Kampanie Google Ads
Tworzenie i wdrożenie kampanii Google Ads poprzedzone jest dokładną analizą rynku i określeniem grupy docelowej, do której kampania ma być skierowana. Nasi specjaliści przygotują strategię działań reklamowych ściśle dopasowaną do potrzeb Twojej firmy. Profesjonalne narzędzia dostarczają nam niezbędnych danych, na podstawie których możemy dopasowywać kampanię tak, by przynosiła większą liczbę kliknięć i wzrost sprzedaży.
Wprowadzanie ewentualnych modyfikacji w reklamie Google Ads jest możliwe na każdym jej etapie. Elastyczność systemu pozwala na optymalizację kosztów, dostosowanie ceny za kliknięcie czy modyfikację grupy docelowej w każdym momencie trwania kampanii. Do zadań naszych specjalistów należy także dopasowanie kampanii Google Ads do właściwego przedziału czasowego, w którym z sieci korzysta najwięcej potencjalnych klientów Twojej firmy. Taki zabieg pozwala zintensyfikować przekaz, a także mądrze rozdysponować fundusze, które zostały na ten cel przeznaczone.
Podstawą każdej reklamy prowadzonej za pomocą wyszukiwarek internetowych jest wybór odpowiedniej grupy demograficznej, fraz kluczowych, czy zainteresowań użytkowników, poprzedzony dokładną analizą m.in. specyfiki Twojej branży i konkurencji. Zależy nam na tym, abyś był obecny podczas planowania kampanii, co pozwoli wspólnie określić cele i pomoże nam zrozumieć lepiej branżę oraz oferowane produkty czy usługi. Nasza współpraca opiera się na rozmowach i wspólnym dochodzeniu do optymalnych rozwiązań, które pozwolą osiągnąć zamierzone cele.
Google Ads to najszybszy sposób na dotarcie do szerokiego grona odbiorców. Polecana jest na przykład firmom, które wprowadzają na rynek nowy produkt, lub dopiero startują z biznesem w Internecie. Kampania Google Ads pozwala nie tylko w błyskawiczny sposób przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów, ale także zwiększyć popularność strony internetowej i sprzedaży. Pojawienie się reklamy w Google Ads natychmiast po jej wdrożeniu może być pomocne także w przypadku sezonowych promocji.
Kampanie te mogą być prowadzone samodzielnie. Jednak długotrwałe efekty i zyski z ich wprowadzenia można osiągnąć tylko w momencie stałego monitorowania i optymalizacji, ponieważ świat reklamy internetowej zmienia się dynamicznie. Sprawdzone techniki połączone z dużym doświadczeniem naszych specjalistów gwarantują powodzenie prowadzonych działań.
Każdą współpracę rozpoczynamy od dokładnej analizy branży, w której działa Klient. Przyglądamy się działaniom konkurencji, a także przeprowadzamy research potrzeb prowadzonej przez Ciebie firmy.
Strategię przygotowujemy na podstawie wspólnie wyznaczonych celów. Opierając się na danych zebranych podczas pierwszego etapu, opracowujemy szczegółowy plan działań, obejmujący mi.in. dobór słów kluczowych, wstępny budżet na kampanię, a także plan optymalizacyjny.
Strategia opracowana – czas wdrożyć kampanię! Tworzymy skuteczne reklamy zgodne z wytycznymi Google Ads. Do naszych zadań należy również codzienna opieka nad przebiegiem kampanii, a także regularne konsultacje dotyczące aktualnych potrzeb.
Etap testowania skuteczności następuje po wdrożeniu kampanii. W tym momencie przeprowadzamy różnorakie działania analityczne, których celami są optymalizacja kosztów oraz zwiększenie konwersji i zysków z reklam. Poszukujemy nowych możliwości, wprowadzamy zmiany i regularnie raportujemy swoje działania.
Podczas każdego etapu prowadzenia kampanii Google Ads na bieżąco monitorujemy wszystkie efekty działań. Monity obejmują również pomysły na wprowadzenie modyfikacji do już zaplanowanej kampanii - tak, by konwersja z reklam przy końcu kampanii była jak najlepsza.
Dzięki narzędziom takim jak Google Analytics i rozbudowanemu panelowi Google Ads nasi eksperci mają dostęp do wszystkich danych pozytywnie wpływających na osiągnięcie celów zamierzonych na starcie.
Reklama w Google cechuje się bardzo szybkim czasem uruchomienia. Już w kilka minut po uruchomieniu kampanii Twoi potencjalni klienci mogą zobaczyć zaplanowane przez nas banery.
Możliwości, które daje system Google Ads pozwalają na szczegółowe określenie grupy odbiorców. Dzięki temu reklamy wyświetlane są dokładnie tym klientom, którzy mogą być zainteresowani ofertą Twojej firmy. Lokalizacja, zainteresowania, wiek, odwiedzane witryny – te i inne parametry są brane pod uwagę podczas targetowania grupy docelowej.
Gdy decydujesz się na kampanię, płacisz tylko za to, co motywuje klientów do działania. Stawki naliczane są na podstawie kliknięcia w reklamę, dlatego też całkowity koszt kampanii jest idealnie dopasowany do jej efektów.
Podczas całego okresu trwania kampanii możliwa jest zmiana jej ustawień – tak, by jak najlepiej wypełnić założone przez Ciebie cele. Monitoring na bieżąco pozwala dokładnie określić zakres ewentualnych zmian.
Nasi specjaliści znają mechanizmy Google Ads jak własną kieszeń. Wiedza teoretyczna uzyskana na certyfikowanych kursach, umiejętności techniczne oraz doświadczenie w prowadzeniu kampanii to gwarancja działań na najwyższym poziomie.
Od początku działalności firmy zrealizowaliśmy wiele kampanii Google Ads, które pozwoliły naszym klientom wypromować biznes w internecie oraz zwiększyć konwersję i zyski. Niezależnie od Twojej branży jesteśmy w stanie przeprowadzić wartościową kampanię, która znajdzie odbicie w zwiększeniu obrotów Twojej firmy.
Jako nasz Klient od początku czynnie uczestniczysz w całym procesie wdrażania i monitorowania kampanii Google Ads. Dostarczasz nam cennych informacji dotyczących specyfiki Twojej branży, konkurencji, produktów bądź usług. Z uwagi na stałe monitorowanie i udoskonalanie kampanii przygotowujemy dla Ciebie comiesięczne raporty, w których umieszczamy najważniejsze informacje dotyczące postępów w kampanii.
Do naszych zadań należy nie tylko przeprowadzenie samej kampanii. Analizujemy również dane z Twojej witryny, a także ruch generowany przez poszczególne działania – wszystko po to, by wycisnąć z nich jak najlepszy efekt. Współpraca z naszym zespołem oznacza całościową opiekę wraz z doradztwem.
Nasze działania zawsze koncentrujemy na maksymalizacji zysku. W osiągnięciu tego celu najskuteczniejszą metodą jest optymalizacja konwersji w ramach ustalonego budżetu. Dzięki temu stopa zwrotu z inwestycji wydatnie się zwiększa.
W codziennej pracy stawiamy przede wszystkim na spersonalizowane podejście. Jest ono szczególnie ważne w przypadku ustalania działań kampanii Google Ads. Z nami możesz liczyć na pełne zrozumienie potrzeb Twoich i Twojego biznesu.
Każdą usługę wyceniamy indywidualnie w zależności od potrzeb Twojej firmy i zakresu prowadzonych działań. Z nami możesz liczyć na klarowny cennik – płacisz tylko za osiągnięcie konkretnych efektów.