Kampanie Social Media i Buzz Marketingu


Social media marketing (zwany też marketingiem społecznościowym) to świetny i przede wszystkim tani sposób budowania wizerunku w sieci, komunikacji z klientami oraz zdobywania kolejnych leadów. Odbywa się to poprzez wykorzystywanie ogólnodostępnych serwisów społecznościowych (np. Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn, Google Plus czy Twitter).

Social media marketing to dziedzina coraz ważniejsza w działaniach każdej firmy. Użytkownicy szukając informacji o produktach i usługach weryfikują informacje znalezione na stronie WWW właśnie w mediach społecznościowych. To tam mogą poznać zaplecze firmy, opinie na jej temat, znaleźć dodatkowe informacje, które często decydują o zakupie czy współpracy.

Odpowiednio prowadzona komunikacja w mediach społecznościowych wspierana szeptanym marketingiem to pozytywny wizerunek w sieci, rozpoznawalność marki, dobry kontakt z odbiorcami, a przede wszystkim większa sprzedaż towarów czy usług.


Zamów bezpłatną wycenę kampanii social media




Podanie danych jest dobrowolne i będą one przetwarzane jedynie w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Administratorem danych osobowych jest NETIM Paweł Sądaj z siedzibą przy ul. Zyndrama z Maszkowic 16/2, 50-202 Wrocław




social media Netim



Wspieramy kampanie w mediach społecznościowych……

….a efekty osiągamy poprzez:

  • poznanie marki – by działać skutecznie musimy wiedzieć, jaka jest misja firmy, jej cele i kim są kluczowi odbiorcy usług i produktów. Analiza rynku i dotychczasowej aktywności marki w sieci pozwala nam optymalizować działania i eliminować nieskuteczne rozwiązania.
  • wybór odpowiednich kanałów komunikacji – najistotniejsza kwestia w prowadzeniu komunikacji w Internecie – czasem mniej znaczy więcej, jedno dobrze prowadzone konto przyniesie zdecydowanie więcej korzyści niż przypadkowa obecność na wszystkich dostępnych portalach, a konto firmowe na FB to nie jedyna możliwość zaistnienia w social mediach. Wybieramy te media społecznościowe, które będą spójne z polityką firmy, te które pozwolą przedstawić ją odbiorcom i dotrzeć do odpowiedniej grupy docelowej. Social media mają angażować odbiorców i dawać możliwość komunikacji z marką, a my staramy się to ułatwić.
  • stworzenie strategia prowadzenia komunikacji w mediach społecznościowych - przemyślane działania to efektywne działania. Każdy kanał mediów społecznościowych ma swoją specyfikę i sprofilowaną grupę odbiorców. Ważne jest to przy tworzeniu komunikatu, jak i samej publikacji.
  • poznanie celu, jaki marka chce osiągnąć pozwoli nam zaplanować działania, dobrać odpowiednie treści, grafiki, narzędzia, czy stworzyć harmonogram publikacji
  • regularności to kluczowa sprawa – pojawianie się w mediach społecznościowych sporadycznie przyniesie efekt odwrotny do zamierzonego.


Wsparcie w prowadzeniu konta firmowego w mediach społecznościowych

Dodać posta w social mediach może każdy, ale czy taki post dodany przez „każdego” przyniesie zamierzony efekt. Czy „każdy” wie, jakie formaty budują najlepsze zasięgi, jaki jest najlepszy czas publikacji, jak reagować na negatywne komentarze i co zrobić kiedy nie ma reakcji?

Świeże spojrzenie połączone z wiedzą i doświadczeniem sprawią, że inwestycja szybko się zwróci, a marka zyska dobrą sławę, dlatego oferujemy:

  • wsparcie w prowadzeniu kont w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LiknedIn, Twitter, Google +, Pinterest),
  • nieustanną analizę rynku, monitorowanie kont, którymi się opiekujemy, testowanie nowych rozwiązań, uzupełnianie swojej wiedzy i dzielenie się własnymi doświadczeniami – prowadząc działania w social mediach nigdy nie można spocząć na laurach. Social media marketing to jedna z tych branż, która rozwija i zmienia się nieustannie, a trendy narzucają sami użytkownicy. Trzeba za tymi trendami nadążać i trzeba umieć obrócić zmiany na swoją korzyść.

prowadzenie social media



marketing szeptany


Marketing szeptany - co to jest?

Marketing Szeptany (buzz marketing) - działania polegające na spontanicznym kontakcie z odbiorcą poprzez wpisy na forach internetowych oraz aktywność w mediach społecznościowych. Najlepszą reklamą są zadowoleni klienci, trzeba zachęcić ich tylko do dzielenia się swoimi opiniami.

Marketing szeptany to nie tylko komentarze na forach internetowych ale przede wszystkim monitorowanie i reagowanie na opinie pojawiające się o marce w sieci. Działania prowadzone w ramach buzz marketingu nie powinny mieć nic wspólnego z nachalną reklamą, ale mają za zadanie budować pozytywny wizerunek marki.





Szeptany marketing i kampanie w social mediach….czy warto?

Tworząc ofertę marketingu szeptanego zaczynamy od analizy dotychczasowej aktywności użytkowników w sieci i opinii na temat marki, wybieramy takie miejsca i kanały komunikacji, które przyniosą zamierzone efekty. W ramach działań z zakresu marketingu szeptanego oferujemy:

  • wpisy na blogach i forach,
  • komentarze pod postami w mediach społecznościowych,
  • monitoring opinii w Internecie,
  • oceny w sklepach internetowych.

Social media marketing i marketing szeptany to nie polega na tworzeniu postów i relacji, to tworzenie odpowiedniego przekazu, w którym najważniejszą rolę pełni odbiorca. Więc jeśli macie wątpliwości czy warto inwestować czas i pieniądze w marketing społecznościowy czy marketing szeptany odpowiedź brzmi: WARTO! A nawet trzeba... Dlaczego ? Bo najlepszym ambasadorem każdej marki jest jej klient – dotrzyj do niego, poznaj go, zdobądź jego zaufanie i ciesz się z udanych transakcji i długoletnich relacji.




Masz więcej pytań?

Skontaktuj się z nami!


Netim logo
Netim
Agencja SEO / SEM
504 pokaż numer504 339 559
kontakt@pokaż emailkontakt@netim.pl