Social media marketing (zwany też marketingiem społecznościowym) to skuteczny i – co istotne – tani sposób na budowanie wizerunku w sieci, komunikację z klientami oraz zdobywanie kolejnych leadów sprzedażowych. Pomagają w tym oczywiście ogólnodostępne serwisy społecznościowe, np. Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn, Google Plus czy Twitter .
Social media marketing z roku na rok odgrywa coraz ważniejszą rolę w prowadzeniu niemal każdej firmy. Użytkownicy, szukając informacji o produktach i usługach, weryfikują informacje znalezione na stronie www właśnie w mediach społecznościowych. To tam mogą poznać zaplecze firmy, opinie na jej temat, znaleźć dodatkowe informacje, które często decydują o zakupie czy współpracy.
Odpowiednio prowadzona komunikacja w mediach społecznościowych, która jest wspierana marketingiem szeptanym (buzz marketing), przynosi pozytywny wizerunek w sieci, rozpoznawalność marki, dobry kontakt z odbiorcami, a przede wszystkim większą sprzedaż towarów czy usług.
Obsługa fanpage, prowadzenie facebooka, jednym słowem prowadzenie social media wydaje się proste, bo dodać post może oczywiście każdy. W Netim wiemy jednak, jakie formaty budują najlepsze zasięgi, jaki jest najlepszy czas publikacji, jak reagować na negatywne komentarze i co zrobić, kiedy odbiorcy nie reagują na publikowane materiały.
Świeże spojrzenie połączone z wiedzą i doświadczeniem sprawią, że inwestycja szybko się zwróci, a marka zyska dobrą sławę. Dlatego też oferujemy:
Marketing Szeptany (Buzz Marketing) działania polegające na spontanicznym kontakcie z odbiorcą poprzez wpisy na forach internetowych oraz aktywność w mediach społecznościowych. Nie od dziś wiadomo, że najlepszą reklamą są zadowoleni klienci, ale… trzeba zachęcić ich tylko do dzielenia się swoimi opiniami.
Marketing szeptany (Buzz Marketing) to nie tylko komentarze na forach internetowych, ale przede wszystkim monitorowanie i reagowanie na opinie o marce pojawiające się w sieci. Działania prowadzone w ramach buzz marketingu nie powinny mieć nic wspólnego z nachalną reklamą, a jedynie budowaniem pozytywnego wizerunku marki.
Tworząc ofertę marketingu szeptanego zaczynamy od analizy dotychczasowej aktywności użytkowników w sieci i opinii na temat marki, wybieramy takie kanały komunikacji, które przyniosą zamierzone efekty. W ramach działań z zakresu marketingu szeptanego oferujemy:
Warto pamiętać, że Social Media marketing i marketing szeptany nie polegają na tworzeniu postów i relacji, a tworzeniu odpowiedniego przekazu, w którym najważniejszą rolę pełni odgrywa odbiorca. Więc jeśli masz wątpliwości, czy warto inwestować czas i pieniądze w marketing społecznościowy i marketing szeptany odpowiedź brzmi: WARTO! A nawet trzeba... Dlaczego ? W końcu najlepszym ambasadorem każdej marki jest jej klient – dotrzyj do niego, poznaj go, zdobądź jego zaufanie i ciesz się z udanych transakcji i długoletnich relacji!