504 339 559
Wujaszek jak zwykle w okresie świątecznym stara się nawiązać do tematyki Bożego Narodzenia za pomocą aplikacji i różnorodnych dodatków. Sprawdźmy, jak wygląda klimat świąteczny wokół Google […]
Google Analytics to nieocenione źródło informacji, o tym jak działa nasza strona, jak poruszają się po niej użytkownicy i czy są zadowoleni z tego, co znajdują […]
Tym razem z goła odmienny temat od wszystkich, które pojawiają się zazwyczaj na naszym blogu. Mowa tutaj o akcji #dladzieciakow prowadzonej przez Paylane oraz partnerów. Celem akcji jest […]
Większość właścicieli małych firm być może nie zdaje sobie sprawy z faktu, że dobrze przeprowadzone działania marketingowe w różnych kanałach komunikacji mogą rzeczywiście zdziałać cuda. Oczywiście […]
Na skuteczne działania mające na celu wypromowanie produktu czy też usługi klienta składa się wiele czynników. Jednym z ważniejszych jest współpraca z klientem na jasnych, uczciwych […]
21 października 2014 roku w warszawskich Złotych Tarasach odbyła się największa w Europie Środkowej konferencja poświęcona analityce internetowej – Think Analytics. Google przeznaczyło do rozdania 120 […]
Marketing wizualny z wykorzystaniem Instagrama staje się coraz popularniejszy. Nie wystarczy jednak wrzucić pierwsze lepsze zdjęcie z nastawieniem na sprzedaż. Dodawanie standardowych zdjęć produktów jest dla […]
WordPress to z pewnością jeden z najczęściej używanych systemów CMS zarówno do projektowania stron biznesowych, zaawansowanych portali jak i prostych blogów, dlatego też coraz częściej staje […]
Scrapebox – program mający w świecie SEO złą renomę, który “ramię w ramię” z XRumerem ma moc zarzucania internetu automatycznie wygenerowanym spamem. Chciałabym jednak przedstawić inne […]
Kilka dni temu Google zapowiedziało wprowadzenie nowego rozszerzenia reklam, które umożliwi reklamodawcom lepsze podkreślenie ich strony, produktu czy usługi. Mowa tutaj o tzw. „objaśnieniach” widocznych w […]