504 339 559
Każdy właściciel czy osoba zarządzająca sklepem internetowym staje przed nie łatwym zadaniem jak zwiększyć sprzedaż i widoczności marki w sieci. Wiele osób skupia się jednak głównie na […]
W czasach, w których Internet w biznesie odgrywa podstawową rolę, odpowiednia strona internetowa to „must have” wszystkich firm. Jednak samo umieszczenie strony w sieci to nie […]
Początek roku to czas podsumowań, robienia różnych planów oraz licznych postanowień. Dziś skupię się na tym pierwszym aspekcie. A dokładniej – sprawdzę, czym interesowali się internauci […]
Każdy twórca stron internetowych przed rozpoczęciem nowego projektu staje przed sporym wyzwaniem, jakim jest stworzenie czegoś, co spełni oczekiwania klientów oraz użytkowników. Poprzez oczekiwania najczęściej rozumiemy […]
Jak rok 2018 w SEO podsumowują nasi specjaliści? Zobacz, na co Jakub, Wojciech, Martyna i Piotr szczególnie zwrócili uwagę przez ostatni rok i jakie widzą perspektywy, […]
Jak rok 2018 w content marketingu podsumowuje nasz dział copy? Zobacz, na co Kasia, Gosia i Adrian szczególnie zwrócili uwagę przez ostatni rok i jak zamierzają […]
Pilnie śledziliśmy, co dzieje się na SEO rynku i testowaliśmy różne rozwiązania. Katarzyna Jakubów-Tyka – nasza kierownik działu SEO podzieliła się wnioskami i prognozami na kolejny […]
Raport SEO to dokument, który pozwala zweryfikować rezultaty prac prowadzonych dla danego projektu w ramach kampanii SEO, a jednocześnie wskazuje, jak przedstawia się obecna sytuacja witryny. […]
Czy to możliwe, żeby dzięki platformie pierwotnie stworzonej do dzielenia się zdjęciami ze znajomymi, zdobywać kontrahentów i klientów? Dziś już tak. Instagram oferuje możliwość stworzenia profilu […]
9 listopada br. w krakowskim Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej „Manggha” odbyło się dziesiąte spotkanie semKRK – wydarzenia skierowanego do wszystkich osób zainteresowanych szeroko pojętym marketingiem […]