504 339 559
WordPress to obecnie najpopularniejszy CMS na rynku i nie ma co do tego żadnych wątpliwości. To, co między innymi charakteryzuje WordPressa to możliwość korzystania z przeogromnej […]
Ostatnio na portalu socjomania.pl ukazał się obszerny artykuł na temat dobrych i złych praktyk pozyskiwania fanów na Facebooku. Rzeczywiście sposobów jest naprawdę wiele, nie każdy jednak generuje […]
Decydując się na samodzielne pozycjonowanie naszej strony – bez korzystania z usług agencji, czy firmy zajmującej się SEO, musimy pamiętać o kilku istotnych kwestiach, które są popełniane […]
Nowy rok rozpoczął się na dobre, we wszystkich branżach to czas podsumowań i planów na kolejne 12 miesięcy. Rok 2013 nie był przełomowy w branży social […]
Jak wiadomo w Google AdWords obowiązują pewne zasady, których każdy reklamodawca powinien się trzymać. Rzeczywistość okazuje się jednak nieco inna, dlatego też w niniejszym artykule zostaną […]
W lutym 2013 roku miała miejsce ostatnia aktualizacja wskaźnika PageRank. Matt Cutts na swoim Twitterze ostatnio potwierdził, że na pewno do końca tego roku aktualizacja wskaźnika […]
W ostatnim czasie świat obiegły dość niepokojące informacje związane z całkowitym odejściem od przekazywania do programów statystyk stron www, wpisywanych w wyszukiwarkę Google słów kluczowych. Prace […]
Wprowadzony przez Google około miesiąca temu, a oficjalnie przedstawiony wczoraj, 26 września z okazji 15. urodzin Google (nie wiem, czy gratulować, czy nie, ze względu na […]
Żadna strona internetowa nie powinna być pozostawiona sama sobie, zawsze powinniśmy dbać o jej promocję, w końcu to strona jest naszą wizytówką i może dobitnie wspomóc […]
W środę 24.10.2012 r. we wrocławskiej Hali Stulecia odbyła się 3. edycja Targów e-Handlu. Kilkudziesięciu wystawców, sporo odwiedzających, to wszystko sprawiło, że targi wypadły bardzo okazale. […]