Jak zawsze w co drugi poniedziałek przychodzimy do Was z naszym krótkim przeglądem newsów ze świata SEO i marketingu. Co ciekawego wydarzyło się w ubiegłych dniach? 👉
🔵 YouTube ogłosił 9 nowych funkcji podczas wydarzenia „Made on YouTube 2024”, które mają wspierać twórców w rozwijaniu społeczności i budowaniu biznesu. Najważniejsze nowości to ulepszone tłumaczenie automatyczne, rozbudowa programu zakupowego oraz integracja technologii DeepMind do generowania zaawansowanych teł w YouTube Shorts.
🔗 https://www.searchenginejournal.com/youtube-unveils-9-new-features-at-made-on-youtube-2024/527591/
🔵 Już za niecały miesiąc, bo od 15 października 2024 roku, Google automatycznie aktywuje pliki danych dotyczące podróży w reklamach wyszukiwarki dla reklamodawców, którzy połączą swoje konto Hotel Center z Google Ads.
🔗https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:7241476950844698625/
🔵 Każdy, kto zajmuje się prowadzeniem mediów społecznościowych, wie, jak uciążliwy jest brak możliwości dodawania linków do publikacji na Instagramie. Istnieje jednak szansa, że w niedługiej przyszłości się to zmieni, ponieważ Instagram testuje opcje dodawania linków do Reelsów.
📘 TIPS&TRICKS
Zmiany w pozycjach i wahania ruchu na stronie nie rzadko spędzają seowcom sen z powiek. John Mueller z Google radzi jednak, aby nie panikować w związku z takimi jedno lub kilkodniowymi drgnięciami. Zaleca, by skupić się na długoterminowych trendach, a nie na codziennych zmianach, które mogą być wyolbrzymione przy mniejszych zbiorach danych.
🔗 https://www.searchenginejournal.com/google-on-when-not-to-worry-about-traffic-fluctuations/526780/
Co wpisać do kalendarza? 🗓
🔵 24.09 – 25.09.2024 INSUMMIT, czyli jeden z największych w Europie festiwali insightów i innowacji
Naszą redakcję tworzą eksperci marketingu internetowego: specjaliści SEO, SEM/PPC, social media i copywriterzy. Chętnie dzielimy się wiedzą – jeśli masz do nas pytania, zostaw je w komentarzu. Z przyjemnością na nie odpowiemy 🙂