Lipiec rozpoczynamy kolejną prasówką SEO/SEM, w której przybliżymy najnowsze trendy i zmiany w naszej branży. Zapraszamy do lektury! 🌞
🔵 Google zakończył wdrażanie czerwcowej aktualizacji dotyczącej spamu. Aktualizacja, która trwała tydzień, celuje w strony internetowe naruszające polityki dotyczące spamu Google.
🔗 https://www.searchenginejournal.com/google-completes-june-2024-spam-update-rollout/520946/
🔵 Dziś oficjalnie Google Analytics 4 zastąpiło Universal Analytics. Wszyscy użytkownicy UA tracą dostęp do interfejsu użytkownika oraz interfejsu API.
🔗 https://support.google.com/analytics/answer/11583528?hl=pl
🔵 Google wzbogaca Analytics 4 o insighty AI, raportowanie międzykanałowe i narzędzia budżetowe.
🔗 https://www.searchenginejournal.com/google-announces-new-ga4-features-as-universal-analytics-sunset-nears/520828/
📘 TIPS&TRICKS
➡ Google wprowadza reklamy w Mapach Google, aby umożliwić reklamodawcom dotarcie do większej liczby potencjalnych klientów. Na razie funkcja ta jest dostępna wyłącznie w mobilnej wersji aplikacji na iOS.
🔗 https://www.linkedin.com/posts/adriaan-dekker-google-ads-freelancer-rotterdam_ppc-sea-ads-activity-7209933120102440961-_OOc?utm_source=share&utm_medium=member_desktop
➡ Szukasz alternatyw dla Chat’a GPT? Warto sprawdzić Claude 3.5 Sonnet. Narzędzie oferuje mniej generyczne odpowiedzi, choć to nie wszystkie jego korzyści. My już testujemy!
🔗 https://www.anthropic.com/news/claude-3-5-sonnet
Naszą redakcję tworzą eksperci marketingu internetowego: specjaliści SEO, SEM/PPC, social media i copywriterzy. Chętnie dzielimy się wiedzą – jeśli masz do nas pytania, zostaw je w komentarzu. Z przyjemnością na nie odpowiemy 🙂