Netim o marketingu #34

Blog page

Zapraszamy na czerwcową prasówkę w wydaniu Netim! Tym razem w nieco bardziej reklamowym tonie. Sprawdźcie sami! ⬇️

🔵 Instagram testuje reklamy, których nie można pominąć. Funkcja “Ad Break” ma zatrzymywać użytkownika na niepomijalnej reklamie na kilka sekund, zanim będzie mógł wrócić do scrollowania.

🔗 https://businessinsider.com.pl/technologie/instagram-testuje-nowa-forme-reklamy-nie-da-sie-jej-wylaczyc/jhn1pm7


🔵 Google wprowadza trwałą zmianę, która automatycznie wstrzymuje słowa kluczowe Google Ads, które nie miały żadnych wyświetleń w ciągu ostatnich 13 miesięcy. Zmiany zaczęły się 10 czerwca i najprawdopodobniej będą trwały do sierpnia tego roku.

🔗 https://ads-developers.googleblog.com/2024/05/pausing-google-ads-keywords-starting.html

🔵 Canva wprowadza możliwość tworzenia kreacji na potrzeby kampanii Google Ads. Dzięki intuicyjnym szablonom użytkownicy mogą szybko przygotować grafiki w formatach wymaganych do kampanii Performance Max.

🔗 https://www.canva.com/google-performance-max-ads/

📘 TIPS&TRICKS

➡ Szukasz dokładnego sposobu na weryfikację poprawności wdrożenia consent mode? Instrukcję krok po kroku znajdziesz na naszym blogu!

🔗 https://www.netim.pl/blog/consent-mode-v2-jak-sprawdzic-2/

Co wpisać do kalendarza? 🗓

🔵 27.06 we Wrocławiu – szkolenie AI w Marketingu i SEO od SensAI Academy, na którym będzie także reprezentacja neTEAM!

🔗 https://www.sensai.academy/

Zespół Netim

Naszą redakcję tworzą eksperci marketingu internetowego: specjaliści SEO, SEM/PPC, social media i copywriterzy. Chętnie dzielimy się wiedzą – jeśli masz do nas pytania, zostaw je w komentarzu. Z przyjemnością na nie odpowiemy 🙂