504 339 559
Utrata pozycji SERP to sygnał zmian zachodzących w otoczeniu e-commerce lub błędów popełnionych przy optymalizacji witryny internetowej. Dla wielu przedsiębiorców oznacza spadek konwersji oraz niższe obroty. […]
Rynek e-commerce oferuje sprzedawcom więcej możliwości do rozwoju biznesu i pozwala dotrzeć do nowych klientów. Nie jest to jednak takie proste – w gąszczu konkurencji branży, […]
Uczenie maszynowe, śledzenie oparte na eventach oraz inne rozwiązania Google Analytics 4 umożliwiają łatwiejsze monitorowanie ruchu w kanałach online czy mobile oraz szybsze porównywanie zgromadzonych danych. […]
Jednym z kluczowych elementów każdej strategii SEO jest prawidłowe rozplanowanie treści na stronie. Czasami jednak w nasz content wkrada się bałagan, a wtedy może dojść do […]
Udział w branżowych wydarzeniach to znakomity sposób na wymianę doświadczeń z innymi uczestnikami oraz pozyskanie eksperckiej wiedzy. W naszym poprzednim wpisie wzięliśmy pod lupę krajowe konferencje […]
Kariera od juniora do seniora na stanowisku specjalisty SEO kusi nie tylko osoby studiujące kierunki marketingowe. W gronie osób zainteresowanych szeroko pojętym pozycjonowaniem stron znajdują się […]
W planach na 2022 rok nie może zabraknąć udziału w branżowych konferencjach, które zapowiadają się naprawdę obiecująco. Wśród wydarzeń związanych ze światem e-marketingu organizowane są bogate […]
Głównym celem nieustannego rozwoju algorytmów Google jest udoskonalanie wyników wyszukiwania tak, aby dostarczały wartościowych informacji zgodnych z intencjami użytkowników. Współcześni internauci chcą otrzymywać kompleksowe odpowiedzi w […]
Branża SEO/SEM to bardzo dynamiczna dziedzina marketingu. Mimo że większość prac optymalizacyjnych ma długofalowy charakter, aktualizacje algorytmów i zmiany zachowań użytkowników internetu nierzadko wymuszają zmiany w […]
SEO i SEM to dziedziny marketingu, w których zmiany zachodzą bardzo szybko. Często mają rewolucyjny charakter i z dnia na dzień zmieniają obowiązujące zasady gry. Jaki […]