504 339 559
Outsourcing marketingu to nic innego jak zlecenie różnego rodzaju działań promocyjnych, wizerunkowych lub sprzedażowych firmie zewnętrznej. Może przybierać różne formy i być prowadzony w różnej skali. […]
Zebrałem tutaj kilka relatywnie często spotykanych błędów w redagowaniu treści internetowych. Jeśli masz duże doświadczenie w copywritingu, prawdopodobnie już je znasz. Jeśli jednak dopiero zaczynasz swoją […]
Marketing internetowy daje możliwość prowadzenia różnych form promocji biznesu, które cechuje wysoka skuteczność. Niektóre z nich wymagają większego zaplecza finansowego, inne – zapewniają zadowalające efekty przy […]
Dzięki funkcji Rich Snippets internauci mogą poznać zawartość stron internetowych bezpośrednio w wynikach wyszukiwania Google’a. W ten sposób szybciej trafiają na oferty dopasowane do potrzeb, co […]
Dobry marketing firmy zapewnia wiele korzyści dla biznesu – więcej niż działania podejmowane bez strategii i planu. Od budżetu firmy oraz jej celów zależy wybór formy […]
W piątek wzięliśmy udział w WarmUp’ie we Wrocławiu organizowanym przez zespół Whitepress z pomocą agencji Fox Strategy. Było to pierwsze spotkanie z cyklu tzw. rozgrzewek przed […]
Treść publikowana dla samej treści ma niewielką wartość. Obecnie narzędzia oferują wsparcie kreatywne i edytorskie na wielu płaszczyznach, ale bez realizacji strategii nawet content tworzony w […]
Google stawia na jakość komunikacji, a nie ilość odnośników użytych na stronie www. Dlatego też premiuje działania, które wiążą się z opanowanym do perfekcji zastosowaniem anchor […]
Jeżeli chcesz osiągnąć sukces na YouTube, musiałeś słyszeć o pozycjonowaniu filmów na tej platformie. Dobra i interesująca treść nie wystarczy, jeżeli nikt jej nie obejrzy. Aby […]
Marketing sklepu internetowego można prowadzić na wiele sposobów. Wśród najbardziej skutecznych narzędzi online warto wymienić pozycjonowanie, content marketing i kampanie PPC. W jaki sposób narzędzia te […]