504 339 559
Marketing internetowy, znany również jako e-marketing, digital marketing czy marketing online, odgrywa kluczową rolę w strategiach marketingowych. Wraz z rozwojem technologii i zmianami w zachowaniach konsumentów, […]
Słowa kluczowe to zarówno przepustka do sukcesu w sieci, jak i przyczyna częstych kłopotów z pozycjonowaniem czy optymalizacją kampanii Google Ads. Oto metody oraz sprawdzone systemy […]
Dzień dobry w poniedziałek! Zapraszamy na netimowy przegląd newsów z branży SEO/SEM. W sam raz do poczytania przy południowej kawce Google odnowiło swoją obszerną dokumentację Product […]
Canva to obecnie jeden z najpopularniejszych programów do projektowania i edycji grafiki. Program ten jest odpowiedni zarówno dla osób całkowicie początkujących, jak i tych bardziej zaawansowanych […]
Screaming Frog jest niezwykle wszechstronnym narzędziem i – podobnie jak w Excelu – zapewne 90% korzystających z niego osób nie zdaje sobie sprawy z jego pełnych […]
Profil Twojego biznesu na LinkedIn może mieć ogromny wpływ na jego rozwój. To właśnie na tej platformie masz szansę na zwiększenie świadomości Twojej marki wśród odbiorców […]
Wdrożenie consent mode w wersji drugiej było w marcu tematem odmienianym przez wszystkie przypadki. Czym jest nowy standard zbierania zgód użytkownika, jak go wdrożyć, jak dostosować […]
Profil osobisty na LinkedInie może znacząco przyczynić się do rozwoju marki osobistej. Jest to także narzędzie, które będzie doskonale wspierać budowanie wizerunku specjalisty w danej branży. […]
Aby reklama mogła być wyświetlana w wyszukiwarce lub sieci reklamowej Google, musi spełnić określone wymagania. Ograniczeń i wyłączeń jest całkiem sporo, dlatego nie zawsze udaje się […]
Orphan pages (osierocone strony) mogą mieć negatywny wpływ na szeroko rozumiane pozycjonowanie witryny. Jednocześnie ich wykrycie i późniejsze włączenie w strukturę serwisu relatywnie proste. Można w […]