (buzz marketing), przynosi pozytywny wizerunek w sieci, rozpoznawalność marki, dobry kontakt z odbiorcami, a przede wszystkim większą sprzedaż towarów czy usług.


Zamów bezpłatną wycenę kampanii social media




Podanie danych jest dobrowolne i będą one przetwarzane jedynie w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Administratorem danych osobowych jest NETIM Paweł Sądaj z siedzibą przy ul. Zyndrama z Maszkowic 16/2, 50-202 Wrocław




social media Netim



Wspieramy kampanie w mediach społecznościowych

osiągając efekty poprzez:

  • poznanie marki – by działać skutecznie, musimy wiedzieć, jaka jest misja firmy, jakie są jej cele i kim są kluczowi odbiorcy usług i produktów. Analiza rynku i dotychczasowej aktywności marki w sieci pozwala nam optymalizować działania i eliminować nieskuteczne rozwiązania.
  • wybór odpowiednich kanałów komunikacji – najistotniejsza kwestia w prowadzeniu komunikacji w internecie. – Czasem mniej znaczy więcej – jedno dobrze prowadzone konto przyniesie zdecydowanie więcej korzyści niż przypadkowa obecność na wszystkich dostępnych portalach, a konto firmowe na FB to nie jedyna możliwość zaistnienia w social mediach. Wybieramy te media społecznościowe, które są spójne z polityką firmy i które pozwalają przedstawić ją odbiorcom oraz dotrzeć do odpowiedniej grupy docelowej. Social media mają angażować odbiorców i dawać możliwość komunikacji z marką, a my staramy się to ułatwić;
  • stworzenie strategii prowadzenia komunikacji w mediach społecznościowych - przemyślane działania to efektywne działania. Każdy kanał mediów społecznościowych ma swoją specyfikę i sprofilowaną grupę odbiorców. Bierzemy to pod uwagę zarówno przy tworzeniu komunikatu, jak i samej publikacji;
  • poznanie celu, jaki marka chce osiągnąć pozwoli nam zaplanować działania, dobrać odpowiednie treści, grafiki, narzędzia, czy stworzyć harmonogram publikacji
  • regularność – pojawianie się w mediach społecznościowych sporadycznie przyniesie efekt odwrotny do zamierzonego.


Prowadzenie Social Media - wsparcie w prowadzeniu konta firmowego

Obsługa fanpage, prowadzenie facebooka, jednym słowem prowadzenie social media wydaje się proste, bo dodać post może oczywiście każdy. W Netim wiemy jednak, jakie formaty budują najlepsze zasięgi, jaki jest najlepszy czas publikacji, jak reagować na negatywne komentarze i co zrobić, kiedy odbiorcy nie reagują na publikowane materiały.

Świeże spojrzenie połączone z wiedzą i doświadczeniem sprawią, że inwestycja szybko się zwróci, a marka zyska dobrą sławę. Dlatego też oferujemy:

  • wsparcie w prowadzeniu kont w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LiknedIn, Twitter, Google +, Pinterest),
  • nieustanną analizę rynku, monitorowanie kont, którymi się opiekujemy, testowanie nowych rozwiązań, uzupełnianie swojej wiedzy i dzielenie się własnymi doświadczeniami – prowadząc działania marketingu w mediach społecznościowych, nigdy nie można spocząć na laurach. Social Media marketing rozwija i zmienia się nieustannie, a trendy narzucają sami użytkownicy. My potrafimy za tymi trendami nadążać i staramy się każdą zmianę obrócić w korzyść.

prowadzenie social media



marketing szeptany


Marketing szeptany / Buzz marketing - co to jest?

Marketing Szeptany (Buzz Marketing) działania polegające na spontanicznym kontakcie z odbiorcą poprzez wpisy na forach internetowych oraz aktywność w mediach społecznościowych. Nie od dziś wiadomo, że najlepszą reklamą są zadowoleni klienci, ale… trzeba zachęcić ich tylko do dzielenia się swoimi opiniami.

Marketing szeptany (Buzz Marketing) to nie tylko komentarze na forach internetowych, ale przede wszystkim monitorowanie i reagowanie na opinie o marce pojawiające się w sieci. Działania prowadzone w ramach buzz marketingu nie powinny mieć nic wspólnego z nachalną reklamą, a jedynie budowaniem pozytywnego wizerunku marki.





Marketing szeptany i kampanie w social mediach – czy warto?

Tworząc ofertę marketingu szeptanego zaczynamy od analizy dotychczasowej aktywności użytkowników w sieci i opinii na temat marki, wybieramy takie kanały komunikacji, które przyniosą zamierzone efekty. W ramach działań z zakresu marketingu szeptanego oferujemy:

  • wpisy na blogach i forach,
  • komentarze pod postami w mediach społecznościowych,
  • monitoring opinii w internecie,
  • oceny w sklepach internetowych.

Warto pamiętać, że Social Media marketing i marketing szeptany nie polegają na tworzeniu postów i relacji, a tworzeniu odpowiedniego przekazu, w którym najważniejszą rolę pełni odgrywa odbiorca. Więc jeśli masz wątpliwości, czy warto inwestować czas i pieniądze w marketing społecznościowy i marketing szeptany odpowiedź brzmi: WARTO! A nawet trzeba... Dlaczego ? W końcu najlepszym ambasadorem każdej marki jest jej klient – dotrzyj do niego, poznaj go, zdobądź jego zaufanie i ciesz się z udanych transakcji i długoletnich relacji!




Masz więcej pytań?

Skontaktuj się z nami!


Netim logo
Netim
Agencja SEO / SEM
504 pokaż numer504 339 559
kontakt@pokaż emailkontakt@netim.pl