Jak w niecały rok odbudowaliśmy widoczność sklepu z kosmetykami uzdrowiskowymi po spadku i zwiększyliśmy liczbę fraz w TOP 3 o ponad 100?



Dr Duda to producent kosmetyków uzdrowiskowych z Buska-Zdroju. W swojej ofercie posiada produkty z wodą siarczkową, których receptury opracował dr n. farm. Roman Duda. Kosmetyki Dr Duda pomagają w takich dolegliwościach jak łuszczyca, trądzik czy bóle stawów.


Współpracę zaczęliśmy pod koniec grudnia 2021 roku. Firma Dr Duda zgłosiła się do nas po sporym spadku widoczności. Strona była w tym czasie pod opieką innej agencji, jednak utrudniony kontakt ze specjalistami i inne czynniki spowodowały, że Klient poszukiwał zmiany. Tak trafił do nas. :)


Współpracę rozpoczęliśmy od kompleksowego audytu, w którym wyszczególniliśmy wszystkie obszary wymagające poprawy.


Jakie działania wdrożyliśmy?


  1. Zaplanowanie i realizacja strategii contentowej - tworzenie wysokiej jakości, unikalnych treści na podstrony kategorii, produktów oraz rozbudowa i optymalizacja istniejących.
  2. Optymalizacja podstron pod konkretne słowa kluczowe.
  3. Recykling treści blogowych – optymalizacja istniejących treści, usunięcie małowartościowych artykułów, złączenie kilku treści w jeden artykuł, dodanie niektórych treści jako opisy produktowe.
  4. Linkowanie wewnętrzne powiązanych tematycznie artykułów.
  5. Tworzenie treści blogowych z uwzględnieniem klastrowania tematycznego.
  6. Zaplanowanie i realizacja strategii linkbuildingowej, która polegała na publikacji wysokiej jakości artykułów sponsorowanych oraz pozyskiwaniu linków z miejsc, gdzie ma je konkurencja (link gap) i nie tylko.
  7. Dodanie do linków wychodzących atrybutu nofollow.
  8. Wdrożenie przekierowań na stronach zwracających błąd 404.
  9. Rozwiązanie problemów z indeksowaniem podstron.
  10. Dodanie tagu noindex do małowartościowych podstron.

Efekt – wzrost widoczności w TOP 3 o ponad 100 fraz w niecały rok!


W niecały rok uzyskaliśmy wzrost w TOP 3 o 103 frazy (73%), a w TOP 10 o 279 fraz (60%); (czerwona strzałka pokazuje początek naszej współpracy).



Senuto


Natomiast w TOP 50 osiągnęliśmy wzrost o 1690 fraz (66%).



Senuto


A jak Twoje SEO? Pogadajmy o nim!

Napisz do nas

Osiągnęliśmy kluczowy cel dla Klienta – przegonić konkurencję!


Dla naszego Klienta kluczowym celem było prześcignięcie konkurencji, co również udało nam się osiągnąć w niecały rok (granatowym kolorem zaznaczona jest firma Dr Duda, a bordowym konkurent).



Senuto


Wzrost liczby użytkowników o 127% w porównaniu do poprzedniego roku!


Jak zwiększenie widoczności przełożyło się na ruch w witrynie? Porównując październik 2022 roku do października 2021 roku, uzyskaliśmy wzrost liczby użytkowników o 127%, liczby nowych użytkowników o 128%, a liczby sesji o 129%.



Google Analytics


Tak kształtował się ruch organiczny w witrynie w październiku 2022 roku (niebieski wykres) oraz październiku 2021 (pomarańczowy wykres).



Google Analytics


Przekonaliśmy Cię?

Napisz do nas i sprawdź, jakie rozwiązania będą dla Ciebie najlepsze!

Skontaktuj się z nami