504 pokaż numer 339 559
Podążając za głównym twierdzeniem ewangelisty Google Analytics Avinasha Kaushika: “Segmentuj albo giń” podczas analizy danych ze strony powinniśmy dążyć do wyciągania wniosków dotyczących segmentów użytkowników.
Mała dawka inspiracji leci właśnie do Was. Mam nadzieję, że dzięki nim wytrzymacie pressing i z łatwością sczelendżujecie ten tydzień. Przy dobrym stanie motywacyjnym i odrobinie […]
Nie ma nic fajniejszego niż robienie zakupów w internecie. Nieprawda? Jeśli otrzymamy przy tym obsługę klienta na wysokim poziomie, produkty dostarczone na czas oraz ich odpowiednie […]
Pinterest jest jednym z najgorętszych nowych kanałów społecznościowych, które z powodzeniem można wykorzystać w reklamie. Gwałtowny wzrost popularności Pinteresta obserwuje się od 2012 roku. W grudniu […]
Pozycjonowanie nieustannie się zmienia, szczególnie dynamicznie w ostatnich latach. Nie możemy nawet mówić o ewolucji, a raczej o kolejnych rewolucjach, które serwuje nam Google. Każda kolejna, […]
Wujaszek jak zwykle w okresie świątecznym stara się nawiązać do tematyki Bożego Narodzenia za pomocą aplikacji i różnorodnych dodatków. Sprawdźmy, jak wygląda klimat świąteczny wokół Google […]
Google Analytics to nieocenione źródło informacji, o tym jak działa nasza strona, jak poruszają się po niej użytkownicy i czy są zadowoleni z tego, co znajdują […]
W tym miesiącu wybraliśmy dla Was 4 inspiracje, które najbardziej zapadły nam w pamięć, choć było ich jak zawsze sporo. Jeśli ostatnio też trafiłeś na coś […]
Tym razem z goła odmienny temat od wszystkich, które pojawiają się zazwyczaj na naszym blogu. Mowa tutaj o akcji #dladzieciakow prowadzonej przez Paylane oraz partnerów. Celem akcji jest […]
Większość właścicieli małych firm być może nie zdaje sobie sprawy z faktu, że dobrze przeprowadzone działania marketingowe w różnych kanałach komunikacji mogą rzeczywiście zdziałać cuda. Oczywiście […]