Pozycjonowanie stron internetowych


Pozycjonowanie stron www (z ang. search engine optimization – SEO) to działania, które mają na celu osiągnięcie przez optymalizowane strony jak najwyższych pozycji w wynikach organicznych po wpisaniu słów lub fraz kluczowych w wyszukiwarkach internetowych. W działaniach SEO wyróżnia się takie czynności jak pozycjonowanie (off-site), czyli działania prowadzone poza witryną internetową (np. link building), oraz optymalizację stron (on-site), czyli zabiegi wpływające na treść i strukturę strony.

    Zamów bezpłatną wycenę pozycjonowania




    Podanie danych jest dobrowolne i będą one przetwarzane jedynie w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Administratorem danych osobowych jest NETIM Paweł Sądaj z siedzibą przy ul. Zyndrama z Maszkowic 16/2, 50-202 Wrocław



    pozycjonowanie SEO



    Pozycjonowanie stron internetowych – SEO

    O ile celem pozycjonowania stron internetowych jest wzrost widoczności to celem naszej współpracy jest wzrost sprzedaży, dlatego pozycjonowanie uzupełniamy analizą i wytycznymi do poprawy konwersji. Zwracamy uwagę na błędy w działaniu strony, analizujemy mapy cieplne, optymalizujemy elementy strony poprawiające konwersję. Wspomnieliśmy, że celem pozycjonowania strony internetowej jest polepszenie widoczności Twoich stron w organicznych wynikach wyszukiwania pod dane słowa kluczowe. Organiczne wyniki wyszukiwania to te, które pojawiają się na stronach Google’a bez ponoszenia kosztów reklam Google Ads (dawniej kampanie AdWords ) (wyniki, których adresy URL są oznaczone napisem „Reklama”).


    Organiczne wyniki wyszukiwania wyświetlają się zazwyczaj w liczbie dziesięciu na każdej stronie. Oprócz wyników organicznych na stronach pojawiają się również reklamy Google Ads oraz:

    • Direct Answer – czyli tzw. pozycja zero, która daje odpowiedź na szukaną frazę bez konieczności wchodzenia na stronę;
    • wzbogacone wyniki wyszukiwania – są atrakcyjne i bardziej interaktywne od zwykłych wyników, często przyjmują formę okienek zawierających np. konkretne oferty;
    • panele wiedzy – złożone są z informacjami zamieszczanych na firmowych profilach Google+ (mapy, godziny otwarcia, dane kontaktowe itd.).



    Skuteczne pozycjonowanie stron w Google – jak to robimy?

    Kolejność wyników wyszukiwania jest zależna od dopasowania strony do zapytania użytkowników wyszukiwarki, a także mnóstwa innych czynników związanych z optymalizacją i pozycjonowaniem strony w Google. Za ocenę zawartości strony i umieszczenie jej na danym miejscu w wynikach organicznych odpowiedzialny jest algorytm Google’a. Sposób jego działania nie jest w pełni znany, jednak na podstawie własnych doświadczeń oraz analizy podjętych kroków potrafimy ocenić, jakie działania wpływają pozytywnie na wynik wyszukiwania, a jakie obniżają pozycję strony. Pozycjonowanie w Google wymaga zatem od nas dużej elastyczności oraz umiejętności dostosowania metod pracy do zmieniających się algorytmów.



    pozycjonowanie sklepów Netim




    Zanim zaczniemy pozycjonowanie strony internetowej

    Działań mających na celu poprawienie pozycji Twojej strony w organicznych wynikach wyszukiwania w Google jest bardzo dużo i w ramach pracy dla naszych Klientów podejmujemy się wszystkich wspierających wypracowanie wzrostów dla Twojej strony. Po nawiązaniu współpracy realizujemy poszczególne kroki w celu zoptymalizowania i pozycjonowania Twoich stron:

    • Omówimy priorytety, a także dotychczasowe działania i inne realizowane wcześniej kampanie promocyjne.
    • Wykonamy audyt SEO serwisu i jego widoczności, a następnie na jego podstawie opracujemy wytyczne optymalizacji strony.
    • Przeanalizujemy profil linków oraz zaplanujemy budowanie sieci linków w czasie trwania kampanii.
    • Przeanalizujemy działania i rezultaty Twojej konkurencji.

    W trakcie trwania kampanii...

    • na bieżąco będziemy analizować Twój serwis i nieustannie pracować nad jego optymalizacją,
    • będziemy tworzyć wysokiej jakości treści - strategia content marketingowa,
    • nieustannie będziemy zwiększać zasięg sieci linków prowadzących do Twoich stron,
    • będziemy na bieżąco analizować efekty i dostosowywać strategię działań do dotychczasowych efektów…
    • … co pomoże nam zoptymalizować wyniki konwersji.



    Co wpływa na pozycjonowanie strony w Google?

    Jak już wspomnieliśmy, czynniki wpływające na pozycjonowanie stron w Google dzielimy na dwie grupy: treść na stronie i jej działanie, oraz popularność strony w Internecie. Jakie działania podejmujemy w celu osiągniecia jak najlepszych wyników wyszukiwania Twoich stron w wyszukiwarce Google?




    Optymalizacja on-site, czyli działanie strony oraz dostosowanie treści

    Działania on-site związane są z optymalizacją treści oraz technicznymi aspektami stron internetowych, które ułatwiają ich przeglądanie. Zobacz, jaką pracę wykonujemy, by Twoje strony były jak najlepiej zoptymalizowane i przyjazne dla algorytmów Google’a.

    optymalizacja seo on-site

    Treść – SEO Strategia Content Marketingowa

    W tym aspekcie praca naszych specjalistów SEO najbardziej zazębia się z ich kolegami z działu copywritingu. Tworzymy dla Ciebie unikatowe i oryginalne treści, które rozbudują Twoje strony oraz podstrony. Aby treść była jak najbardziej przyjazna algorytmom odpowiednio ją formatujemy. W tym celu używamy słów i fraz kluczowych oraz rozmieszczamy je w odpowiednich miejscach w tekście, budujemy ją w sposób ułatwiający czytanie – krótkie akapity poprzedzane nagłówkami, wypunktowania i pogrubienia. Zamieszczamy w treści linki wewnętrzne oraz zewnętrzne.


    W działaniach content marketinowych stworzymy dla Ciebie wartościowe merytorycznie artykuły, zadbamy o pozycjonowanie bloga oraz publikację tekstów.


    Nie piszemy tekstów w ciemno! Zanim przejdziemy do tworzenia contentu analizujemy trendy w wyszukiwaniu i wykonujemy szczegółowy research słów kluczowych. Dzięki temu Twoja treść będzie miała znacznie większe szanse na przebicie się na wyższe pozycje w wynikach wyszukiwaniu. W tworzeniu treści ważne są również inne jej aspekty.

    Częstotliwość dodawania treści – dla Google’a niezwykle ważna jest Twoja wiarygodność. Potwierdza ją publikowanie treści z odpowiednią częstotliwością i ich aktualizowanie tak by zawsze były merytoryczne i kompletne.

    Nagłówki i adresy URL – ważne jest, aby słowa lub frazy kluczowe zawarte były w tytułach i opisach meta, a także przyjaznych adresach URL. Prawidłowe zoptymalizowanie tych elementów pomaga pozycjonować strony.

    Techniczne SEO – jak optymalizujemy Twoje strony i treści?

    Aby Twoje serwisy były przyjazne robotom Google’a, musimy odpowiednio zoptymalizować je pod kątem technicznym. Co robimy w tym celu?



    pozycjonowanie off-site



    Działania SEO off-site – pozycjonowanie strony w Internecie

    Off-site to działania polegające na budowie naturalnego i wysokiej jakoś profilu odnośników wskazujących na Twój serwis. Linki przychodzące to bardzo istotny element wpływający na ranking strony w wyszukiwarce. Zbudowanie wartościowej sieci linków to nie tylko zwiększenie szans na odwiedziny kolejnych internautów, ale również na podniesienie współczynnika konwersji.


    Pozycjonowanie stron w Internecie – jak pozyskujemy linki?

    Aby Twoja sieć linków przynosiła widoczne i coraz lepsze efekty, a co za tym idzie – korzyści dla Twojej firmy, w naszej ofercie znajdziesz następujące działania.

    • Publikacje zewnętrzne - szukamy odpowiednich słów kluczowych oraz tematyki tekstu, a później tworzymy artykuł na dany temat i publikujemy go na branżowych portalach. Dzięki temu zwiększamy też widoczność Twojego serwisu na portalach branżowych.
    • Artykuły eksperckie – jeśli jesteś ekspertem w swojej dziedzinie możesz stworzyć w pełni profesjonalny artykuł ekspercki, który nie będzie zawierał treści reklamowych. Naszym zadaniem jest wsparcie w wyborze miejsc do publikacji oraz opracowanie wytycznych wspierających prowadzone działania SEO, co przyczyni się do wzrostu widoczności Twojej strony.
    • Linki z serwisów partnerskich – kontrahenci, z którymi współpracujesz na co dzień często mają własne strony intenretowe. Przeanalizujemy je oraz wskażemy możliwości ich wykorzystania w procesie link buildingu.
    • Współpraca z influencerami - blogerzy i influencerzy często zamieszczają na swoich stronach ciekawe linki, którymi uatrakcyjniają swój content. Prowadzimy działania mające na celu zamieszczanie informacji o Twojej ofercie i linków na stronach o szerokich zasięgach, dzięki czemu wzrasta widoczność Twoich serwisów.

    • Odzyskiwanie linków (tzw. broken links) - jeżeli linki zewnętrze prowadzą do podstron na Twojej stronie, które uległy zmianom, np. zostały usunięte, wówczas my ustawimy przekierowania. Dzięki temu zarówno internauci jak i roboty Google trafią na tematycznie najbardziej pokrewne strony na Twoim serwisie.
    • Publikacje prasowe i działania e-PR - analizujemy i opracowujemy zalecenia wykorzystania realizowanych przez Ciebie publikacji prasowych np. o nowej kolekcji w procesie link buildingu.
    • Analiza profilu linków konkurencji - analizując sieć linków Twoich konkurentów w biznesie, jesteśmy w stanie znaleźć atrakcyjne miejsca do publikacji odnośników również do Twojej strony.
    • Marketing szeptany - czyli docieranie z informacją do osób bezpośrednio zainteresowanych produktem lub usługą. W tym celu umieszczamy informacje i opinie na forach branżowych czy w mediach społecznościowych. Pozycjonowanie strony www środkami marketingu szeptanego nie tylko pomoże zwiększyć widoczność Twojej strony w wynikach wyszukiwania ale też sprawi, że będzie obecna w świadomości odbiorców szukających informacji na innych stronach.




    Pozycjonowanie sklepów

    Naszym celem jest osiągnięcie przez strony Twojego sklepu internetowego jak najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwania w Google’u. Aby to osiągnąć dokonujemy optymalizacji na platformach sklepowych znając specyfikę złożonych struktur serwisów e-commerce. W pozycjonowaniu sklepów internetowych łączymy praktyki SEO, które pomagają doprowadzić potencjalnych klientów do Twojego sklepu, z działaniami User Experience, dzięki którym ścieżka konwersji staje się znacznie prostsza, a użytkownik częściej decyduje się na dokonanie zakupu. W optymalizacji stron sklepów internetowych nie zapominamy również o działaniach content marketingowych.

    pozycjonowanie sklepów


    pozycjonowanie lokalne

    Pozycjonowanie Wrocław, czyli pozycjonowanie lokalne

    Jeśli klientów swojego biznesu szukasz wyłącznie na terenie swojego miasta lub regionu, np. województwa, postaw na pozycjonowanie lokalne, którego celem jest osiągnięcie wysokich wyników dla fraz kluczowych wskazujących konkretną lokalizację firmy. Dlaczego warto pozycjonować lokalnie? Frazy lokalne są mniej konkurencyjne, dlatego zmniejszają się również koszty ich pozycjonowania. Ponadto pozwalają na bardziej precyzyjne dotarcie do zainteresowanych klientów.



    Pozycjonowanie na zagranicę

    Aby skutecznie pozycjonować Twoje strony internetowe za granicą:
    • Badamy specyfikę danego rynku i działania konkurencji
    • Optymalizujemy wersje językowe
    • Dokładnie analizujemy frazy kluczowe i niuanse językowe
    • Budujemy profil linków ze stron zagranicznych
    .


    Pozycjonowanie strony internetowej – postaw na wideo

    Przyzwyczajenia internautów co do rodzaju treści zmieniają się nieustannie, a w ostatnim czasie mocno skręcają w stronę wideo oraz infografik. Jeśli zdecydujesz się na zamieszczanie na swoich stronach contentu w formie filmów, my poprowadzimy dla Ciebie działania optymalizacyjne, które sprawią, że Twoja treść wideo będzie lepiej radziła sobie w wynikach wyszukiwania w Google. Jakie działania podejmujemy, by Twój wideo content był dobrze zoptymalizowany i spozycjonowany?

    • Analizujemy Twoje konta na portalach takich jak np. Vimeo czy YouTube. Opracowujemy i wdrażamy rozwiązania mające na zwiększenie zasięgu kanałów.
    • Poprawiamy widoczność filmów w organicznych wynikach wyszukiwania.
    • Wdrażamy rozwiązania SEO dla stron firmowych zawierających content wideo.

      Zamów bezpłatną wycenę pozycjonowania




      Podanie danych jest dobrowolne i będą one przetwarzane jedynie w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Administratorem danych osobowych jest NETIM Paweł Sądaj z siedzibą przy ul. Zyndrama z Maszkowic 16/2, 50-202 Wrocław


      pozycjonowanie lokalne



      Pozycjonowanie marki i firmy

      Celem pozycjonowania stron firmy jest uzyskanie pierwszego miejsca w organicznych wynikach wyszukiwania w Google na frazy związane z ofertą. W tym celu pozycjonujemy strony na frazy związane bezpośrednio z ofertą – np. marką, produktami, usługami. Pozycjonowanie firmy w wyszukiwarkach jest elementem uzupełniającym działania PR-owe. Dobra opinia o marce zwiększa zaufanie potencjalnego klienta do Twojej strony, co skłania użytkowników do dokonywania zakupów, w związku skuteczne pozycjonowanie fraz sprzedażowych opartych o nazwę marki podniesie konwersję. W perspektywie czasu, dzięki tym działaniom pozycjonowanie SEO przyniesie bardziej wymierne efekty niż płatne kampanie Google Ads.




      SXO (SEO + User Experience) – analizujemy zachowania Twoich potencjalnych klientów

      Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania to nie wszystko. Kiedy uda nam się ją osiągnąć, musimy zwrócić uwagę na to, jak zachowują się na Twojej stronie internauci. Celem działań SXO jest pomoc użytkownikowi w przejściu przez ścieżkę konwersji do samego jej końca, czyli dokonania zakupu. Dzięki zmienianiu poszczególnych elementów wpływających na SEO i User Experience, tak by ścieżka konwersji była prostsza, Twój klient z dużo większym prawdopodobieństwem:

      • dokona zakupu,
      • skontaktuje się z Tobą,
      • zapisze się do newslettera.

      pozycjonowanie + user experiance





      pozycjonowanie lokalne



      Pozycjonowanie strony w Google jest mierzalne

      Po każdym miesiącu działań otrzymasz od nas raport, w którym przedstawimy efekty naszej pracy. Wszystkie dane oraz wykresy pochodzą z analizy dokonywanej przy użyciu profesjonalnych narzędzi używanych w naszej branży. Należą do nich:

      • Google Analytics,
      • Google Search Console,
      • Senuto,
      • Deep Crawl,
      • Ahrefs,
      • Majestic,
      • Clusteric Search Auditor.
      Jesteśmy otwarci na nowe rozwiązania. W trakcie pracy testujemy również nowe narzędzia, które mogą przynosić jeszcze bardziej wymierne wyniki.


      Pozycjonowanie stron firmy – cennik

      Opłaty za usługi agencji Netim mają charakter ryczałtowy. Po uzgodnieniu zakresu prac wyznaczamy całościową kwotę, która będzie obejmowała wszystkie działania podejmowane przez nas w celu poprawienia widoczności Twoich stron, a także prowizję. Istnieje również możliwość osobnej wyceny usług oraz prowizji. Cena jest zależna od zakresu prac, jaki dla Ciebie wykonamy.


      Masz budżet, który chcesz w pełni przeznaczyć na optymalizację i pozycjonowanie stron www?

      Przedstaw go nam – zaproponujemy Ci zakres usług, które pozwolą Ci najlepiej i najskuteczniej wykorzystać swoje pieniądze.





      Masz więcej pytań?

      Skontaktuj się z nami!


      Netim logo
      Netim
      Agencja SEO / SEM
      504 pokaż numer504 339 559
      kontakt@pokaż emailkontakt@netim.pl