504 339 559
Google udostępnił właśnie najnowszą aktualizację do Edytora AdWords oznaczoną numerkiem 10.4. AdWords Editor to bardzo przydatne narzędzie do zarządzania wieloma kampaniami reklamowymi. Bez edytora zapanowanie nad […]
Kolejne przejście z fazy testowej do rzeczywistości weszło w sferę social. Nowy wygląd profili, zaraz po Facebooku zaproponował Twitter, o czym przekonała się już niewielka grupa jego […]
Od początku tygodnia Facebook wprowadza kolejne modyfikacje. Oczywiście każda z nich nie dotknie od razu wszystkich użytkowników, jednak część z nich już może zauważyć pewne różnice. […]
Jak zmienia się Pozycjonowanie w 2014? Rok 2013 upłynął nam pod znakiem licznych i dużych zmian w algorytmie wyszukiwarki Google, zmian raz bardziej, raz mniej udanych. […]
WordPress to obecnie najpopularniejszy CMS na rynku i nie ma co do tego żadnych wątpliwości. To, co między innymi charakteryzuje WordPressa to możliwość korzystania z przeogromnej […]
Decydując się na samodzielne pozycjonowanie naszej strony – bez korzystania z usług agencji, czy firmy zajmującej się SEO, musimy pamiętać o kilku istotnych kwestiach, które są popełniane […]
Nowy rok rozpoczął się na dobre, we wszystkich branżach to czas podsumowań i planów na kolejne 12 miesięcy. Rok 2013 nie był przełomowy w branży social […]
Jak wiadomo w Google AdWords obowiązują pewne zasady, których każdy reklamodawca powinien się trzymać. Rzeczywistość okazuje się jednak nieco inna, dlatego też w niniejszym artykule zostaną […]
W lutym 2013 roku miała miejsce ostatnia aktualizacja wskaźnika PageRank. Matt Cutts na swoim Twitterze ostatnio potwierdził, że na pewno do końca tego roku aktualizacja wskaźnika […]
W ostatnim czasie świat obiegły dość niepokojące informacje związane z całkowitym odejściem od przekazywania do programów statystyk stron www, wpisywanych w wyszukiwarkę Google słów kluczowych. Prace […]