504 339 559
W planach na 2022 rok nie może zabraknąć udziału w branżowych konferencjach, które zapowiadają się naprawdę obiecująco. Wśród wydarzeń związanych ze światem e-marketingu organizowane są bogate […]
Głównym celem nieustannego rozwoju algorytmów Google jest udoskonalanie wyników wyszukiwania tak, aby dostarczały wartościowych informacji zgodnych z intencjami użytkowników. Współcześni internauci chcą otrzymywać kompleksowe odpowiedzi w […]
Branża SEO/SEM to bardzo dynamiczna dziedzina marketingu. Mimo że większość prac optymalizacyjnych ma długofalowy charakter, aktualizacje algorytmów i zmiany zachowań użytkowników internetu nierzadko wymuszają zmiany w […]
SEO i SEM to dziedziny marketingu, w których zmiany zachodzą bardzo szybko. Często mają rewolucyjny charakter i z dnia na dzień zmieniają obowiązujące zasady gry. Jaki […]
Black Friday, Black Week, Cyber Monday – to tylko kilka okazji do kupienia taniej produktów i usług w ostatnich dniach listopada. Obniżki oferują dziś niemal wszystkie […]
Kiedy roboty wyszukiwarki internetowej odwiedzają witrynę w celu jej zaindeksowania, zajmują się crawlowaniem. Czy wiesz, że możesz nie tylko spojrzeć na stronę jak roboty Google, ale […]
Zgodzisz się, że powtarzalne zadania zajmują specjalistom SEO za dużo czasu? Na szczęście jest na to prosty sposób. Poznaj podstawowe i zaawansowane funkcje w Excelu i […]
Optymalizacja SEO on-site obejmuje wdrożenie struktury nagłówków HTML, które wspierają proces pozycjonowania i ułatwiają skanowanie tekstu przez użytkownika. Sprawdź, jaka jest poprawna struktura nagłówków strony internetowej […]
Czasy w których wystarczyło założyć firmę, wynająć lokal lub biuro i postawić szyld informujący potencjalnego klienta o rodzaju działalności już dawno minęły. Aktualnie informacje o każdym […]
Wyrażenia regularne mają kilka zastosowań, pozwalają chociażby na zaawansowane filtrowanie danych w narzędziach Google i są niezbędne do wdrożenia zaawansowanych przekierowań w pliku .htaccess. Dowiedz się, […]