504 339 559
Szybka i darmowa dostawa to obecnie jeden z najważniejszych elementów decydujących o sukcesie sklepu internetowego. Konsumenci nie tylko zwracają uwagę na cenę i jakość produktów, ale […]
Miesiąc bez żadnych zmian w digital marketingu? Niemożliwe! A poniżej przedstawiamy kilka wybranych newsów z poprzednich tygodni dla wszystkich ciekawskich z branży SEM. Bing przejmuje użytkowników […]
Tylko między 6 marca a 16 kwietnia Google wprowadziło ponad 30 zmian w systemie reklamowym – od nowości w Google Zakupy po zmiany w Edytorze Google […]
Media społecznościowe potrafią być potężnym narzędziem w rękach firm B2B. Sztuka polega na tym, by znaleźć właściwy język, zrozumieć potrzeby odbiorców i przestać traktować komunikację jak […]
Rozwiązania AI szturmem wkraczają do różnych aspektów naszego życia, dlatego musimy nauczyć się je wykorzystywać do usprawniania naszej pracy. Jedną z ciekawszych dla SEO-wców opcją jest […]
Każda marka powinna zadać sobie pytanie: kim jesteśmy i po co robimy, to co robimy? Misja i wizja to jednak coś znacznie więcej niż ozdobniki w […]
Marzec przyniósł kilka zmian w Meta Ads – część z nich wdrażana jest globalnie, inne wprowadzono po cichu, ale już widać ich wpływ na działanie kampanii. […]
AI Overviews już w Polsce Google rozpoczął wprowadzanie w Polsce wyników wyszukiwania generowanych przez AI, tzw. AI Overview. Na ten moment nowa funkcjonalność widoczna jest wyłącznie […]
Żadna firma nie jest poza zasięgiem czynników zewnętrznych – to oczywiste. Dlatego też tak ważne jest, aby odpowiednio je uwzględnić podczas planowania działań, w tym także […]
Marketing nie zwalnia tempa – sprawdź, co ciekawego wydarzyło się w lutym! 🚀 Wykluczanie słów kluczowych w Google Ads już dostępne Google Ads wprowadza funkcję, na […]