504 339 559
Projektowanie skutecznych tekstów zaczyna się od najważniejszego – sedna komunikatu. Dlatego zasada odwróconej piramidy to jeden z najskuteczniejszych modeli w copywritingu, zarówno w mediach, jak i […]
Wakacje w pełni, ale to nie oznacza, że branża marketingowa też ma urlop 😎 Łapcie nasz krótki przegląd najważniejszych zmian w ostatnim czasie 👇 Zmian w […]
W świecie digital marketingu walutą nie jest już tylko kliknięcie. Dziś najcenniejszym zasobem jest uwaga odbiorcy – a ta staje się coraz krótsza i bardziej ulotna. […]
Zmian w Google ciąg dalszy – AI Overview, toczący się core update, a do tego wszystkiego od 10 lipca w wynikach wyszukiwania zaczną pojawiać się treści […]
Model„wabika”, opisany w książce Nira Eyala „Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie”, to potężne narzędzie do budowania trwałych przyzwyczajeń konsumentów. Spotykamy się z nim nieustannie, […]
Tradycyjnie w czerwcu ekipa Netim odwiedziła Kraków, aby wziąć udział w semKRK – kultowym już wydarzeniu polskiej sceny SEO/SEM. Jak nietrudno zgadnąć, jednym z najczęściej pojawiających […]
Content marketing to wszystkie działania promocyjne, z którymi wiąże się tworzenie i udostępnianie treści. Obejmuje wpisy blogowe, posty w mediach społecznościowych, e-booki, raporty, podcasty, materiały wideo […]
Od większej kontroli w kampaniach Performance Max po rewolucję AI od Mety – maj 2025 obfitował w nowości, które mogą realnie wpłynąć na Twoje strategie. 🤯 […]
O tym, że źle działająca strona może obniżyć liczbę konwersji, nie trzeba nikogo przekonywać. Już kilka lat temu wykazano, że sekundowe opóźnienie w ładowaniu strony mobilnej […]
Analiza SWOT, czyli identyfikacja mocnych i słabych stron oraz szans i zagrożeń jest narzędziem stosowanym od lat. Choć dziś bywa uznawane za anachroniczne – może być […]