504 339 559
W dniach 26-27 maja uczestniczyliśmy w II edycji międzynarodowej konferencji SEO & Content Camp organizowanej przez zespół WhitePress® w Zakopanem. Podczas spotkania wysłuchaliśmy prelekcji ekspertów z […]
Przekierowania 301 pozwalają nam skierować zarówno użytkowników jak i robotów wyszukiwarek na nowy adres URL, przy zachowaniu ruchu i widoczności strony. Umiejętne stosowanie przekierowań 301 pomaga […]
Przemyślane działania marketingowe wspierają rozwój firmy i pomagają w poprawie jej rentowności. Podczas nadawania im kierunku czynnikiem decydującym o sukcesie jest wyznaczenie celów marketingowych w przedsiębiorstwie, […]
Performance Max to rodzaj kampanii, dzięki której w jednym miejscu masz dostęp do wszystkich zasobów reklamowych Google Ads oraz możesz wyświetlać reklamy w każdym kanale Google. […]
Outsourcing marketingu to nic innego jak zlecenie różnego rodzaju działań promocyjnych, wizerunkowych lub sprzedażowych firmie zewnętrznej. Może przybierać różne formy i być prowadzony w różnej skali. […]
Zebrałem tutaj kilka relatywnie często spotykanych błędów w redagowaniu treści internetowych. Jeśli masz duże doświadczenie w copywritingu, prawdopodobnie już je znasz. Jeśli jednak dopiero zaczynasz swoją […]
Marketing internetowy daje możliwość prowadzenia różnych form promocji biznesu, które cechuje wysoka skuteczność. Niektóre z nich wymagają większego zaplecza finansowego, inne – zapewniają zadowalające efekty przy […]
Dzięki funkcji Rich Snippets internauci mogą poznać zawartość stron internetowych bezpośrednio w wynikach wyszukiwania Google’a. W ten sposób szybciej trafiają na oferty dopasowane do potrzeb, co […]
Dobry marketing firmy zapewnia wiele korzyści dla biznesu – więcej niż działania podejmowane bez strategii i planu. Od budżetu firmy oraz jej celów zależy wybór formy […]
W piątek wzięliśmy udział w WarmUp’ie we Wrocławiu organizowanym przez zespół Whitepress z pomocą agencji Fox Strategy. Było to pierwsze spotkanie z cyklu tzw. rozgrzewek przed […]