Biomedika to wrocławskie centrum medycyny naturalnej, komplementarnej i biorezonansowej. Pracujący tam specjaliści zajmują się trychologią, chorobami skóry głowy i włosów, biorezonansem, boreliozą, alergią, usuwaniem nałogów i dietetyką. Pomagają ludziom od 1997 roku.
Współpracę z Biomediką zaczęliśmy pod koniec 2019 roku. Na początku nasze prace opierały się głównie na zmianach na stronie po redesignie. Zmienialiśmy grafiki, dodawaliśmy filmy, widgety z usługami, bannery i wprowadzaliśmy inne poprawki webdeweloperskie. Początkowo Biomedika miała swoje usługi rozsiane po kilku różnych stronach, dlatego naszym zadaniem było również przeniesienie ich na poszczególne podstrony do jednej domeny. Po kilku miesiącach skupiliśmy się na optymalizacji serwisu, rozbudowie contentu na podstronach i tę strategię wciąż kontynuujemy. Od kilku miesięcy prowadzimy również bloga we współpracy z klientem. W tym projekcie nie pozyskujemy linków, kładziemy nacisk na tworzenie wartościowych treści i optymalizację strony. Na efekty naszych działań trzeba było trochę poczekać, ale jak widać na poniższych wykresach - było warto!
Jakie działania wdrożyliśmy na stronę?
- optymalizacja nagłówków, tagów title,
- optymalizacja grafik, filmów,
- wyeliminowanie błędów technicznych na stronie,
- tworzenie nowych podstron wraz ze zoptymalizowanymi treściami,
- optymalizacja i rozbudowa obecnej treści,
- optymalizacja wizytówek Google Moja Firma,
- tworzenie eksperckich treści na blogu,
- stałe monitorowanie działań konkurencji,
- dbanie o bezpieczeństwo strony, aktualizacja wtyczek.
Jak nasze działania wpłynęły na widoczność serwisu?
Wzrost widoczności serwisu w TOP 10 z 50 do ponad 500 słów kluczowych!
Czerwona strzałka na wykresach oznacza początek współpracy, a żółta początek intensywnych działań optymalizacyjnych.
Dzięki naszym działaniom liczba słów kluczowych w TOP 3 z 15 na 215 (wzrost o ponad 1400%).
Senuto
W TOP 10 z 50 wzrosła do 500 (wzrost o 1000%).
Senuto
W TOP 50 z 300 na 2260 (wzrost o 750%).
Senuto
Jak nasze działania przełożyły się ruch użytkowników w witrynie?
Aby odpowiedzieć sobie na to pytanie, porównaliśmy październik 2020 roku do października 2021. Jest to witryna, która charakteryzuje się sezonowością, dlatego chcieliśmy uniknąć błędów analitycznych z nią związanych.
Wzrost liczby nowych użytkowników o ponad 334%!
Oto jakie osiągnęliśmy wyniki:
- wzrost liczby użytkowników o ponad 325%,
- wzrost liczby nowych użytkowników o ponad 334%,
- wzrost liczby sesji o ponad 305% z organicznych wyników wyszukiwania.
Google Analytics
Tak kształtował się ruch na stronie w październiku 2020 (pomarańczowa linia) oraz w październiku 2021 (niebieska linia).
Google Analytics
Przekonaliśmy Cię?
Napisz do nas i sprawdź jakie rozwiązania będą dla Ciebie najlepsze!
Skontaktuj się z nami