504 339 559
Fakt, Tumblr nie cieszy się taką popularnością w Polsce jak wszechobecny Facebook czy pozostałe platformy społecznościowe, ale być może to tylko kwestia czasu – podobnie było […]
Copywritng to siła napędowa content marketingu. Precyzyjne opisy produktów, wartościowe treści na stronie, jasne i klarowne komunikaty to duże ułatwienie dla użytkowników serwisów. Strona jest bardziej […]
Prowadząc biznes w sieci, gdy chcemy zaprezentować naszą ofertę, posiadanie domeny internetowej jest praktycznie nieodzownym elementem. Można, oczywiście, działać bez domeny, ale profesjonalne zaprezentowanie naszego biznesu […]
Spokój jaki zapanował w wynikach wyszukiwania to jak się okazuje jest cisza przed zbliżającą się burzą. 24 lipca Google ogłosił wdrożenie nowego algorytmu, który bezpośrednio jest […]
Google wprowadził mniej złożony proces organizowania produktów na koncie Google Merchant Center w ramach AdWords, co miało prowadzić do zwiększenia efektywności prowadzonych działań reklamowych. Celem giganta […]
Snapchat to aplikacja mobilna i zarazem kolejna platforma social media, którą z powodzeniem można wykorzystać w biznesie. Za pośrednictwem Snapchata, firmy mogą wysyłać informacje o nowych produktach, […]
Analiza słów kluczowych, które skierowały efektywny ruch na stronę, stanowi główne zadanie osób zarządzających kampanią AdWords. Specyficzną grupę słów kluczowych stanowią keywordy związane z marką firmy. […]
Ostatnimi czasy Google coraz bardziej rozwija swoje usługi, jak i również wprowadza kolejne. Nowością, która ujrzała przed paroma dniami światło dzienne jest Google Moja Firma. Usługa, […]
Twitter zdobywa coraz większą popularność. Internauci chcą uczestniczyć w merytorycznej komunikacji i znaleźć się wśród grona polityków, aktorów, czy innych znanych osobistości. Mimo to nie do […]
Wiele osób, które mierzą ruch na swoich stronach internetowych za pomocą Google Analytics, zapomina o bardzo istotnej kwestii: zbieranie danych to nie wszystko, najważniejsza jest umiejętność […]