Netim o marketingu #32

Blog page
Netim o marketingu #32

🌐 Dzień dobry w poniedziałek! Zapraszamy na netimowy przegląd newsów z branży SEO/SEM. W sam raz do poczytania przy południowej kawce ☕

🔵 Google odnowiło swoją obszerną dokumentację Product Structured Data, liczącą ponad 6000 słów, dzieląc ją na trzy strony skoncentrowane tematycznie. Jakie konkretnie zmiany pojawiły się w dokumentacji? Sprawdźcie poniżej.

🔗 https://developers.google.com/search/docs/appearance/structured-data/product?hl=pl

🔵 Google wprowadza Performance Max dla Marketplace, umożliwiając sprzedawcom reklamowanie produktów bez posiadania stron internetowych.

🔗https://support.google.com/google-ads/answer/14075300

🔵 Apple Safari 18 będzie wyposażone w funkcję Inteligentnego Wyszukiwania, która podsumowuje treść stron internetowych w odpowiedzi na zapytania wyszukiwania. Możliwe, że pojawi się też funkcja o nazwie Web Eraser, która pozwoli użytkownikom na trwałe usuwanie tekstów, obrazów oraz reklam ze stron internetowych.

🔗https://www.searchenginejournal.com/apples…/515564/

📘 TIPS&TRICKS

➡ Core update spowodował u Was spadki? Google udostępniło formularz, w którym możecie zgłosić swoje zażalenia 😉

🔗https://docs.google.com/…/1FAIpQLSf76Nm3Xsd5No…/viewform

Co warto wpisać do kalendarza? 🗓

🔵 Dzisiaj o 17:30 live OpenAI – jeśli chcecie być na bieżąco z nowinkami AI, to zdecydowanie powinniście tam być!

🔗https://www.youtube.com/watch?v=DQacCB9tDaw

Zespół Netim

Naszą redakcję tworzą eksperci marketingu internetowego: specjaliści SEO, SEM/PPC, social media i copywriterzy. Chętnie dzielimy się wiedzą – jeśli masz do nas pytania, zostaw je w komentarzu. Z przyjemnością na nie odpowiemy 🙂