504 339 559
Content marketing zajął dość znaczące miejsce w strategii marketingu on-line i jest on odmieniany przez wszystkie przypadki przez marketerów na całym świecie. O tworzeniu wartościowego contentu […]
Facebook to jeden z wielu kanałów pozwalających dotrzeć do potencjalnych klientów. Sprawa wydaje się prosta. Zakładasz konto, wstawiasz posty i zdjęcia, zachęcasz konkursami, a liczba fanów […]
Snapchat to aplikacja umożliwiająca przesyłanie krótkich nagrań video oraz zdjęć. To co wyróżnia aplikację to ulotność nagrań. Początkowo wiadomość znikała zaraz po obejrzeniu. Obecnie istnieje możliwość […]
Kto powiedział, że działania w social media nie mogą w naturalny sposób wspierać sprzedaży? Jeżeli nadal myślisz, że sama reklama na Facebooku, czy wrzucenie kilku wpisów […]
Podążając za głównym twierdzeniem ewangelisty Google Analytics Avinasha Kaushika: “Segmentuj albo giń” podczas analizy danych ze strony powinniśmy dążyć do wyciągania wniosków dotyczących segmentów użytkowników.
Nie ma nic fajniejszego niż robienie zakupów w internecie. Nieprawda? Jeśli otrzymamy przy tym obsługę klienta na wysokim poziomie, produkty dostarczone na czas oraz ich odpowiednie […]
Pinterest jest jednym z najgorętszych nowych kanałów społecznościowych, które z powodzeniem można wykorzystać w reklamie. Gwałtowny wzrost popularności Pinteresta obserwuje się od 2012 roku. W grudniu […]
Pozycjonowanie nieustannie się zmienia, szczególnie dynamicznie w ostatnich latach. Nie możemy nawet mówić o ewolucji, a raczej o kolejnych rewolucjach, które serwuje nam Google. Każda kolejna, […]
Wujaszek jak zwykle w okresie świątecznym stara się nawiązać do tematyki Bożego Narodzenia za pomocą aplikacji i różnorodnych dodatków. Sprawdźmy, jak wygląda klimat świąteczny wokół Google […]
Google Analytics to nieocenione źródło informacji, o tym jak działa nasza strona, jak poruszają się po niej użytkownicy i czy są zadowoleni z tego, co znajdują […]