Dzień dobry w poniedziałek! Zapraszamy na netimowy przegląd newsów z branży SEO/SEM. W sam raz do poczytania przy południowej kawce
Google odnowiło swoją obszerną dokumentację Product Structured Data, liczącą ponad 6000 słów, dzieląc ją na trzy strony skoncentrowane tematycznie. Jakie konkretnie zmiany pojawiły się w dokumentacji? Sprawdźcie poniżej.
https://developers.google.com/search/docs/appearance/structured-data/product?hl=pl
Google wprowadza Performance Max dla Marketplace, umożliwiając sprzedawcom reklamowanie produktów bez posiadania stron internetowych.
https://support.google.com/google-ads/answer/14075300
Apple Safari 18 będzie wyposażone w funkcję Inteligentnego Wyszukiwania, która podsumowuje treść stron internetowych w odpowiedzi na zapytania wyszukiwania. Możliwe, że pojawi się też funkcja o nazwie Web Eraser, która pozwoli użytkownikom na trwałe usuwanie tekstów, obrazów oraz reklam ze stron internetowych.
https://www.searchenginejournal.com/apples…/515564/
TIPS&TRICKS
Core update spowodował u Was spadki? Google udostępniło formularz, w którym możecie zgłosić swoje zażalenia
https://docs.google.com/…/1FAIpQLSf76Nm3Xsd5No…/viewform
Co warto wpisać do kalendarza?
Dzisiaj o 17:30 live OpenAI – jeśli chcecie być na bieżąco z nowinkami AI, to zdecydowanie powinniście tam być!
https://www.youtube.com/watch?v=DQacCB9tDaw
Naszą redakcję tworzą eksperci marketingu internetowego: specjaliści SEO, SEM/PPC, social media i copywriterzy. Chętnie dzielimy się wiedzą – jeśli masz do nas pytania, zostaw je w komentarzu. Z przyjemnością na nie odpowiemy 🙂