504 339 559
Optymalizacja doświadczenia wyszukiwania, czyli SXO, staje się kluczem do sukcesu w dzisiejszym złożonym świecie internetu. Ale czym dokładnie jest SXO i jak łączy w sobie elementy […]
Nagrywanie krótkich i angażujących form video dziś stanowi nieodłączny element obecności w mediach społecznościach. Funkcja Reels w aplikacji Instagram ułatwi Ci tworzenie filmów, które możesz publikować […]
Google Trends to narzędzie jedyne w swoim rodzaju i choć wszyscy mamy do niego dostęp to mało kto z niego korzysta. Czemu tak się dzieje? Zapewne […]
Nagły spadek liczby wejść do sklepu internetowego czy na witrynę firmową lub bloga może oznaczać, że domena przestała być widoczna w wyszukiwarce. Dlaczego strony nie ma […]
Google wciąż dominuje w rankingu najpopularniejszych wyszukiwarek, jednak po raz pierwszy od dawna ma jakiegokolwiek konkurenta. Jak prezentuje się aktualny rozkład sił? Czy wspomagany sztuczną inteligencją […]
ChatGPT oraz inne narzędzia wykorzystujące sztuczną inteligencję w imponująco krótkim czasie stały się codziennością w wielu branżach, w tym także w SEO i copywritingu. Mimo że […]
W dniach 26-27 maja uczestniczyliśmy w II edycji międzynarodowej konferencji SEO & Content Camp organizowanej przez zespół WhitePress® w Zakopanem. Podczas spotkania wysłuchaliśmy prelekcji ekspertów z […]
Przekierowania 301 pozwalają nam skierować zarówno użytkowników jak i robotów wyszukiwarek na nowy adres URL, przy zachowaniu ruchu i widoczności strony. Umiejętne stosowanie przekierowań 301 pomaga […]
Przemyślane działania marketingowe wspierają rozwój firmy i pomagają w poprawie jej rentowności. Podczas nadawania im kierunku czynnikiem decydującym o sukcesie jest wyznaczenie celów marketingowych w przedsiębiorstwie, […]
Performance Max to rodzaj kampanii, dzięki której w jednym miejscu masz dostęp do wszystkich zasobów reklamowych Google Ads oraz możesz wyświetlać reklamy w każdym kanale Google. […]