504 339 559
Blog to źródło informacji o produktach lub usługach, ale też miejsce pozwalające zdobyć widoczność w wyszukiwarkach relatywnie niskim kosztem. Jak podejść do tworzenia treści, aby proces […]
Evergreen content to jedno z kluczowych pojęć w strategii content marketingowej, które odgrywa fundamentalną rolę w długoterminowym sukcesie stron internetowych. Jego nazwa pochodzi od wiecznie zielonych […]
Lipiec rozpoczynamy kolejną prasówką SEO/SEM, w której przybliżymy najnowsze trendy i zmiany w naszej branży. Zapraszamy do lektury! 🌞 🔵 Google zakończył wdrażanie czerwcowej aktualizacji dotyczącej […]
Posiadanie strony internetowej to jeden z podstawowych elementów prowadzenia działalności online. Jednak sama obecność w sieci to za mało – kluczowe jest, aby nasza witryna była […]
Zapraszamy na czerwcową prasówkę w wydaniu Netim! Tym razem w nieco bardziej reklamowym tonie. Sprawdźcie sami! ⬇️ 🔵 Instagram testuje reklamy, których nie można pominąć. Funkcja […]
Canva to wszechstronne narzędzie, dzięki któremu specjaliści digital marketingu internetowego mogą znacznie usprawnić swoją pracę. Osobiście wykorzystuję ją przede wszystkim do prowadzenia social mediów, jednak ma […]
W poprzedniej części przedstawiłam prostą instrukcję, jak sprawdzić poprawność wdrożenia consent mode w witrynie. To sposób, który nie wymaga dużego przygotowania czy znajomości języków programowania. Jest […]
Także i w tym roku nie mogło nas zabraknąć na semKRK – jednym z najważniejszych wydarzeń polskiej sceny SEO/SEM. W Starej Zajezdni w Krakowie obejrzeliśmy aż […]
Marketing behawioralny to nic innego jak działania promocyjne i wizerunkowe, które zostały zaprojektowane na podstawie danych dotyczących zachowań odbiorców. Dzięki temu są one niezwykle skuteczne oraz […]