Pozycjonowanie stron internetowych


Pozycjonowanie stron www (z ang. search engine optimization – SEO) to działania, które mają na celu osiągnięcie przez optymalizowane strony jak najwyższych pozycji w wynikach organicznych po wpisaniu słów lub fraz kluczowych w wyszukiwarkach internetowych. W działaniach SEO wyróżnia się takie czynności jak pozycjonowanie (off-site), czyli działania prowadzone poza witryną internetową (np. link building), oraz optymalizację stron (on-site), czyli zabiegi wpływające na treść i strukturę strony.

    Zamów bezpłatną wycenę pozycjonowania




    Podanie danych jest dobrowolne i będą one przetwarzane jedynie w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Administratorem danych osobowych jest NETIM Paweł Sądaj z siedzibą przy ul. Zyndrama z Maszkowic 16/2, 50-202 Wrocław





    pozycjonowanie SEO



    Pozycjonowanie stron internetowych – SEO. Od czego zacząć?

    Pierwszym krokiem jest analiza Twojego biznesu – jak Twoja oferta wygląda na tle konkurencji, kim są klienci (czego potrzebują, co lubią, a czego nie, gdzie i jak szukają informacji) oraz jaki główny cel będzie przyświecał prowadzonym wspólnie działaniom marketingowym.

    O ile celem pozycjonowania stron internetowych jest wzrost widoczności, to szeroko rozumianym celem naszej współpracy jest wzrost sprzedaży. Mamy to na uwadze, planując poszczególne działania. Każdą współpracę rozpoczynamy od audytu – to bardzo ważny element całej strategii. Jeśli poświęci mu się odpowiednio wiele uwagi na początku, zaprocentuje to szybszymi efektami. Przygotowujemy dokument, w którym wskazaliśmy wszystkie błędy utrudniające pozycjonowanie i konwersję, a także najważniejsze kroki, które trzeba podjąć w celu ich naprawienia.

    Wspomnieliśmy, że celem pozycjonowania strony internetowej jest polepszenie widoczności Twoich stron w organicznych wynikach wyszukiwania na konkretne słowa kluczowe. Organiczne wyniki wyszukiwania to te, które pojawiają się na stronach Google’a. Nie trzeba za nie płacić, tak jak w przypadku kampanii reklamowych Google Ads (wyniki, których adresy URL są oznaczone napisem „Reklama”).

    W ramach naszej współpracy pomożemy Ci znaleźć się możliwie jak najwyżej, osiągając:

    • Direct Answer – to inaczej pozycja zero, która podaje fragment odpowiedzi jeszcze przed wynikami wyszukiwania. To możliwe jedynie dla witryn o najwyższym autorytecie w oczach Google.
    • Pozycję w TOP 3 – pierwszych trzech wynikach wyszukiwania.
    • Pozycję w TOP 10 – na pierwszej stronie wyników Google’a.

    Zadbamy też o widoczność Twoich zdjęć i grafik lub konkretnych produktów (sekcja „zakupy” Google).



    Zanim zaczniemy pozycjonowanie strony internetowej

    Pierwszym krokiem jest analiza Twojego biznesu i skrupulatny audyt. Sprawdzamy konkurencję i przygotowujemy indywidualną strategię pozycjonowania, która pozwoli prześcignąć najlepszych rywali.

    Narzędzi SEO jest bardzo wiele – dopasujemy te, które najlepiej sprawdzą się w pozycjonowaniu Twojej strony. Od czego zaczniemy nasze działania?

    • Omówimy priorytety, a także dotychczasowe działania i inne realizowane wcześniej kampanie promocyjne.
    • Wykonamy audyt SEO serwisu i jego widoczności, a następnie na jego podstawie opracujemy wytyczne optymalizacji strony.
    • Przeanalizujemy profil linków (w ramach witryny i prowadzących z zewnątrz) oraz zaplanujemy budowanie sieci linków (link building) w czasie trwania kampanii.
    • Przeanalizujemy działania i rezultaty Twojej konkurencji.

    Gdy rozpoczniemy regularne działania, będziemy:

    • cyklicznie wysyłać raporty z wykonanych działań
    • na bieżąco będziemy analizować Twój serwis i nieustannie pracować nad jego optymalizacją,
    • będziemy tworzyć wysokiej jakości treści - dobra strategia content marketingowa to podstawa,
    • rozbudowywać sieć linków prowadzących do Twoich stron (między innymi dzięki artykułom w serwisach zewnętrznych),
    • na bieżąco analizować efekty i dostosowywać do nich strategię działania,

    Wszystko to pozwoli nam zwiększyć konwersję.



    Co wpływa na pozycjonowanie strony w Google?

    Jak wspomnieliśmy, czynniki wpływające na pozycjonowanie stron w Google dzielimy na dwie grupy. Pierwsza z nich to kondycja strony internetowej – jej techniczna optymalizacja, sposób prezentacji danych oraz zawartość (jakość i ilość treści). Druga to popularność strony w internecie, w tym szczególnie odnośniki na innych stronach, które kierują ruch w stronę naszej witryny.




    Optymalizacja on-site, czyli działanie strony oraz dostosowanie treści

    Działania on-site związane są z optymalizacją treści oraz technicznymi aspektami stron internetowych, które ułatwiają ich przeglądanie. Zobacz, jaką pracę wykonujemy, by Twoje strony były jak najlepiej zoptymalizowane i przyjazne dla algorytmów Google’a.

    pozycjonowanie SEO



    Treść – SEO Strategia Content Marketingowa

    W tym aspekcie praca naszych specjalistów SEO najbardziej zazębia się z ich kolegami z działu copywritingu.

    Tworzymy dla Ciebie unikatowe, oryginalne i wysokie jakości treści, które rozbudują Twoje strony oraz podstrony. Aby treść była jak najbardziej przyjazna algorytmom i przynosiła efekty w postaci konwersji, odpowiednio ją optymalizujemy. W tym celu używamy słów i fraz kluczowych oraz rozmieszczamy je w odpowiednich miejscach w tekście.

    Każdy tekst wymaga profesjonalnego formatowania, które zwiększy czytelność, ale też pomoże robotom Google’a odnaleźć się w zawartości strony. Stosujemy więc krótkie akapity poprzedzane nagłówkami (H1, H2), wypunktowania i pogrubienia. Zamieszczamy w treści linki wewnętrzne oraz zewnętrzne.

    Działania content marketingowe prowadzimy kompleksowo – od researchu fraz kluczowych i konkurencji, przez propozycję tematów, pisanie treści, ich dodatkową optymalizację, aż po publikacje wpisów na Twojej stronie. Jesteśmy otwarci na każdą tematykę – możesz zlecić nam pozycjonowanie bloga, sklepu lub dowolnej witryny.

    Nie piszemy tekstów w ciemno! Zanim przejdziemy do tworzenia contentu, analizujemy trendy w wyszukiwaniu i wykonujemy szczegółowy research słów kluczowych. Dzięki temu Twoja treść będzie miała znacznie większe szanse na przebicie się na wyższe pozycje w wynikach wyszukiwaniu.

    Dbamy o częstotliwość dodawania treści – dla Google’a niezwykle ważna jest Twoja wiarygodność. Potwierdza ją publikowanie treści z odpowiednią częstotliwością i ich aktualizowanie tak, by zawsze były merytoryczne, kompletne i aktualne.

    Optymalizacja i formatowanie (m.in. nagłówki i adresy URL) – ważne jest, aby słowa lub frazy kluczowe zawarte były w tytułach i opisach meta, a także przyjaznych adresach URL. Prawidłowe zoptymalizowanie tych elementów pomaga pozycjonować strony.

    Techniczne SEO – jak optymalizujemy Twoje strony i treści?

    Techniczne SEO to fundament każdej skutecznej strategii pozycjonowania. Skupia się na optymalizacji elementów technicznych strony internetowej, które wpływają na jej wydajność, dostępność i zgodność z wymaganiami wyszukiwarek. Bez solidnej podstawy technicznej, nawet najlepsze treści i strategie marketingowe mogą nie przynieść oczekiwanych rezultatów.

    Aby Twoje serwisy były przyjazne robotom Google’a, musimy odpowiednio zoptymalizować je pod kątem technicznym. Co robimy w tym celu?



    pozycjonowanie off-site



    Działania SEO off-site – pozycjonowanie strony w Internecie

    Linki przychodzące to bardzo istotny element wpływający na ranking strony w wyszukiwarce. Off-site to w dużej mierze działania polegające na budowie naturalnego profilu odnośników (linków) prowadzących do Twojego serwisu. Ważne, aby były to odnośniki ze stron wysokiej jakości i powiązane (przynajmniej do pewnego stopnia) z tematyką witryny.

    Zbudowanie wartościowej sieci linków to nie tylko zwiększenie szans na odwiedziny kolejnych internautów, ale również na podniesienie współczynnika konwersji.

    Pozycjonowanie stron w Internecie – jak pozyskujemy linki?

    Sieć linków nie może być utworzona sztucznie – prowadzić z przypadkowych miejsc lub skupiać linki utworzone masowo w wybranym serwisie. Dobre praktyki w procesie link buildingu, które możemy Ci zaproponować, to:



    • Publikacje zewnętrzne - szukamy odpowiednich słów kluczowych oraz tematyki tekstu, a później tworzymy artykuł na dany temat i publikujemy go na branżowych portalach. Dzięki temu zwiększamy też widoczność Twojego serwisu na portalach branżowych.
    • Artykuły eksperckie – jeśli jesteś ekspertem w swojej dziedzinie możesz stworzyć w pełni profesjonalny artykuł ekspercki, który nie będzie zawierał treści reklamowych. Naszym zadaniem jest wsparcie w wyborze miejsc do publikacji oraz opracowanie wytycznych wspierających prowadzone działania SEO, co przyczyni się do wzrostu widoczności Twojej strony.
    • Linki z serwisów partnerskich – kontrahenci, z którymi współpracujesz na co dzień często mają własne strony intenretowe. Przeanalizujemy je oraz wskażemy możliwości ich wykorzystania w procesie link buildingu.
    • Współpraca z influencerami - blogerzy i influencerzy często zamieszczają na swoich stronach ciekawe linki, którymi uatrakcyjniają swój content. Prowadzimy działania mające na celu zamieszczanie informacji o Twojej ofercie i linków na stronach o szerokich zasięgach, dzięki czemu wzrasta widoczność Twoich serwisów.

    • Odzyskiwanie linków (tzw. broken links) - jeżeli linki zewnętrze prowadzą do podstron na Twojej stronie, które uległy zmianom, np. zostały usunięte, wówczas my ustawimy przekierowania. Dzięki temu zarówno internauci jak i roboty Google trafią na tematycznie najbardziej pokrewne strony na Twoim serwisie.
    • Publikacje prasowe i działania e-PR - analizujemy i opracowujemy zalecenia wykorzystania realizowanych przez Ciebie publikacji prasowych np. o nowej kolekcji w procesie link buildingu.
    • Analiza profilu linków konkurencji - analizując sieć linków Twoich konkurentów w biznesie, jesteśmy w stanie znaleźć atrakcyjne miejsca do publikacji odnośników również do Twojej strony.
    • Marketing szeptany - czyli docieranie z informacją do osób bezpośrednio zainteresowanych produktem lub usługą. W tym celu umieszczamy informacje i opinie na forach branżowych czy w mediach społecznościowych. Pozycjonowanie strony www środkami marketingu szeptanego nie tylko pomoże zwiększyć widoczność Twojej strony w wynikach wyszukiwania ale też sprawi, że będzie obecna w świadomości odbiorców szukających informacji na innych stronach.




    Pozycjonowanie sklepów – sprawdź naszą ofertę

    Jako agencja marketingowa z szeroką ofertą pozycjonujemy witryny różnego przeznaczenia – jedną z naszych specjalizacji jest pozycjonowanie sklepów e-commerce.

    Naszym celem jest osiągnięcie przez strony Twojego sklepu internetowego jak najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwania w Google. Aby to umożliwić, prowadzimy działania optymalizacyjne na platformie sklepowej, z której korzystasz. Pamiętamy o specyfice złożonych struktur serwisów e-commerce i głównym celu tego rodzaju działalności – zwiększaniu sprzedaży i konwersji.

    W pozycjonowaniu sklepów internetowych łączymy praktyki SEO, które pomagają doprowadzić potencjalnych klientów do Twojego sklepu, z działaniami User Experience, dzięki którym ścieżka konwersji staje się znacznie prostsza, a użytkownicy częściej decydują się na zakup. W optymalizacji sklepów internetowych nie zapominamy również o działaniach content marketingowych (tworzymy opisy produktów, kategorii, wpisy blogowe i treści sprzedażowe).

    pozycjonowanie sklepów


    pozycjonowanie lokalne wrocław

    Pozycjonowanie Wrocław, czyli pozycjonowanie lokalne

    Jesteśmy agencją marketingową z Wrocławia, ale współpracujemy z klientami z całej Polski. Pozycjonujemy strony szeroko, ale też – jeśli biznes klienta tego wymaga – prowadzimy działania ograniczone do konkretnego obszaru.

    Jeśli więc klientów szukasz wyłącznie na terenie swojego miasta lub regionu, np. województwa, postaw na pozycjonowanie lokalne, którego celem jest osiągnięcie wysokich wyników dla fraz kluczowych wskazujących konkretną lokalizację firmy. Dlaczego warto pozycjonować lokalnie? Frazy lokalne są mniej konkurencyjne, dlatego zmniejszają się również koszty ich pozycjonowania. Ponadto pozwalają na bardziej precyzyjne dotarcie do zainteresowanych klientów.



    Pozycjonowanie na zagranicę

    Aby skutecznie pozycjonować Twoje strony internetowe za granicą:
    • Badamy specyfikę danego rynku i działania konkurencji
    • Optymalizujemy wersje językowe
    • Dokładnie analizujemy frazy kluczowe i niuanse językowe
    • Budujemy profil linków ze stron zagranicznych
    .


    Pozycjonowanie strony internetowej – postaw na wideo

    Przyzwyczajenia internautów co do rodzaju treści zmieniają się nieustannie. W ostatnim czasie ogromne znaczenie mają – obok tekstu – grafiki i formaty wideo. Jeśli zdecydujesz się na zamieszczanie na swoich stronach contentu w formie filmów, my poprowadzimy dla Ciebie działania optymalizacyjne, które sprawią, że Twoja treść wideo będzie lepiej radziła sobie w wynikach wyszukiwania w Google. Jakie działania podejmujemy, by Twój wideo content był dobrze zoptymalizowany i spozycjonowany?

    • Analizujemy Twoje konta na portalach takich jak np. Vimeo czy YouTube.
    • Opracowujemy i wdrażamy rozwiązania mające na zwiększenie zasięgu kanałów.
    • Poprawiamy widoczność filmów w organicznych wynikach wyszukiwania.
    • Wdrażamy rozwiązania SEO dla stron firmowych zawierających content wideo.
    • Tworzymy grafiki i inne elementy pozwalające uatrakcyjnić Twój profil.

      Zamów bezpłatną wycenę pozycjonowania




      Podanie danych jest dobrowolne i będą one przetwarzane jedynie w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Administratorem danych osobowych jest NETIM Paweł Sądaj z siedzibą przy ul. Zyndrama z Maszkowic 16/2, 50-202 Wrocław




      pozycjonowanie marki



      Pozycjonowanie marki i firmy

      Celem pozycjonowania stron firmy jest uzyskanie pierwszego miejsca w organicznych wynikach wyszukiwania w Google na frazy związane z ofertą. Dlatego pozycjonujemy strony na frazy, które odwołują się do oferty Klienta – z jego marką, produktami, usługami. Pozycjonowanie firmy w wyszukiwarkach jest też elementem uzupełniającym działania PR-owe.

      Dobra opinia o marce zwiększa zaufanie potencjalnego klienta do Twojej strony, co skłania użytkowników do dokonywania zakupów, w związku skuteczne pozycjonowanie fraz sprzedażowych opartych o nazwę marki podniesie konwersję. W perspektywie czasu, dzięki tym działaniom pozycjonowanie SEO przyniesie bardziej wymierne efekty niż płatne kampanie Google Ads.




      SXO (SEO + User Experience) – analizujemy zachowania Twoich potencjalnych klientów

      Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania to nie wszystko. Kiedy uda nam się ją osiągnąć, musimy zwrócić uwagę na to, jak zachowują się na Twojej stronie internauci. Celem działań SXO jest pomoc użytkownikowi w przejściu przez ścieżkę konwersji do samego jej końca, czyli dokonania zakupu. Dzięki zmienianiu poszczególnych elementów wpływających na SEO i User Experience, tak by ścieżka konwersji była prostsza, Twój klient z dużo większym prawdopodobieństwem:

      • dokona zakupu,
      • skontaktuje się z Tobą,
      • zapisze się do newslettera.

      sxo wrocław





      pozycjonowanie jest mierzalne



      Pozycjonowanie strony w Google jest mierzalne

      Po każdym miesiącu działań otrzymasz od nas raport, w którym przedstawimy efekty naszej pracy. Wszystkie dane oraz wykresy pochodzą z analizy dokonywanej przy użyciu profesjonalnych narzędzi używanych w naszej branży. Należą do nich:

      • Google Analytics,
      • Google Search Console,
      • Senuto,
      • Deep Crawl,
      • Ahrefs,
      • Majestic,
      • Clusteric Search Auditor.

      Jesteśmy otwarci na nowe rozwiązania. W trakcie pracy testujemy również nowe narzędzia, które mogą przynosić jeszcze bardziej wymierne wyniki.



      Pozycjonowanie stron firmy – cennik

      Opłaty za usługi agencji marketingowej Netim mają charakter ryczałtowy. Po uzgodnieniu zakresu prac wyznaczamy całościową kwotę, która będzie obejmowała wszystkie działania podejmowane przez nas w celu poprawienia widoczności Twoich stron. Możemy również osobno wycenić usługi dodatkowe – napisanie dodatkowych treści, tworzenie stron www, działania social media, Google Ads i wiele innych.

      Cena jest zależna od zakresu prac, jaki dla Ciebie wykonamy i ustalimy ją indywidualnie.

      Masz budżet, który chcesz w pełni przeznaczyć na optymalizację i pozycjonowanie stron www? Przedstaw go nam – zaproponujemy Ci zakres usług, które pozwolą Ci najlepiej i najskuteczniej wykorzystać Twoje pieniądze.







      Masz więcej pytań?

      Skontaktuj się z nami!


      Netim logo
      Netim
      Agencja SEO / SEM

      Wszelkie prawa autorskie zastrzeżone - Netim 2011-2023
      Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
      This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

      Mapa strony