Pozycjonowanie sklepów internetowych w Warszawie pozwala zwiększyć widoczność serwisu w wynikach wyszukiwania Google, a w konsekwencji zwiększyć ruch na stronie i konwersję (mierzoną jako liczba sprzedanych produktów, przesłanych próśb o kontakt, czy zapisów do newslettera).

    Zamów bezpłatną wycenę pozycjonowania sklepu




    Podanie danych jest dobrowolne i będą one przetwarzane jedynie w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie. Administratorem danych osobowych jest NETIM Paweł Sądaj z siedzibą przy ul. Zyndrama z Maszkowic 16/2, 50-202 Wrocław



    widoczność sklepu internetowego

    Wzrost widoczności w wyszukiwarce

    ruch i sprzedaż w e-commerce

    Większy ruch i sprzedaż w sklepie

    rozpoznawalność marki w internecie

    Rozpoznawalność marki w sieci


    pozycjonowanie sklepów internetowych



    Pozycjonowanie sklepów internetowych Warszawa

    Co możesz zyskać, pozycjonując sklep internetowy?

    • Jesteś wysoko w wynikach Google (klienci szukający określonych produktów, trafiają do Twojego sklepu w pierwszej kolejności).
    • Sprzedajesz więcej (więcej osób zainteresowanych zakupem odwiedza Twój sklep).
    • Wyprzedzasz konkurencję (strategię SEO dla sklepu prowadzimy w odniesieniu do Twoich rywali rynkowych).
    • Optymalizujesz konwersję – dbamy o to, aby ruch na Twojej stronie był wartościowy, tzn. by trafiały do Ciebie osoby rzeczywiście zainteresowane zakupem.
    • Łatwiej kontrolujesz strukturę sprzedaży – pomożemy Ci promować określone kategorie, np. te charakteryzujące się sezonowością.
    • Zyskujesz rozpoznawalność w sieci – wysoka widoczność przekłada się na autorytet strony i coraz większy (dodajmy: dobrze stargetowany) ruch, a w efekcie na konwersję.
    • Wiesz więcej o swoich klientach – dzięki działaniom analitycznym. Ta wiedza pozwoli Ci lepiej dopasować ofertę do tego, czego potrzebują Twoi odbiorcy.



    SEO dla sklepów Warszawa

    Twój sklep internetowy generuje dużo podstron, które należy nasycić właściwymi frazami kluczowymi. W przypadku sklepów internetowych z Warszawy, opisy pełnią również funkcję informacyjną. Dokonując zakupów przez Internet należy pamiętać, żeby oprócz estetycznego zdjęcia produktu zamieścić szczegółowy opis z danymi technicznymi, zaletami i przeznaczeniem przedmiotu. Ta kwestia należy już do nas – zajmujemy się tworzeniem rzetelnych opisów, które sprawią, że Twój sklep pojawi się w wyszukiwarce:

    • opis kategorii – doskonale sprawdza się z punktu widzenia SEO, pomaga wypracować pozycję w wyszukiwarce ze względu na umieszczenie fraz kluczowych, a także przyciąga potencjalnych klientów do zakupów i pozwala im zapoznać się z asortymentem;
    • opis produktu – zawiera najistotniejsze informacje dotyczące produktu, prezentuje jego zalety i parametry, zawiera słowa kluczowe, a także frazy z długiego ogona;
    • treści poradnikowe lub blog – rozbudowane treści zawierające linkowanie wewnętrzne.



    Jesteś z Warszawy
    i masz więcej pytań?

    Skontaktuj się z nami!


    Netim logo
    Netim
    Agencja SEO / SEM
    504 pokaż numer504 339 559
    kontakt@pokaż emailkontakt@netim.pl