504 339 559
Na skuteczne działania mające na celu wypromowanie produktu czy też usługi klienta składa się wiele czynników. Jednym z ważniejszych jest współpraca z klientem na jasnych, uczciwych […]
21 października 2014 roku w warszawskich Złotych Tarasach odbyła się największa w Europie Środkowej konferencja poświęcona analityce internetowej – Think Analytics. Google przeznaczyło do rozdania 120 […]
Marketing wizualny z wykorzystaniem Instagrama staje się coraz popularniejszy. Nie wystarczy jednak wrzucić pierwsze lepsze zdjęcie z nastawieniem na sprzedaż. Dodawanie standardowych zdjęć produktów jest dla […]
WordPress to z pewnością jeden z najczęściej używanych systemów CMS zarówno do projektowania stron biznesowych, zaawansowanych portali jak i prostych blogów, dlatego też coraz częściej staje […]
Scrapebox – program mający w świecie SEO złą renomę, który “ramię w ramię” z XRumerem ma moc zarzucania internetu automatycznie wygenerowanym spamem. Chciałabym jednak przedstawić inne […]
Kilka dni temu Google zapowiedziało wprowadzenie nowego rozszerzenia reklam, które umożliwi reklamodawcom lepsze podkreślenie ich strony, produktu czy usługi. Mowa tutaj o tzw. „objaśnieniach” widocznych w […]
Facebook chce zatrzymać użytkowników, którzy rezygnują z posiadania kont z powodu ogromnej ilości śmieciowych treści. Najnowsze zmiany mają na celu ułatwienie użytkownikom serwisu dotarcie do przydatnych […]
WordPress to ciągłe najpopularniejszy CMS na rynku i nie ulega to najmniejszej wątpliwości. Wybieramy go dlatego, że jest łatwy w obsłudze, posiada nieskończoną ilość wtyczek, dzięki […]
Fakt, Tumblr nie cieszy się taką popularnością w Polsce jak wszechobecny Facebook czy pozostałe platformy społecznościowe, ale być może to tylko kwestia czasu – podobnie było […]
Copywritng to siła napędowa content marketingu. Precyzyjne opisy produktów, wartościowe treści na stronie, jasne i klarowne komunikaty to duże ułatwienie dla użytkowników serwisów. Strona jest bardziej […]