504 339 559
Od 1 stycznia 2023 roku polskich przedsiębiorców prowadzących działalność handlową zaczęły obowiązywać nowe przepisy wynikające z regulacji prawnych UE. Dyrektywa Omnibus zrewolucjonizowała dotychczasowy sposób informowania o […]
W 2022 roku w SEO, PPC i w Social Mediach sporo się działo. Za nami aktualizacje algorytmów, rozwój sztucznej inteligencji oraz nowe formaty kampanii reklamowych. Na […]
Marki stosujące optymalizację SEO odnotowują wyższe zyski ze sprzedaży online. Poza widocznością lepsza pozycja w wynikach wyszukiwania zapewnia im bowiem rozpoznawalność i zaufanie konsumentów. Sprawdź, jak […]
Zastanawiałeś się, dlaczego w różnych miejscach Polski wyświetlają Ci się inne organiczne wyniki wyszukiwania oraz pozycje w mapkach Google? Co jest powodem tego, że szukając w […]
Audyt SEO to kluczowy element każdej strategii pozycjonowania i punkt wyjścia do skutecznych działań optymalizacyjnych na stronie www. To dokument zawierający konkretne wskazówki, których wdrożenie może […]
Przed nami Black Friday, czyli coroczne zakupowe szaleństwo i możliwość nabycia wartościowych produktów oraz usług po obniżce cen. W ostatnich dniach listopada na praktyków marketingu internetowego […]
Ochrona prywatności internautów w kontekście GDPR/RODO wciąż budzi sporo wątpliwości, szczególnie jeżeli chodzi o pliki cookies. Wiele stron internetowych nie informuje dziś użytkowników o wykorzystaniu ciasteczek […]
Internetowe ciasteczka wpływają na komfort, szybkość oraz intuicyjność przeglądania sieci. To dzięki nim możliwe staje się monitorowanie konwersji, używanie Google Ads oraz maksymalizowanie przychodów ze sprzedaży […]
Ekipa Netim regularnie pojawia się na wrocławskim Crash Mondays, dlatego nie mogło nas zabraknąć i tym razem. Content marketing jest nam szczególnie bliski, a właśnie ten […]
Depozycjonowanie stron internetowych wzbudza wiele kontrowersji w branżowym świecie. Prowadzenie praktyk Black Hat SEO to nieczyste zagranie ze strony konkurencji, które przyczynia się do obniżenia pozycji […]