504 pokaż numer 339 559
Mapy cieplne (ang. heat maps) są jedną z form Eye Trackingu (Okularografii) czyli bardzo popularnej metody rejestracji wzrokowej. W branży SEO tę metodę wykorzystujemy do śledzenia […]
Marketing wizualny z wykorzystaniem Instagrama staje się coraz popularniejszy. Nie wystarczy jednak wrzucić pierwsze lepsze zdjęcie z nastawieniem na sprzedaż. Dodawanie standardowych zdjęć produktów jest dla […]
WordPress to z pewnością jeden z najczęściej używanych systemów CMS zarówno do projektowania stron biznesowych, zaawansowanych portali jak i prostych blogów, dlatego też coraz częściej staje […]
Scrapebox – program mający w świecie SEO złą renomę, który “ramię w ramię” z XRumerem ma moc zarzucania internetu automatycznie wygenerowanym spamem. Chciałabym jednak przedstawić inne […]
Kilka dni temu Google zapowiedziało wprowadzenie nowego rozszerzenia reklam, które umożliwi reklamodawcom lepsze podkreślenie ich strony, produktu czy usługi. Mowa tutaj o tzw. „objaśnieniach” widocznych w […]
Facebook chce zatrzymać użytkowników, którzy rezygnują z posiadania kont z powodu ogromnej ilości śmieciowych treści. Najnowsze zmiany mają na celu ułatwienie użytkownikom serwisu dotarcie do przydatnych […]
WordPress to ciągłe najpopularniejszy CMS na rynku i nie ulega to najmniejszej wątpliwości. Wybieramy go dlatego, że jest łatwy w obsłudze, posiada nieskończoną ilość wtyczek, dzięki […]
Gdy już wybierzemy odpowiednią Agencję SEO i zlecimy jej pozycjonowanie warto dążyć do tego, aby działania nad serwisem nie leżały tylko po jednej ze stron. Obopólna […]
Fakt, Tumblr nie cieszy się taką popularnością w Polsce jak wszechobecny Facebook czy pozostałe platformy społecznościowe, ale być może to tylko kwestia czasu – podobnie było […]
Copywritng to siła napędowa content marketingu. Precyzyjne opisy produktów, wartościowe treści na stronie, jasne i klarowne komunikaty to duże ułatwienie dla użytkowników serwisów. Strona jest bardziej […]