Content editory – narzędzia ułatwiające pisanie zgodne z zasadami SEO

Blog page
zdjęcie główne

Pracując jako copywriter lub prowadząc własnego bloga, musisz pamiętać o tym, aby tworzyć treści najwyższej jakości, które jednocześnie będą zgodne z zasadami pozycjonowania. Zastanawiasz się, jak przyspieszyć pisanie artykułów sponsorowanych, opisów produktów i kategorii przy jednoczesnym zachowaniu odpowiedniej ilości słów kluczowych? Jeżeli tak, to zapoznaj się z artykułem, w którym przedstawię parę narzędzi contentowych, które ułatwią Ci stworzenie tekstu przyjaznego dla wyszukiwarki.

Słowem wstępu, czyli rola contentu w pozycjonowaniu

Na samym początku, zanim przejdę do omawiania konkretnych content editorów, chciałbym pokrótce omówić rolę treści w kontekście SEO. Marketing internetowy jest nierozerwalnie połączony z wysokiej jakości contentem. Z roku na rok rośnie zapotrzebowanie na tworzenie wartościowej treści, co przekłada się na większą ilość pracy zarówno u copywriterów, jak i specjalistów SEO. Obecne algorytmy Google promują te strony, na których znajduje się treść bogata w słowa kluczowe oraz dodatkowe elementy urozmaicające content takie jak m.in. obrazki, infografiki czy wideo.

Jakościowe teksty znacząco poprawiają skuteczność SEO – dobrze przygotowany content to recepta na przyszły sukces strony internetowej. Zoptymalizowana treść to nie tylko sposób zapewniający wyższą pozycję w wyszukiwaniu – jest to również źródło cennych informacji, które ułatwiają przyciągnięcie potencjalnych klientów oraz zbudowanie z nimi trwałych relacji. Przekłada się to na wzbudzenie zaufania internautów oraz na sukces serwisu.content to król

Jakie treści są promowane przez Google?

Jakościowy tekst, czyli jaki? Pojęcie dobrej treści jest bardzo szerokie – niejednokrotnie pisząc tekst, miałem wrażenie, że napisałem naprawdę solidny artykuł. Po wrzuceniu go do content editorów, które opiszę w dalszej części artykułu, otrzymywałem feedback o tym, że mój tekst ma braki pod wieloma względami – m.in. czytelności, unikalności czy nasycenia frazami kluczowymi. Własna ocena tekstu nie do końca może odzwierciedlać jego rzeczywisty poziom i jakość. Z pomocą przychodzą edytory treści oraz Google, które zmieniło swoje podejście do wyciągania stron w wynikach wyszukiwania od aktualizacji algorytmu Panda. Miał on na celu pomijanie stron, na których znajdowały się zduplikowane i słabe jakościowo teksty. Jakie więc treści są warte uwagi według Google?

  • Napisane są poprawnie – jeżeli zależy Ci na budowaniu swojej marki jako godnej zaufania, nie pozwól, aby teksty zawierały literówki, błędy językowe czy interpunkcyjne.
  • Brzmią naturalnie – nie są one przesycone frazami kluczowymi, które brzmią nienaturalnie w szyku zdania, np. w naszym sklepie znajdziesz kurtki wiosenne promocja czy wywóz gruzu Wrocław to oferta kierowana do każdego.
  • Są czytelne – jest to jeden z najważniejszych czynników tworzenia contentu; pamiętaj o tym, że teksty powinny zawierać m.in. akapity, wypunktowania, pogrubienia oraz nagłówki, dzięki czemu czytelnik nie zniechęci się czytaniem.
  • Są unikalne – Google nie wypromuje stron, na których znajduje się taka treść, jak na 10 innych serwisach; pamiętaj o tym, żeby zrobić dokładny research i ubrać słowa tak, żeby to Twój tekst był unikalny i najlepszy pośród setek tysięcy innych witryn.
  • Bogate są w wideo, grafiki i wykresy.

Jeżeli chcesz poznać więcej tajników pisania tekstów, które są dobrze oceniane nie tylko przez Google, ale i użytkowników, sprawdź mój poprzedni wpis https://www.netim.pl/jasno-krotko-i-na-temat-czyli-jak-pisac-teksty-ktore-sprzedaja/. Dzięki temu poradnikowi dowiesz się, jak pisać krótko, zwięźle i na temat, dzięki czemu zwiększysz szansę na dobry odbiór Twojego serwisu w Internecie.

Content a intencje użytkowników

Na zakończenie wstępu omówię również pisanie treści pod intencje użytkowników Internetu. Tworząc jakościowy content, musisz mieć na uwadze to, co użytkownicy chcą się dowiedzieć poprzez wpisanie danych fraz w Google. Wyszukiwarka wykorzystuje algorytm RankBrain, który oparty jest o sztuczną inteligencję dobierającą wyniki wyszukiwania do wpisanej frazy. Wykorzystanie tego systemu oraz zebranie odpowiednich danych o użytkownikach umożliwia lepsze dopasowanie informacji o potencjalnym kliencie. Dzięki temu wyświetlane wysoko są strony, które zawierają jakością treść dopasowaną jednocześnie do intencji użytkownika. Edytory treści, które zostaną opisane niżej, generują podpowiedzi (frazy i ich ilość), dzięki którym dopasujesz słowa kluczowe i tekst pod ich wymagania płynące z zapytań. Przełoży się to na wyższe pozycje w wyszukiwaniu Google oraz zwiększy ruch na Twojej stronie.

Edytory treści, czyli narzędzia do wspomagania pisania pod SEO

Niezależnie od rodzaju każda branża posiada specjalistyczne narzędzia, które ułatwiają pracę oraz wpływają na jej szybkość i efektywność. Podobnie jest i w marketingu internetowym – a dokładniej w content marketingu. Edytory treści to nowoczesne narzędzia, aplikacje i programy, które pomagają stworzyć treść zgodną z zasadami pozycjonowania stron internetowych. Content editory opierają się na szczegółowej analizie tekstu, po której wyświetlają informacje zwrotne o treści. Narzędzia te tworzą feedback, biorąc pod uwagę dwa główne czynniki: to, czy tekst jest dobrze zoptymalizowany pod kątem SEO oraz to, czy równocześnie jest czytelny i zrozumiały dla użytkownika. W dalszej części artykułu opiszę w szczegółowy sposób to, co wpływa na ogólny wynik analizy przez edytory treści.narzędzia content

Content editory – narzędzia przeznaczone nie tylko dla copywriterów

Edytory treści to narzędzia, które są przydatne głównie copywriterom – to właśnie ta grupa specjalistów może w prosty sposób stworzyć tekst, który będzie zoptymalizowany pod pozycjonowanie, co wpłynie na wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania. Omawiane aplikacje i programy jednak są stworzone nie tylko dla osób pracujących na co dzień z tworzeniem tekstów. Przydatne są one również specjalistom SEO oraz właścicielom stron – umożliwiają one szybkie sprawdzenie treści dostarczonych przez copywriterów. Pozwala to na szybką weryfikację tego, czy tekst nadaje się do publikacji na stronie internetowej, czy portalu zewnętrznym. Edytory treści są wygodną opcją dla osób, które prowadzą własny biznes i nie korzystają z usług agencji czy specjalistów SEO i contentu. Programy umożliwiają tworzenie własnych tekstów bez posiadania szerokiej wiedzy z zakresu pozycjonowania oraz copywritingu. Content editory charakteryzują się przyjaznym interfejsem, dzięki czemu każda osoba będzie w stanie odnaleźć się szybko w aplikacji lub programie i zacząć tworzyć teksty, które wpłyną na wyższą pozycję serwisu w wynikach wyszukiwania.

Pełna automatyzacja pracy z edytorami treści

Optymalizacja w pracy jest pojęciem bardzo ważnym – odpowiednio zaplanowana struktura działania w firmie pozwala osiągać coraz lepsze wyniki, co przekłada się na większy zysk finansowy przedsiębiorstwa. Mówiąc o optymalizacji i polepszeniu działania, trzeba wziąć pod uwagę dwa powiązane ze sobą aspekty: krótszy czas realizacji oraz wydajność pracy. Obie te rzeczy zapewniają content editory, dzięki którym stworzysz większą ilość treści w ciągu dnia i jednocześnie zachowasz wysoką jakość pisania. W moim odczuciu edytory treści to narzędzia, które rewolucjonizują pracę w zakresie planowania działań nie tylko dla mnie – jako copywritera, ale również dla specjalistów SEO, którzy otrzymują lepszej jakości treści w krótszym czasie. Narzędzia te w pewnym stopniu odciążają również ich od tworzenia wytycznych i researchu słów kluczowych pod dany temat – dzięki aplikacjom każdy copywriter jest w stanie stworzyć tekst na podstawie podpowiedzi od edytorów treści. Content editory to pełna automatyzacja pracy – korzystając z nich, zyskałem wiele czasu, który wcześniej poświęcałem na analizę słów kluczowych, dopasowanie nagłówków oraz formatowanie mojego tekstu. Dzięki tym ułatwieniom mogę stworzyć więcej tekstów, nie tracąc przy tym jakości. Szybkie tworzenie tekstu bez odpowiedniej weryfikacji wpływa na jego wartość. Pamiętaj – pisanie pod ilość ponad jakość nie jest dobrym nawykiem w pracy copywritera. Zależy Ci na stworzeniu unikalnego tekstu, który wyróżni się na rynku i będzie służył jako przykład dla innych? Postaw na edytory treści, z którymi stworzysz publikacje przyjazne dla wyszukiwarki oraz internautów.korzyści zastosowania edytorów treści

Najlepsze edytory treści, czyli z jakich aplikacji i programów warto korzystać

Popularność edytorów treści w ostatnim czasie rośnie – z tego powodu na rynku powstaje coraz więcej programów i aplikacji, które pomagają pisać teksty zgodne z zasadami SEO. W moim artykule przedstawię 4 narzędzia, z których korzystałem i są według mnie najlepsze do tego, aby stworzyć tekst dobrze zoptymalizowany pod wyszukiwanie w Internecie.

Content Editor od SurferSEO

Content Editor od SurferSEO to nowoczesne narzędzie, które usprawnia tworzenie wytycznych przez specjalistów SEO dla copywriterów, przy jednoczesnym pisaniu i optymalizacji tekstu w czasie rzeczywistym – wszystko to dzięki interaktywnym metrykom w oknie programu. Edytor kompatybilny jest z takimi platformami jak m.in. WordPress, Google Docs, Ckeditor czy TinyMCE. Co ważne – Content Editor od SurferSEO to płatny program, który można zakupić w kilku różnych pakietach. Plany z dostępem do edytora treści kosztują miesięcznie:

  • 59 dolarów – ograniczenie do 25 użyć w miesiącu,
  • 99 dolarów – ograniczenie do 100 użyć w miesiącu,
  • 199 dolarów – ograniczenie do 300 użyć w miesiącu.

SurferSEO Content Editor – korzyści zarówno dla copywriterów, jak i specjalistów SEO

SurferSEO stworzyło edytor treści, który jest narzędziem usprawniającym pracę nie tylko copywriterów. Aplikacja umożliwia stworzenie specjalistom SEO stworzenie briefu za pomocą wprowadzenia jednego słowa kluczowego. Narzędzie to przykład pełnej automatyzacji pracy – Content Editor SurferSEO na podstawie jednej frazy przeanalizuje konkurencję, wygeneruje dodatkowe słowa kluczowe, ich nasycenie w treści, długość tekstu czy ilość śródtytułów. Aplikacja działa za pomocą algorytmu, który analizuje konkurencję znajdującą się w TOP 10, dzięki czemu dopasowuje wytyczne na podstawie analizowanych treści z górnych pozycji wyszukiwania. Jakie zalety ma jeszcze edytor treści SurferSEO?

Korzyści dla specjalisty SEO:

  • automatyczne tworzenie wytycznych za pomocą wprowadzenia jednego słowa kluczowego,
  • automatyczna analiza stron z top 10 dla danej frazy; analiza daje wskazówki dotyczące długości tekstu, struktury oraz zawartości (nagłówki, obrazki, wypunktowania),
  • dodatkowo generowane słowa kluczowe, które są dopasowane do treści,
  • pełna automatyzacja tworzenia zlecenia, co wpływa na krótszy czas tworzenia wytycznych dla copywritera.

Korzyści dla copywritera:

  • wytyczne zawsze pod ręką przeliczane w trakcie pisania,
  • weryfikowanie postępów na bieżąco; licznik słów, zagęszczenia i użycia słów kluczowych, ilość akapitów – wszystko to jest aktualizowane i wyświetlane w czasie rzeczywistym,
  • wyświetlanie limitów – odnosi się to do maksymalnej ilości słów oraz liczby użytych słów kluczowych i przydatnych zwrotów (proponowanych przez narzędzie),
  • możliwość szybkiej edycji i pisania bez konieczności logowania się,
  • automatyczne wykreślanie się użytych podpowiedzi,
  • pełna automatyzacja sprawdzania i redagowania tekstu pod kątem SEO.

Content Editor SurferSEO – główne okno programu

Główne okno programu składa się z panelu, w którym tworzona jest treść – aplikacja posiada wszystkie niezbędne narzędzia edycji tekstu takie jak m.in. pogrubienia, kursywę, podkreślenia, wstawianie mediów, cytatów czy wyrównanie tekstu. W okienku programu znajduje się również funkcja eksportu pliku do HTML, co jest przydatne np. jeżeli zależy Ci na wklejeniu tekstu na CMS w formie kodowanej. Obok okna głównego znajdują się sekcje z wytycznymi. Aplikacja działa w czasie rzeczywistym – każde napisanie np. wyrazu lub frazy kluczowej jest na bieżąco aktualizowane – wpływa to na wygodę pracy. Dzięki automatycznemu wypełnianiu postępów nie musisz co chwilę analizować tego czy użyłeś wszystkich fraz lub, czy Twój tekst spełnia wszystkie założenia płynące z briefa.

surferseo - okno programu

Jasne wytyczne i swoboda pisania

Narzędzie podzielone jest na sekcje, w których opisane są zalecenia co do długości tekstu, ilości akapitów, pogrubień i obrazków – w razie spełnienia zaleceń ikonki automatycznie zmieniają kolor (czerwony, gdy wytyczne nie zostały spełnione i zielony, gdy liczba elementów w tekście się zgadza). Opcjonalnie mogą być również zapisane notatki od specjalisty SEO (sekcja Notes).

Automatyczne dobieranie słów kluczowych do użycia w treści

Content Editor od Surfera działa na podstawie specjalnego algorytmu, który analizuje jakie słowa i frazy powinny znaleźć się w artykule o określonej tematyce. Działa on w oparciu o analizowanie zapytań użytkowników oraz podobnego wyszukiwania.

Prościej mówiąc – Content Editor analizuje treści konkurencji automatycznie – każda fraza, która jest określona jako ważna, dostaje odpowiednią liczbę powtórzeń, dzięki czemu w trakcie pisania jesteśmy w stanie stwierdzić, ile potrzebujemy jeszcze słów kluczowych w tekście, tak aby mógł on być z powodzeniem opublikowany w Internecie.

Sekcja z frazami, które posłużą jako inspiracja

Sekcja słów kluczowych podzielona jest na dwa segmenty – w drugiej części tego okna znajdują się takie frazy, które są wpisywane przez użytkowników i są powiązane tematycznie. Mogą one posłużyć jako inspiracja dla copywritera.

Edytor treści SurferSEO to w moim odczuciu najlepsze narzędzie do optymalizacji tekstów pod kątem SEO. Ogromną zaletą aplikacji jest automatyzacja pracy – zarówno u copywriterów, jak i specjalistów SEO. Automatyczne wypełnianie się wytycznych, analiza konkurencji, generowanie dodatkowych fraz kluczowych – wszystko to sprawia, że Content Editor SurferSEO to narzędzie, które zaoszczędzi czas na tworzenie artykułów i briefu oraz wpłynie na pozycje strony, na której znajdzie się Twój artykuł.dodatkowe frazy surferseo

Edytor SEMSTORM

Edytor SEMSTORM to narzędzie optymalizujące teksty, które zostało stworzone do sprawdzania treści pod kątem SEO – artykuły mogą być napisane prosto w edytorze lub przez wcześniej przygotowany artykuł. Co ważne – edytor treści jest jednym z elementów całej aplikacji SEMSTORM, która służy m.in. do monitoringu, analizy stron, fraz kluczowych oraz audytów. Pakiet programu z content editorem jest płatny – najtańsza wersja z dostępem do edytora kosztuje 99 zł miesięcznie (pakiet STARTER).

okno główne semstorm

Elementy narzędzia

Edytor treści SEMSTORM to bardzo intuicyjne narzędzie, które widokiem przypomina okienko publikowania posta w WordPressie. Okno główne programu składa się z kilku elementów, które tworzą jedną całość. Dzięki podzieleniu na sekcje aplikacja jest czytelna i wyświetla wszystkie niezbędne informacje pod ręką. Praca z narzędziem zaczyna się od wprowadzenia tytułu artykułu oraz uzupełnienia słów kluczowych. Co ważne – frazy te wpisuje się ręcznie, a na ich podstawie program przelicza ile razy powinny znaleźć się one w tekście oraz generuje podobne słowa, które warto umieścić w publikacji. Warto zaznaczyć, że kopiowana treść np. z Worda nie podlega stracie formatowania – przeklejając tekst do okna aplikacji, zyskujesz pewność, że wszystkie wypunktowania, śródtytuły czy pogrubienia zostaną na swoim miejscu. Oprócz głównego panelu edytor SEMSTORM składa się z takich sekcji jak:

  • sugestie – w tym oknie narzędzie podpowiada powiązane frazy kluczowe, które powinny znaleźć się w tekście, a także jakie powinno być ich nasycenie w artykule,

semstorm sugestie

 

  • oceny – w tej sekcji narzędzie sprawdza wprowadzony i wstępnie zredagowany tekst; SEMSTORM dokonuje analizy tekstu pod kątem ewentualnych błędów, czytelności oraz SEO, czyli porównuje tekst do wszystkich wymagań, które stawiane są przez wyszukiwarkę,

 

 

  • statystyki – sekcja ta odnosi się do najważniejszych informacji o tekście, które ujęte są w liczbach; dzięki tej opcji dowiadujemy się o liczbie błędów, czytelności tekstu (współczynnik FOG), liczbie długich zdań; dodatkowo przybliżane są takie dane jak: liczba znaków, słów, stron i paragrafów,

semstorm statystyki

  • pytania – funkcja ta sugeruje zwroty, które są często wyszukiwane przez internautów; dzięki ich użyciu tekst zyska lepszą widoczność w Google; frazy są też dobrą inspiracją do rozbudowy tekstu o dodatkowe akapity, które są „na czasie” wśród użytkowników Internetu.

semstorm pytania

  • podpowiedzi SEO – jest to okienko, w którym wyświetlane są podstawowe elementy, które muszą znaleźć się w tekście, aby mógł być on brany pod uwagę jako wartościowa publikacja; w podpowiedziach SEO znajdują się takie elementy jak tytuł, nagłówki, pogrubienia, podkreślenia czy obrazki.

podpowiedzi seo semstorm

Edytor SEMSTORM to narzędzie, które przyda się każdemu copywriterowi oraz osobom prowadzącym własnego bloga lub biznes, który wymaga stworzenia wartościowych treści na stronę. Content editor jest prosty w obsłudze, wyświetla podpowiedzi, a także informuje o poziomie czytelności tekstu, dzięki czemu w łatwy sposób stworzysz tekst, który jednocześnie będzie przyjazny użytkownikom oraz zostanie nasycony odpowiednimi frazami kluczowymi, oraz innymi elementami, które wpływają na jego pozycje w wynikach wyszukiwania.

SEO Content Editor

SEO Content Editor to darmowy asystent pisania, który ułatwia optymalizacje treści pod zasady pozycjonowania. Narzędzie oblicza wynik SEO oraz dostarcza informacje zwrotne na temat tego, jak można poprawić treść.

SEO Content Editor – co bierze pod uwagę?

SEO Content Editor jest względnie prostym i intuicyjnym narzędziem, które w kontekście optymalizacji treści bierze takie składowe jak:

  • frazy kluczowe (wprowadzane są one manualnie i analizowane na podstawie Google Trends),
  • dodatkowe frazy,
  • title,
  • meta description.

SEO Score – na co się składa?

Po napisaniu treści, wpisaniu fraz kluczowych, wypełnieniu title i meta description, narzędzie analizuje tekst i pokazuje wynik (SEO Score), który jest względnym odzwierciedleniem tego, jaki jest nasz tekst.

SEO Score – Page Title i Meta Description

Do osiągnięcia dobrego wyniku (w tym wypadku 89/100) należy napisać tytuł strony, użyć frazy głównej w tytule oraz w tekście, oraz dostosować długość tytułu do standardów (do 60 znaków maksymalnie).

Drugim aspektem jest meta description, w którym powinna być zawarta fraza główna, a długość opisu nie powinna przekraczać 160 znaków – w przeciwnym razie zostanie ucięta przez Google w wynikach wyszukiwania.

page title seo content editor

meta description seo content editorSEO Score – Content

Zoptymalizowany tekst pod kątem SEO według narzędzia to taki, który:

  • posiada tytuł w postaci nagłówka H1,
  • w tytule ma użytą nieodmienioną frazę główną,
  • posiada odpowiednią ilość znaków,
  • ma zawartą nieodmienioną frazę główną w pierwszym akapicie,
  • ma wielokrotnie powtórzoną frazę główną,
  • posiada obrazki,
  • ma zawartą frazę główną w nazwie grafiki,
  • ma wypełniony atrybut alt z nieodmienioną frazą główną,
  • ma przynajmniej jeden odnośnik (link).

SEO Content Editor to proste narzędzie (w porównaniu do SurferSEO oraz posiada zdecydowanie mniej funkcji). Aplikacja bierze pod uwagę najważniejsze elementy, które powinny znaleźć się w tekście i wyświetla wynik w postaci punktów. Największą zaletą programu jest to, że jest bezpłatny i bardzo prosty w obsłudze – z aplikacji skorzystają z powodzeniem zarówno copywriterzy, jak i osoby, które hobbystycznie prowadzą swojego bloga.

SEO Content Editor od WebSite Auditor

Ostatnim programem w moim zestawieniu jest SEO Content Editor, który jest jednym z narzędzi aplikacji WebSite Auditor. Jest to program komputerowy, dzięki któremu wykonasz audyt strony, ocenisz jej strukturę, wizualizację czy treść. Wbudowany edytor treści analizuje dany tekst, który jest już umieszczony na stronie, a następnie wyświetla informacje zwrotne w procentowym współczynniku optymalizacji. Oznacza to, że w odróżnieniu od poprzednich narzędzi w tym programie nie ma możliwości tworzenia tekstu od podstaw. Podobnie jak SEO Content Editor jest to aplikacja darmowa – aby ją pobrać, należy podać jedynie e-mail.

website auditor content editor okno główne

Obsługa programu – określenie słów kluczowych

Pierwszym krokiem w optymalizacji treści na istniejącej stronie, jest określenie fraz kluczowych. Po ich wypisaniu program wyświetla wszystkie wyrazy, które powinny się znaleźć w naszym tekście i automatycznie dobiera ich liczbę powtórzeń.

słowa kluczowe seo content editor

Optymalizacja treści pod SEO – propozycje dodatkowych słów kluczowych

Narzędzie wspomagające optymalizacje treści automatycznie dobiera dodatkowe frazy kluczowe, których użycie podnosi jakość tekstu oraz wpływa na jego wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania.

Są to słowa kluczowe, które są używane najczęściej przez konkurentów niszowych – wybierane są za pomocą algorytmu TF-IDF.

Współczynnik optymalizacji

Content Editor posiada wbudowany licznik, który wyrażany jest w punktach procentowych (współczynnik optymalizacji).

Pod tym miernikiem wyświetlane są szybkie wskazówki SEO, dzięki którym na bieżąco jesteśmy w stanie dowiedzieć się, co można zrobić, aby strona była lepiej zoptymalizowana pod kątem SEO.

współczynnik optymalizacji

Automatyczna analiza konkurencji

Program automatycznie analizuje konkurencję, w której pojawiają się dane słowa kluczowe oraz powiązane treści z naszym tematem. Umożliwia to łatwe i szybkie sprawdzenie tego, w jaki sposób konkurencja użyła słów kluczowych w tekście, jakie są długości artykułów etc.

Po kliknięciu w dany link wyświetlana jest strona (w formie słów kluczowych), dzięki czemu możemy skorzystać z danych fraz, które wpłyną na lepszą optymalizację naszej strony.

analiza konkurencji content editor

Moduł pytań – o co pytają ludzie?

Edytor treści posiada również moduł tematów i pytań, które są wpisywane przez użytkowników. Dzięki tej sekcji dowiemy się, czego tak naprawdę oczekują internauci z powiązanymi frazami z naszego tekstu.

Sekcja ta jest bardzo przydatna – warto odpowiedzieć na jak najwięcej pytań, co zwiększa szansę powodzenia naszej strony w wynikach wyszukiwania.

pytania content editorWord cloud, czyli które słowa dominują na naszej stronie

Content Editor generuje specjalną chmurę słów, która odnosi się do najczęściej występujących fraz w tekście. Funkcja ta przydatna jest do oceny tego, jakie słowa zostaną uznane przez Google za główne, czyli na które frazy strona będzie najlepiej rankować.

Content Editor od WebSite Auditor to darmowe narzędzie, które przyda się w pracy specjalisty SEO oraz osobom, które prowadzą własną stronę i nie decydują się na pomoc ze strony agencji. Program w szczegółowy sposób wyświetla informacje o tym, czy tekst spełnia zasady zgodne z pozycjonowaniem oraz umożliwia jego poprawę.

Content editory – teksty w pełni zoptymalizowane

Dobrze zoptymalizowana treść to recepta na sukces Twojego serwisu. Poprzez odpowiednie przygotowanie tekstu, który z jednej strony porwie czytelnika, a z drugiej będzie bogaty we frazy kluczowe, obrazki czy wideo, uzyskasz wartościowy materiał, który ma szansę zaistnieć w Internecie. Edytory treści z pewnością ułatwią zadanie – dzięki nim zaoszczędzisz czas i zyskasz na efektywności pracy. Pomimo tego, że wiele profesjonalnych narzędzi jest płatnych, to inwestycja w nie szybko przełoży się na większy zysk finansowy firmy, w której pracownicy będą pracować lepiej, szybciej i  wydajniej. Na zakończenie artykułu przygotowałem infografikę, która przedstawia główne zalety korzystania z edytorów treści.

Dariusz Mrozek

Ciągle doszkalający się copywriter z aspiracjami na specjalistę ds. contentu i SEO. Prywatnie kibic Arsenalu oraz kibic angielskiej piłki. W wolnej chwili poświęca się graniu na gitarze, tworzeniu stron internetowych oraz amatorskim grafikom.