Netim o marketingu #37Czas na kolejną prasówkę w wydaniu neTEAM! Co w drugiej połowie lipca wydarzyło się w świecie SEO/SEM?
OpenAI wprowadza SearchGPT, prototyp wyszukiwarki opartej na sztucznej inteligencji. SearchGPT ma na celu bezpośrednie odpowiadanie na zapytania użytkowników poprzez połączenie modeli językowych sztucznej inteligencji z informacjami z sieci w czasie rzeczywistym.
https://openai.com/index/searchgpt-prototype/
Google zmienia podejście do plików cookies. Mimo wcześniejszych zapowiedzi i wieloletnich przygotowań do wycofania się z używania ciasteczek, korporacja ostatecznie zdecydowała się na utrzymanie tej technologii.
https://www.searchenginejournal.com/google…/522718/
Google wprowadził ulepszenia w zarządzaniu finansami dla reklam usług lokalnych. Wybrane konta otrzymały możliwość kontrolowania miesięcznych wydatków poprzez ustalenie górnego limitu budżetu na reklamę w konkretnym miesiącu.
https://www.seroundtable.com/google-local-service-ads…
TIPS&TRICKS
Chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak budować skuteczną strategię SEO dla Twojego e-commerce? Polecamy webinar z Sebastianem Heymannem
https://www.youtube.com/watch?v=IMbNWf5FwHc
Korzystasz na co dzień z operatorów wyszukiwania? Jeśli nie, to koniecznie zacznij! Dowiedz się, dlaczego
https://www.linkedin.com/…/lewwwin_umiesz-korzysta%C4…
Naszą redakcję tworzą eksperci marketingu internetowego: specjaliści SEO, SEM/PPC, social media i copywriterzy. Chętnie dzielimy się wiedzą – jeśli masz do nas pytania, zostaw je w komentarzu. Z przyjemnością na nie odpowiemy 🙂