F
I
504 339 559
Pozycjonowanie
Pozycjonowanie sklepów
Pozycjonowanie na zagranicę
Audyty SEO
Content marketing
Social Media
Video SEO
Google Ads
O nas
Case Study
Referencje
Blog
Praca
Kontakt
Mapa strony
netim.pl
/
Mapa strony
Aktualności
[50]
SEO & Content Camp 2023 w Zakopanem, 26-27 maja – nasza relacja
WarmUp Whitepress Wrocław, 24.02.2023 – nasza relacja z wydarzenia
Ostatnie aktualizacje algorytmów Google i zmiany w 2023 roku – jak przygotować stronę?
Branża SEO/SEM w 2022 roku okiem naszych specjalistów
Black Friday w branży e-marketingu
Crash Mondays Wrocław, 17.10.2022 – nasza relacja z wydarzenia
Zagraniczne konferencje branżowe 2022 – gdzie warto się pojawić? Europejskie spojrzenie na SEO i digital marketing
Konferencje branżowe 2022 – przegląd najciekawszych wydarzeń SEO i e-marketingu
Trendy w branży SEO 2022 okiem naszych specjalistów
Branża SEO/SEM w 2021 roku okiem naszych specjalistów
Black Friday 2021 – subiektywny przegląd branżowych ofert
Filtr “Wiadomości” dostępny w raporcie skuteczności w Google Search Console
Webspam Report, czyli jak Google walczyło ze spamem w 2019 roku?
Nadchodzi Google Page Experience, czyli nowy czynnik rankingowy
Majowa obserwacja Google, czyli jak zmieniły się potrzeby Polaków w obliczu COVID-19?
Rozwój w czasach zarazy – kursy i szkolenia online tworzenia stron internetowych i marketingu internetowego
O SEMpresso #3 słów kilka
Projekt #INTEGRACJA! Jak zorganizować integrację firmową w biurze?
Od stażu do copywritera, czyli jak zaczęłam pracę w contencie
Szczerze o Kongresie Marketingu Online czyli #BOOM bez boom - relacja z przymrużeniem oka
Moja droga od stażu do specjalisty SEO
Rok 2018 w wyszukiwarce, czyli co wyszukiwali internauci w Polsce i na świecie
SEO na przełomie 2018 i 2019 roku
Content marketing na przełomie 2018 i 2019 roku
Dynamiczny rok dla SEO/SEM – nasze podsumowanie w mediach branżowych
SemKRK#10 - podsumowanie prelekcji
Social Media Week (SMW) Warsaw – kogo zabrakło niech żałuje
Nowy algorytm Facebooka: jak przygotować się na zmianę?
Odkrywamy tajemnice marketingu online – rozpoczynamy cykl szkoleń dla przedsiębiorców!
Analiza kohortowa - nowy raport w Google Analytics
Google Trusted Stores czyli program certyfikacji dla Twojego sklepu
Zmiany w pozycjonowaniu na przestrzeni kilku ostatnich lat
Netim #dladzieciakow
Think Analytics 2014 - podsumowanie konferencji o analityce internetowej
Nowe rozszerzenia reklam w AdWords. Więcej tekstu w reklamie.
Istotne zmiany na Facebooku
Wordpress 4.0.2 Beta czyli nowa wersja na horyzoncie
Nowy algorytm Google - Gołąb w lokalnych wynikach wyszukiwania
Google Moja Firma - nowa usługa dla firm już dostępna!
Audience Insights – nowa opcja, nowe możliwości!
Aktualizacja algorytmu Panda - robi się gorąco!
Aktualizacja Edytora AdWords do wersji 10.4
Twitter jak Facebook? Czyli o kolejnych zmianach w wyglądzie profili…
Zmiany w wyglądzie profili firmowych na Facebooku!
Jak zmieniło się pozycjonowanie i SEO w 2014?
Oficjalny dodatek Google dla WordPressa!
Krótkie podsumowanie roku 2013 w social media
Koniec aktualizacji wskaźnika PageRank?
Nowe zwierzę w Google ZOO
III Targi e-Handlu – krótka relacja
Analityka Internetowa
[9]
Mapy ciepła - jak wykorzystać ich potencjał w analityce stron internetowych?
Czym jest consent mode, jak go wdrożyć i dlaczego powinieneś go mieć?
Pliki cookies – co powinieneś wiedzieć o ciasteczkach wyszukiwarki?
Przejście na Google Analytics 4 – szanse i możliwości, jakie daje nowe narzędzie
Analityka w social mediach
Google Analytics i bezpłatne źródła wyszukiwań – jak skonfigurować?
Jak nasz biznes radzi sobie na tle konkurencji?
Brandowe słowa kluczowe w Google Analytics
Analiza ABC, czyli struktura analizy danych w Google Analytics
Content marketing
[16]
Przydatne skróty klawiszowe w pracy copywritera – jakie warto znać?
Czym jest content marketing i dlaczego warto korzystać z tej formy promocji?
Tworzenie treści z AI w 2023 roku – o czym warto pamiętać?
Najczęstsze błędy redakcyjne w SEO copywritingu – na co uważać?
Jak optymalizować czas pracy i tworzyć dobre treści?
Content editory – narzędzia ułatwiające pisanie tekstów zgodne z zasadami SEO
Jasno, krótko i na temat, czyli jak pisać teksty, które sprzedają
7 mitów o copywritingu
Piszemy artykuł cz.2, czyli jak rozplanować treść?
Piszemy artykuł cz. 1, czyli jak znaleźć ciekawy temat?
Copywriting SEO w optymalizacji strony, czyli jak stworzyć treści dla użytkowników i robotów?
Dlaczego bez insightu nie ma skutecznego contentu?
Jak pisać, by content nie przepadł?
Storytelling - magnetyczna moc opowieści
Content Marketing - od copywritera do bohatera
Efektywny copywriting
Marketing
[10]
Przydatne skróty klawiszowe w pracy copywritera – jakie warto znać?
Cele marketingowe firmy – czym są i jak je zaplanować?
Outsourcing marketing – czym jest i dlaczego warto z niego korzystać?
Marketing w wyszukiwarkach internetowych – co warto wiedzieć o SEO i SEM?
Jak prowadzić skuteczne działania marketingowe w małej firmie?
Dyrektywa Omnibus – co oznacza dla właścicieli sklepów internetowych?
Influencer marketing – przedstawienie zjawiska na przykładach
Social proof jako sposób na wzrost sprzedaży. Zobacz, jak robią to najlepsi!
Marketingowcy też obchodzą urodziny – jak je wypromować?
Negatywne komentarze - jak nie przegrać z hejterem?
PPC
[6]
Typy reklam w Google Ads – jakie warto znać w 2023 roku?
5 kluczowych elementów przy tworzeniu kampanii Performance Max – o czym warto pamiętać?
W jaki sposób zoptymalizować stronę docelową w kampanii AdWords?
Mała firma vs. Facebook. Jak się reklamować, żeby nie zwariować?
Kampanie produktowe w Google AdWords
Co zrobić, aby nasza reklama nie została odrzucona w systemie AdWords?
SEO
[53]
Linki kanoniczne – czym są i dlaczego warto je stosować?
Najlepsze sposoby wyszukiwania w Google, których mogłeś nie znać – operatory Google pod lupą
Wtyczki do Chrome przydatne w pracy SEOwca
Nadawanie i zarządzanie dostępem do wizytówki w Google Moja Firma: Kompletny poradnik.
Optymalizacja meta descriptions – jak ważny może być meta opis strony?
Search Experience Optimization (SXO), czyli co łączy SEO i UX?
Google Trends – odkryj trendy i wyprzedź konkurencję
Brak strony w Google – dlaczego strona internetowa się nie wyświetla?
Najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe – ranking 2023
Przekierowania 301 a pozycjonowanie stron internetowych (SEO)
Google Rich Snippets – czym są elementy rozszerzone i jak ich używać?
Używanie anchor linków w pozycjonowaniu SEO
Jak pozycjonować filmy na YouTube? Wszystko o YouTube SEO
Pozycjonowanie grafiki w Google - sprawdź czy robisz to dobrze
Jak sprawdzić SEO i poprawić pozycjonowanie strony?
Pozycjonowanie lokalne - na czym polega lokalne SEO?
Jak przeprowadzić audyt SEO?
Depozycjonowanie – co to jest i kiedy warto zastosować tę metodę w SEO?
Indeksowanie stron w Google – ile zajmuje i jak dodać stronę do wyszukiwarki?
Linki wewnętrzne w SEO – co warto wiedzieć o internal linkach?
Jak tworzyć przyjazne adresy URL w linkach SEO?
Ile kosztuje pozycjonowanie?
Co zrobić, gdy strona spada w wynikach wyszukiwania?
Skuteczny research słów kluczowych krok po kroku. Z jakich narzędzi korzystać?
Kanibalizacja słów kluczowych — czym jest i czy zawsze stanowi zagrożenie?
Jak zostać specjalistą SEO i rozpocząć karierę w SEO?
Najważniejsze aktualizacje algorytmu Google na przestrzeni lat
Popularne narzędzia do crawlowania strony SEO
Przydatne funkcje w Excelu i Google Sheets dla specjalistów SEO
Nagłówki na stronach internetowych – jak wykorzystać ich potencjał?
Pozycjonowanie wizytówki Google Moja Firma – wpływ na SEO lokalne
Wyrażenia regularne w SEO – co warto o nich wiedzieć?
Jakie pytania zadać agencji SEO przed podpisaniem umowy?
Błąd 404 – jak zidentyfikować i naprawić niedziałające podstrony w serwisie?
Produkty Google – ciekawa opcja w Google Moja Firma
Narzędzia do analizy konkurencji w sieci, które warto znać
7 nieoczywistych zastosowań Screaming Froga
Oznaczenia danych strukturalnych, czyli jak zwiększyć CTR z SERP
Duplicate content – na czym polega problem kopii treści, jak go rozwiązać i czy zawsze trzeba?
Wprowadzenie do optymalizacji strony internetowej - SEO poradnik
Jak mierzyć efekty SEO, czyli co powinien zawierać raport pozycjonowania?
Linki sponsorowane a pozycjonowanie
Postaw na solidny link building - sprawdź 12 porad od Netimu
Long tail kluczem do sukcesu małych firm
Optymalizacja opisów produktów w sklepie internetowym
Święta w Google
7 grzechów głównych branży SEO w Polsce
Scrapebox - pomoc w codziennych obowiązkach pozycjonera
Jak współpracować z Agencją SEO?
Najczęstsze błędy przy samodzielnym pozycjonowaniu
Kilka słów na temat zmian z Not Provided w roli głównej
Jak długo trzeba czekać na efekty pozycjonowania?
Pozycjonowanie z zakupów grupowych
Social Media
[17]
Facebook Pixel – co to jest i jak go zainstalować?
Jak zdobyć follow na Instagramie? Skuteczne sposoby budowania zaangażowanej społeczności
Instagram Reels – co to jest i jak je nagrywać?
Keen – nowy konkurent Pinteresta od Google
Profil osobisty na LinkedIn - jak wykorzystać jego potencjał
Klienci i pracownicy z Instagrama-kanały komunikacji biznesowej w XXI w.
Jak promować firmę w social media? – absolutny must have!
Dyskusje internautów pod postami na fanpage’ach – czy markom się to opłaca?
Facebook – analiza i zaangażowanie?
Snapchat – sposób na dialog z klientem?
Możliwości buttonów CTA w Social Media
Pinterest dla firm
Wykorzystanie Instagrama do promocji marki
Wykorzystanie Tumblra w promocji marki
Snapchat dla biznesu
Krótki poradnik na temat “Czego nie wypada robić na Twitterze”
Profil firmy na Facebooku – jak zdobywać fanów?
Strony WWW
[12]
Jak wypromować swój sklep internetowy z pomocą narzędzi SEO/SEM?
Co oznacza błąd połączenia certyfikatu SSL i jak go naprawić?
Polityka prywatności na stronie internetowej – kto powinien ją mieć?
Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym, wykorzystując kilka zasad SEO?
Uszkodzone linki w WordPress – jak nad nim zapanować?
Marketplace – miejsce przyjazne sprzedawcom oraz kupującym
Budowa zaufania klienta i wizerunku sklepu internetowego
Od ruchu do sprzedaży, czyli jak zwiększyć konwersję w sklepie internetowym e-commerce?
Optymalizacja strony na WordPressie - praktyczne rady oraz pomocne wtyczki
Kilka prostych kroków do bezpiecznego Wordpressa
Jak taniej odnawiać domeny?
Promocja własnej strony internetowej - skuteczne metody
All Pages
Audyt SEO - analiza strony internetowej
Audyt SEO Białystok
Audyt SEO Bydgoszcz
Audyt SEO Częstochowa
Audyt SEO Gdańsk
Audyt SEO Katowice
Audyt SEO Kielce
Audyt SEO Kraków
Audyt SEO Lublin
Audyt SEO Łódź
Audyt SEO Opole
Audyt SEO Poznań
Audyt SEO Radom
Audyt SEO Rzeszów
Audyt SEO Szczecin
Audyt SEO Toruń
Audyt SEO Warszawa
Audyt SEO Zielona Góra
Blog
Case Study
Case study - Adventure Sports
Case Study - AllTax
Case study - ASC PRO
Jak dzięki naszemu indywidualnemu podejściu do projektu klient znacznie przegonił konkurencję i został liderem w branży elektroniki domowej?
Jak konsekwentna rozbudowa bloga i dokładna optymalizacja treści pozwoliła na wzrost widoczności fraz w TOP10 o 830%
Jak sprawne wdrożenie nowej wersji strony może zwiększyć ruch o 210%
Jak w niecały rok odbudowaliśmy widoczność sklepu z kosmetykami uzdrowiskowymi po spadku i zwiększyliśmy liczbę fraz w TOP 3 o ponad 100?
Jak w pandemii zwiększyliśmy liczbę nowych użytkowników w sklepie internetowym o 718% z organica w zaledwie 7 miesięcy?
Jak w rok – przy niewielkim budżecie – zwiększyliśmy ruch na stronie lokalnej od zera do tysiąca użytkowników miesięcznie?
Jak zwiększyliśmy liczbę nowych użytkowników z wyników organicznych o ponad 330%?
Jak zwiększyliśmy ruch organiczny dzięki publikacji wpisów poradnikowych?
Jakie efekty w SEO można osiągnąć po roku współpracy w trudnej branży?
Odbudowa widoczności i ruchu po zmianie CMSa
Content marketing w strategii SEO
Copywriter Wrocław - Praca w Netim
Darmowy ebook
Kampanie Google Ads - skuteczne tworzenie, prowadzenie i optymalizacja
Kampanie Social Media i Buzz Marketingu
Kontakt
Mapa strony
O nas
Polityka Prywatności
Pozycjonowanie filmów video
Pozycjonowanie sklepów internetowych (e-commerce)
Pozycjonowanie sklepów internetowych Białystok
Pozycjonowanie sklepów internetowych Katowice
Pozycjonowanie sklepów internetowych Kraków
Pozycjonowanie sklepów internetowych Łódź
Pozycjonowanie sklepów internetowych Poznań
Pozycjonowanie sklepów internetowych Rzeszów
Pozycjonowanie sklepów internetowych Warszawa
Pozycjonowanie stron internetowych
Pozycjonowanie zagraniczne - rynki anglojęzyczne i niemieckojęzyczne
Praca
Praca w Netim - Młodszy Specjalista/ Młodsza Specjalistka SEO
Praca w Netim - Praktyki Content Marketing
Praca w Netim - Praktyki w dziale Dziale PR & Office
Praca w Netim - Specjalista ds. biurowo – administracyjnych
Praktyki SEO w Agencji NETIM Wrocław
Referencje
SEO tips
Specjalista Google ADS / SEM Wrocław - Praca w Netim
Specjalista/Specjalistka SEO Wrocław - Praca w Agencji Netim
Strona główna