504 pokaż numer 339 559
Na początku tego roku Mark Zuckerberg ogłosił wprowadzenie dużych zmian na platformie Facebook. Podczas konferencji w siedzibie firmy „Zuck” zaprezentował projekt nowego sposobu na pozycjonowanie zawartości […]
Wydawałoby się, że wzmożone dyskusje internautów pod postami na fanpage’ach marek są dla ich administratorów atrakcyjne, gdyż zwiększają widoczność. Jednak raport przygotowany przez agencję badawczo-analityczną IRCenter […]
Social proof, czyli społeczne dowody potwierdzające jakość produktu czy usługi, odgrywają coraz większą rolę w procesach sprzedaży i zwiększaniu konwersji na stronach internetowych. Nic dziwnego – […]
Od kilku lat słowo storytelling nie schodzi z ust marketingowców – kampanie reklamowe, strategie contentowe – w natłoku informacji, które opanowały naszą rzeczywistość, tylko dobra opowieść […]
Google Analytics rozpoznaje tylko kilka największych wyszukiwarek – a co z pozostałymi? Okazuje się, że mniejsze wyszukiwarki umieszczane są w odesłaniach. Chcesz zwiększyć ruch organiczny na […]
Tworzenie wartościowej bazy linków to jedno ze skuteczniejszych i jednocześnie najważniejszych działań SEO. Dzięki niemu w prosty sposób wywindujesz witrynę w rankingu wyszukiwania. Link building zwykle […]
Strona docelowa odgrywa znaczącą rolę w każdej kampanii reklamowej, dlatego powinna być jak najlepiej zoptymalizowana. Przedstawiamy dobre i złe praktyki z przykładami. Nie ulega wątpliwości, że planowanie […]
Mówiąc o pozycjonowaniu najczęściej wymienia się takie aspekty jak dobór i natężenie odpowiednich słów kluczowych, częstotliwość wprowadzania na stronę contentu czy jego długość. Często jednak zapomina […]
Netim oferuje szeroki wachlarz usług związanych z marketingiem internetowym – tworzenie nowoczesnych stron, pozycjonowanie, prowadzenie kampanii AdWords czy zajmowanie się profilami w Social Media. Tylko po […]
Identyfikacja wizualna w mediach społecznościowych – rób to jak Eurobank i Tymbark! Na skróty: System identyfikacji wizualnej, a media społecznościowe Przykłady spójnej i niespójnej komunikacji […]