504 339 559
Czy to możliwe, żeby dzięki platformie pierwotnie stworzonej do dzielenia się zdjęciami ze znajomymi, zdobywać kontrahentów i klientów? Dziś już tak. Instagram oferuje możliwość stworzenia profilu […]
9 listopada br. w krakowskim Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej „Manggha” odbyło się dziesiąte spotkanie semKRK – wydarzenia skierowanego do wszystkich osób zainteresowanych szeroko pojętym marketingiem […]
Jak stworzyć treść, która będzie unikalna? Co zrobić, by była ona czytelna nie tylko dla użytkowników, ale także dla robota? Jak, w sposób naturalny, wplatać w […]
Kilka dni temu po wycenie dokonanej na zlecenie klienta odnośnie pozycjonowania kilku fraz w Google.pl, otrzymaliśmy odpowiedź, że klient woli jednak pozostać przy kampanii Google Ads. […]
14-15 czerwca br. to prawdziwe wydarzenie dla całego social mediowego świata. Dlaczego? W końcu i do nas zawitała jedna z największych na świecie konferencji skierowana do […]
Promowanie biznesu przez social media to dzisiaj absolutna konieczność. Działania te muszą być jednak precyzyjnie zaplanowane i prowadzone konsekwentnie, by nie okazało się, że praca i […]
Nadwyżka towarów i usług sprawia, że walka o konsumenta staje się coraz bardziej zażarta. Potrzeby potencjalnych klientów muszą być niezwykle precyzyjne odczytywane lub – w przypadku […]
Jak stworzyć content, który nie zginie w oceanie treści, jaką stał się Internet? Postaram Ci się na to pytanie odpowiedzieć, bo wiem, że akurat Ciebie może […]
Na początku tego roku Mark Zuckerberg ogłosił wprowadzenie dużych zmian na platformie Facebook. Podczas konferencji w siedzibie firmy „Zuck” zaprezentował projekt nowego sposobu na pozycjonowanie zawartości […]
Wydawałoby się, że wzmożone dyskusje internautów pod postami na fanpage’ach marek są dla ich administratorów atrakcyjne, gdyż zwiększają widoczność. Jednak raport przygotowany przez agencję badawczo-analityczną IRCenter […]